Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Too late, sem ?e zaaral nekaj drugega...  :rolleyes:

?koda, ker tole bi ti bilo pisano na ko?o ;)

33112_1.png

Napisano

Kuko ?e pravjo..enkrat vinta, always vinta? :zvizga:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Tut, ce je pocasnej, vazn da ni made in French :P

Ah jaz ne kompliciram s temi detajli. Vse je kompromis, al ma? avto, ki dela, al ma? avto, ki ne rjavi, al ma? hiter avto, ali udoben, poceni itd.... Vsak se z eno stvarjo tola?i. Saj si videl kaj dela prej?nja vinta sport, tale je pa ?e novej?a in izbolj?ana, da ne omenjam v kake detajle vse so ?li, pa ?e narejena je spet ro?no v Dieppeju.  :aaaaa:

Napisano

Simon, za moj okus (o?i) je 3.generacija Clia ?e kar precej v?e?en izdelek, za razliko od predhodnika, ki mu re?em kar La Storia in je najpogostej?i avto, ki ga vozijo razne mamce in tetke. Tole se mi ne zdi slab nakup. Katero barvo pa si izbral?  :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ma ja. Resno?

?isto zares. Clioti RS so narejeni v Dieppeju, nekateri starej?i uporabniki so zih ?e sli?ali za znamko Alpine. No tam. Megani RS so narejeni na liniji v ?paniji, Twingoti RS pa v Novem Mestu tako, da je le za Cliota RS poseben obrat.  :D

6790920759_cee6903d19_z.jpg

 

Zmaj kaj pa vem, Clio 2 RS je bil meni ?isto OK je pa res, da sem pristranski. Je pa v primerjavi s prvim (16V in Williams) dosti bolj "obi?ajen". Clio 3 RS je pa spet konkretno zabuhel. Je pa res, da bom imel facelit Clia 3 RS (torej od 2009 naprej), ki je spredaj marsikomu grd. Sem dal malo vi?je youtube posnetek kak bo moj. To?no tak, alien green le s sivo (antracit) masko in difuzorjem.

Napisano

Strupen in precej hiter zelenc torej.  :prstgor:

 

Meni je ravno ta "zabuhlost" oz. druga?nost v?e?, prav tako npr. Saxo VTS mi je zelo v?e?, tale moj 1.0i je pa totalni smeh, ampak za do trgovine in po mestu vrhunska zadevca.  B)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Strupen in precej hiter zelenc torej.  :prstgor:

 

Meni je ravno ta "zabuhlost" oz. druga?nost v?e?, prav tako npr. Saxo VTS mi je zelo v?e?, tale moj 1.0i je pa totalni smeh, ampak za do trgovine in po mestu vrhunska zadevca.  B)

Ja Saxo VTS je super gokard. V bistvu je identi?en 106ki S16. http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8375138&show=1&avto=Citroen%20Saxo%20VTS%201.6%2016V%20NUJNO  

Vidim, da en se pa prodaja. Verjetno si gledal kdaj uno 106ko na Racelandu kako se pelje. :D 

Napisano

Ja, za Alpine sem pa ?e sli?al. Spodobni ?portniki. Vsaj tam nekje okoli leta 1980... No, glede na to, da en tak Clio stane nekaj ve? kot obi?ajnih 8000? se spodobi, da je narejen v malo bolj resnem obratu... In z malo bolj resnimi komponentami. Ker obi?ajni Renaulti so... No, v bistvu niso, zato me pa nih?e ve? ne prepri?a v to znamko. Dve leti in pol je bilo dovolj. Sem ?e imel idejo, da bi zahteval benificirano dobo za takrat, ko sem imel Renaulta...

Napisano

Evo Renault Alpine, to je videt izjemno futuristi?na ma?inca za tisto obdobje;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8502921&show=1&avto=Renault%20Alpine%20A%20310

 

106 sem enkrat videl ja, no Saxo mi je na pogled malenkost lep?i, ?eprav sta skoraj enojaj?na dvoj?ka.  :)

 

?e kdo kupuje 323C, za izjemno ugodno ceno, naj si ogleda naslednji oglas;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8539496&show=1&avto=Mazda%20323%20Sedan%201.5i

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja, za Alpine sem pa ?e sli?al. Spodobni ?portniki. Vsaj tam nekje okoli leta 1980... No, glede na to, da en tak Clio stane nekaj ve? kot obi?ajnih 8000? se spodobi, da je narejen v malo bolj resnem obratu... In z malo bolj resnimi komponentami. Ker obi?ajni Renaulti so... No, v bistvu niso, zato me pa nih?e ve? ne prepri?a v to znamko. Dve leti in pol je bilo dovolj. Sem ?e imel idejo, da bi zahteval benificirano dobo za takrat, ko sem imel Renaulta...

V bistvu verjamem ker ko sem imel Renaulta sem sli?al dosti groznih zgodb o njih. Jaz pa tok-tok trkam na les, ni bilo ni? dramati?nega. In upam, da bo tudi tokrat tako. ?e vseeno so drug rang avtomobila.

Napisano

Evo Renault Alpine, to je videt izjemno futuristi?na ma?inca za tisto obdobje;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8502921&show=1&avto=Renault%20Alpine%20A%20310

 

 

?e kdo kupuje 323C, za izjemno ugodno ceno, naj si ogleda naslednji oglas;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8539496&show=1&avto=Mazda%20323%20Sedan%201.5i

 

Tole je bil taprav Alpine!

 

1969-renault-alpine-a110-1600s.jpg

 

tale 323c pa upam, da me po?aka :zvizga:

Napisano

tole bi pa celo blo za met :)

?e posebej dobrodo?lo je pa, da ?e ?e nima? bencinske ?rpalke v lasti, da ta ni nikoli oddaljena ve? kot 5km od avta.  :hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pi?e, da porabi med 20-29 miljami na galono. To je med 8-12 litrov na 100 :) Ni nek prese?ek. Sicer pa je pomoje to enaka ma?ina kot v Chevrolet Camaru, ki ga ima kolega. Njemu po?re malo ve?, ampak ga "ne ?para". Ima pa zakon glas in ogromno navora, tak da ga je baje pravi u?itek vozit... ?eprav v kon?ni ne gre ?ez 170km/h (elektronska blokada) :D

 

Aja, kaj pa nabor opreme? Takrat so Nemci ?e za klimo ra?unali dodatno pla?ilo :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.