Skoči na vsebino

Homologacija alu platišč

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me, kako poteka homologacija alu- plati??.?el bi iz 16 na 17 col. Mazda 1.gen nima te dimenzije homologirane.

Kupil bi jih od Ale?a -gelipterja, (original Mazda),pa me zanima, ?e ima kdo mogo?e tuw certifikat?

 

http://www.mazda-si.net/topic/13714-aluminjaste-feltne-17colmazda/

 

Ali mora bit za to?no dolo?ene feltne ali je va?na samo dimenzija?

Hvala za info.

 

 

Napisano

Zakaj pa homologirat ? Kup feltne pa dej gor gume dimenzije 215/45/17 kot imas homologirano pa je mir ?

Napisano

Zakaj pa homologirat ? Kup feltne pa dej gor gume dimenzije 215/45/17 kot imas homologirano pa je mir ?

 

sam res, a nima 6-ka ?e original homologirane 17-ke? :)

Napisano

Vsake neoriginal feltne je treba homologo (ce niso mazda)

Drugace pa vzames ene feltne ki imajo v tuv za tvoj avto 17' in to je to, s tem da potem homologiras dimenzijo gum ki je v tuv teh felten. To tudi pomeni da morajo biti gor gume tistih dimenzij ki so v tuv

 

Tako sem jaz na xedos dal 17 ke :)

Nekateri sintudi sposojajo feltne in gume da dobijo vpisano potem pa po presernu...

 

Napisal vam je da njegova nima 17

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zanima me, kako poteka homologacija alu- plati??.?el bi iz 16 na 17 col. Mazda 1.gen nima te dimenzije homologirane.

Kupil bi jih od Ale?a -gelipterja, (original Mazda),pa me zanima, ?e ima kdo mogo?e tuw certifikat?

 

http://www.mazda-si.net/topic/13714-aluminjaste-feltne-17colmazda/

 

Ali mora bit za to?no dolo?ene feltne ali je va?na samo dimenzija?

 

Hvala za info.

Ce das mazda feltne rabis samo dimenzijo gum vpisano. To lahko naredis kot sem ti napisal

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kako pa to, da je imela moja 17ke original homologirane. Letnik 2002.

Tudi meni ni jasno.Vem,da so nekatere imele original gor 17-ke.

Edino,da niso zajebali,ko so mi naredili nov homologacijski karton?ek,ko je bla uvo?ena iz It.

 

 

Napisano

Ce das mazda feltne rabis samo dimenzijo gum vpisano. To lahko naredis kot sem ti napisal

Kot sem jaz gledal te feltne mislim,da so od Mak design.Definitivno so italijanske.

Potem bi lahko vzel tuv od te firme.

 

 

Napisano

Kot sem jaz gledal te feltne mislim,da so od Mak design.Definitivno so italijanske.

Potem bi lahko vzel tuv od te firme.

Lahko ampak nekak se mora nekje nekaj ujemati neka cifra...razen ce je na tehnicnih nekdo ki je razumljiv in razume da v bistvu ti delas v prid neumnih slo zakonov in da si za to se pripravljan placat :)

Sem pozabil napisat, potem v homologo pise to kot dodatna predelava. Feltne xxx z gumami xxxx. Ne pise nova dimenzija poleg original dimenzijah

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kolikor jest vem imajo use 6ke 1.gen homologirane 17ke (215/45/17) imas nalepko na voznikovih vratih. Feltne so original mazdine tako da nevem zakaj bi bil problem. Pazit moras samo da imas gume v pravih dimenzijah. Tud jest sm kupu naknadno original mazda GT feltne pa ni bilo nikoli nobenih problemov.

Meni recimo to pise na voznikovih vratih in tudi v kartoncku.

 

 

post-7623-0-58401800-1475954413_thumb.png

Napisano

Ale?, zmontiraj in basta! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?akte mal...torej ?e mam v homologaciji napisano gume 225/65R17 in ?e jih namontiram na neoriginal feltne, morem le te homologirat?

Yep

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?akte mal...torej ?e mam v homologaciji napisano gume 225/65R17 in ?e jih namontiram na neoriginal feltne, morem le te homologirat?

 

tudi gume mora? ?e ima? original dunlop in jih zamenja? z goodyear :) hec..

