Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Napisano

o fak, tole bi bil pa js pripravljen za moj traktor menjat pa plin not fliknt... :zvizga:

 

pa ?e je pripravljen ceno spustit.....lej, men zdej pije relacijo LJ Vrhnika 7,8 litra ?e vozimo 130-140 km/h tko da... :blush:

Napisano

Ugodna makina in to s klimo, mi je pa totalno nepoznana armaturka, o?itno ima limuzina druga?no kot F;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6304523&show=1

 

itaq, 323C ma pa spet ?ist druga?no armaturo :D

 

Objavljena slika

Napisano

Vsaki? ko vidm rjasto mazdo mlaj?o od mojga viperja, me bol vle?e k dodatnemu zimskemu vozu :angry2:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

moja primorska mazdojka nima niti pike rje ^_^

 

moja tut ne (trkam na les), o F-u bom pa ?e raj?i tiho, dokler se ga nebo za?el razdirat :zvizga:

Napisano

Ja in ravno ker bi rad da v takem stanju ostane se rojevajo razne ideje :blush:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano
Napisano

Tkole nekako naj bi izgledal moj naslednji Mazdakl (?e po krompirju kje ne trofnem modre barve stroja);

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6358688&show=1

 

Pa si opazu da nima superduper navigacije?

 

Misl? da se bo? znajdu brez? :aaaaa::P

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Hehe, sej to sem pri Rx8-kah malo zmeden, bom mogo?e ju3 Majesa malo povpra?al kateri nivoji opreme so obstajali pri Revolution (232kM), da vidim kaj se mi najbolj spla?a vzet. Navigacija je zakon, da ti karkoli poka?e treba iti do A ali I. :hudicek::cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tkole nekako naj bi izgledal moj naslednji Mazdakl (?e po krompirju kje ne trofnem modre barve stroja);

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6358688&show=1

 

 

Sovrazim oglase, kjer pise "poklicite za ceno" in "na e-maile ne odgovarjam".... :blink: Takega namrec preskocim... In na avto.net opazam, da vecina na maile ne odgovarja... Obcasno pogledam za kaksnim maxi skuterjem....in vcasih vprasam kaj preko maila.... Pa sem dosedaj dobil samo od dveh odgovor ;) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.