Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja, velik jih ma gor...je na zimo in poletje pripravljen...naenkrat...

 

Pomoje je blo bolj mi?ljeno to da so 17' gume na 18' plati??ih....

Podpis.png

 

Napisano

Letne 18", zimska (jeklena je mislil) plati??a z novimi 17" pnevmatikami... pa + je napisal, kot da bi oba kompleta naenkrat gor bla...

Napisano

Pomoje je blo bolj mi?ljeno to da so 17' gume na 18' plati??ih....

To pomeni, da bi jih bilo treba na notranjem delu malo porezat, da bi gor pasale na 18 plati??e.  :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na vozilu so letne pnevmatike 18" z novimi gumami pirelli p7 + 17" zimska platisca z novimi pnevmatikami

 

Kaj je tukaj nerazumljivega? Al se ti moras res norca delat iz sebe?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se pravi, da 17" plati??a ne sme uporabljati poleti, ker so zimska?

Za mene + pomeni, da je zraven, ne dodatno, ampak zraven.

Pa imate vi, Jures, kaj proti mojim komentarjem?

Napisano

Se pravi, da 17" plati??a ne sme uporabljati poleti, ker so zimska?

Za mene + pomeni, da je zraven, ne dodatno, ampak zraven.

Pa imate vi, Jures, kaj proti mojim komentarjem?

Ne ne smes ker se stopijo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

In da so letne nove pirelli P7 in da so zimske tud nove

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Desni volan (itak), sicer pa sta bili najmanj 2 taki Supri ?e ne dolgo nazaj v Dom?alah. Druga vem, da je bila bele barve in z avtomatskim menjalnikom, pa ?e se ne motim z GB registrskimi tablicami, ker je imel lastnik neke zveze tam in se je potem kar z njimi vozil po Koko?ki.  B)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Desni volan (itak), sicer pa sta bili najmanj 2 taki Supri ?e ne dolgo nazaj v Dom?alah. Druga vem, da je bila bele barve in z avtomatskim menjalnikom, pa ?e se ne motim z GB registrskimi tablicami, ker je imel lastnik neke zveze tam in se je potem kar z njimi vozil po Koko?ki. B)

Ja, ampak ce se ne motim ni bla tista nobena turbo :)
Napisano

Desni volan (itak), sicer pa sta bili najmanj 2 taki Supri ?e ne dolgo nazaj v Dom?alah. Druga vem, da je bila bele barve in z avtomatskim menjalnikom, pa ?e se ne motim z GB registrskimi tablicami, ker je imel lastnik neke zveze tam in se je potem kar z njimi vozil po Koko?ki.  B)

Saj v vednost, lastnik bele je na forumu, modra je bila pa iste barve kot ta iz avto.net tako, ?e tiste par vidnih pikslov feltne delujejo tudi iste.

 

EDIT: Tule nekdo swapal samo KM za kW, ker 2JZGE ima 227 KM in ne kW, skratka gre za isto modro, N/A ma?ina

Napisano

Saj v vednost, lastnik bele je na forumu, modra je bila pa iste barve kot ta iz avto.net tako, ?e tiste par vidnih pikslov feltne delujejo tudi iste.

 

EDIT: Tule nekdo swapal samo KM za kW, ker 2JZGE ima 227 KM in ne kW, skratka gre za isto modro, N/A ma?ina

Eh qrc, pol pa ni zanimiva :)
Napisano

Js se tud nonturbo ne bi branu, sj ni vesoljska znanost dodat :D mogo?e bi tako ?e cnej dobu in po svoje zrihtu, v primeru da bi bla pa ?e turbo verzija bi pa itak hitr menju.

(nekak v tem stilu, pa ne da bi na koga direktno letel :) )

a39ef82288858056067ad876728e9b45.jpg

No, vse je pa itak sam teorija ?e bi ble finance :zvizga:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Pomoje bi "turbiranje" take zadeve stalo ?e za pol avta zraven. Moj kolega je predeloval MR2 pa ga je tak poseg pri?el ?e za 1-2 avta zraven. Pa ?e ogromno porabljenih ur. 

Napisano

?e si kdo ?eli precej redek avto (626 2.5i V6 24v), zame je pri?la malenkost prepozno:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8815687&show=1&avto=Mazda%20626

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kako pa ve? da je 2.5 V6???  Ker tole nikamor ne pa?e 115 kW  (157 KM)

Ja sej glih to sem potem razmi?ljal, da je zame?al kw in km, pa je tole v resnici motor 115 "konjev", kar je dale? od 2.5 V6, pa tudi tistih dodatkov ni videt, ker ?e se ne motim ima V6 neke mini podalj?ke in pragove.  :zvizga:

 

Sicer pa 2.5 naj bi imel 123/168 motorne mo?i, tako da tale verjetno res ne bo "taprava".  :blush:

 

Uf, tole je pa tud za moj okus pretiravanje s krancljanjem, zlasti prednji odbija? je grozen :

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8776168&show=1&avto=Honda%20CRX%201.6%20VTi

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.