Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Tole je mogl bit kr dost enga ???. Sm pa tud ?e v ?ivo vidu kako se temu avtu strga :D

Mene pa zanima kako tole (legalno) registrira?? Ali je le na prikolici in potem za kak?ne posebne dogodke na pisti?  :lol:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

No ja, po legalni poti pri nas najbr? edino tako, da se vse homologira..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Se pravi v tem primeru nikakor, ker je turbo, ki (domnevam) uradno ni obstajal? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Obstajal ni v originalu, lahko je pa ?e zmer naknadno vgrajen in homologiran. V nem?iji sicer je nekaj firm ki vgrajejo kite s certifikatom (SPS, HKS in ?e kaj bi se najdlo, tako turbo kot kompresor -to je samo nekaj primerov) ampak seveda ni poceni. Kako to?no bi zgledala legalizacija pri nas, pa spet vpra?anje kak?ne bistroumne?e se najde na tehni?nih.

 

Bi blo za poklicat in mal vpra?at prodajalca :ninja:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

To je druzinski avto halo ? Me zanima ce bi bil taksnega mnenja, ko bi sel na morje in bi bil avto se poleg oseb dodatno natovorjen s prtljago. Sam imam 6ko z 1.8 motorjem pa se vec ali manj sam furam in to negre nikamr oz. ga je treba skos v obrate vrtet. Da o porabi sploh ne govorim.. ko da furam boeing. Vrjetno je tudi zaradi tega ta 5ka predelana na plin. Kaj sele da bi imel druzino in da bi sli na morje. Poraz. Minimalno more bit 2.0, ker ima nazalost tak navor kot crknen konj. Hoces ali noces si na cesti velikokrat postavljen pred situacijo, ko je treba dinamicno odreagirat in pospesiti in ce nisi natreniran, da vedno prestavis v nizjo je lahko ornk pizdarija. Primerjava z avti 30 let nazaj je totalna bedarija in je nerealna primerjava.

Napisano

Ej....lp imel sem prej mazdo5 2.0 148k.predelano na LPG-avto plin .Avto lepo gre ,?e je vse pravilno in strokovno narejeno avto plin plus dodatno,mazanje,ventilov.obvezno.seveda je to dru?inski avto.normalna vo?nja.se pa strinjam da 1,8 motor plus avto plin je malce ?voh..saj tudi to gre..

To so moje izku?nje..druga?e je avto dober in super dru?inski avto...lp

Napisano

To je druzinski avto halo ? Me zanima ce bi bil taksnega mnenja, ko bi sel na morje in bi bil avto se poleg oseb dodatno natovorjen s prtljago. Sam imam 6ko z 1.8 motorjem pa se vec ali manj sam furam in to negre nikamr oz. ga je treba skos v obrate vrtet. Da o porabi sploh ne govorim.. ko da furam boeing. Vrjetno je tudi zaradi tega ta 5ka predelana na plin. Kaj sele da bi imel druzino in da bi sli na morje. Poraz. Minimalno more bit 2.0, ker ima nazalost tak navor kot crknen konj. Hoces ali noces si na cesti velikokrat postavljen pred situacijo, ko je treba dinamicno odreagirat in pospesiti in ce nisi natreniran, da vedno prestavis v nizjo je lahko ornk pizdarija. Primerjava z avti 30 let nazaj je totalna bedarija in je nerealna primerjava.

Dinami?no odreagirat in pospe?it...glih tega ni pri umirjeni DRU?INSKI vo?nji...

Tudi brez prehitevanja se lahko dru?ina kam pelje...z dru?inskim avtom...

18 ton in 400 konjev in 100km/h najve?ja hitrost gre vsepovsod brez prehitevanja, pa veliko otrok se na cilj pripelje...z veliko prtljage...

Napisano

M5 1.8 CW, poraba trenutno 7,7 do 8,2 primestne in mestne voznje, pa nikakor nismo nepremicnina... prehitevamo pa pac ne... zaenkrat cisto spodobno sluzi svojemu namenu

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Glede motorne mo?i je zadeva precej relativne narave, a verjamem da povpre?nemu uporabniku zadostuje. Nekdo bi lahko trdil, da je edini pravi motor v 6ki MPS, drugi nebi menjal dizla za 0 na svetu, itd. :)

 

No pa ena mo?nej?e sorte hi?a na kolesih, LPG pa tudi;

 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12001726&display=BMW%20serija%20X5:%204.8i%20Avt.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.