Napisano

Yep

 

Si siguren? Sicer je nekaj podobnega napisano na enem drugem forumu. Na drugem drugem forumu pa je priliman odgovor mag. Svetine z DRSC na to vprasanje, ki citira Pravilnik o ugotavljanju skladnosti vozil in pravi, da za platisca in pnevmatike veljajo iste specifikacije dimenzij - tiste, ki veljajo za gume torej.

Pravi konkretno: Torej, ?e imate v homologacijskem karton?ku zapisane dimenzije 205/55/16, lahko na vozilo vgradite plati??a in pnevmatike tovrstnih dimenzij. Tu je potrebno poudariti, da proizvajalec plati?? ni pomemben, pomembno je samo to, da imate v vozilu ustrezen certifikat (npr. T?V), ki ga predlo?ite policistu.

 

Ur. l. RS 105/09 (gledam sicer NPB) 35. clen pravi, da za pnevmatike in platisca ni potreben postopek posamicne odobritve, ce "so njihove mere in oznake navedene v potrdilu o skladnosti vozila, ki ga je izdal prodajalec vozila".

 

Vir: http://www.mzi.gov.si/fileadmin/mzi.gov.si/pageuploads/DPR/MOTORNA_VOZILA/Predpisi/Pravilnik_o_ugotavljanju_skladosti_vozil_-_NPB_1.pdf

Napisano

Si siguren? Sicer je nekaj podobnega napisano na enem drugem forumu. Na drugem drugem forumu pa je priliman odgovor mag. Svetine z DRSC na to vprasanje, ki citira Pravilnik o ugotavljanju skladnosti vozil in pravi, da za platisca in pnevmatike veljajo iste specifikacije dimenzij - tiste, ki veljajo za gume torej.

Pravi konkretno: Torej, ?e imate v homologacijskem karton?ku zapisane dimenzije 205/55/16, lahko na vozilo vgradite plati??a in pnevmatike tovrstnih dimenzij. Tu je potrebno poudariti, da proizvajalec plati?? ni pomemben, pomembno je samo to, da imate v vozilu ustrezen certifikat (npr. T?V), ki ga predlo?ite policistu.

 

Ur. l. RS 105/09 (gledam sicer NPB) 35. clen pravi, da za pnevmatike in platisca ni potreben postopek posamicne odobritve, ce "so njihove mere in oznake navedene v potrdilu o skladnosti vozila, ki ga je izdal prodajalec vozila".

 

Vir: http://www.mzi.gov.si/fileadmin/mzi.gov.si/pageuploads/DPR/MOTORNA_VOZILA/Predpisi/Pravilnik_o_ugotavljanju_skladosti_vozil_-_NPB_1.pdf

jah mogo?e se je pa kaj celo premaknilo na tem podro?ju na bolje...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jah mogo?e se je pa kaj celo premaknilo na tem podro?ju na bolje...

Ne me narobe razumet. Ne pravim, da se motis. Meni bi precej pasalo, da ne bi bilo treba homologirat, ampak morda je treba.

 

Je pa sicer nekoliko hecno, da moras (po zgornjih navedbah) v avtu imeti TUV cert, homologacijskega kartoncka pa sicer ni treba imeti s sab. Se dobro, da so dimenzije gum napisane na tisti nalepki ob vratih. Na certu jih je namrec lahko vec in policist morda ne bi verjel, da je avto serijsko homologiran za neko dimenzijo.

Napisano

Svetina ni ve? na DRSC, ker je na AVPju (oziroma vsaj bil je, ko je AVP nastal), se pravi je bolj star odgovor.

Pa ko sem ?el sam na tehni?nega, sem imel feltne 15' za katere sem mislil da jih pa? lahko ne homologiram ker imam vpisano 195/50/15, pa je dejal da jih je treba vseeno homologirati.

Podpis.png

 

Napisano

Ne me narobe razumet. Ne pravim, da se motis. Meni bi precej pasalo, da ne bi bilo treba homologirat, ampak morda je treba.

 

Je pa sicer nekoliko hecno, da moras (po zgornjih navedbah) v avtu imeti TUV cert, homologacijskega kartoncka pa sicer ni treba imeti s sab. Se dobro, da so dimenzije gum napisane na tisti nalepki ob vratih. Na certu jih je namrec lahko vec in policist morda ne bi verjel, da je avto serijsko homologiran za neko dimenzijo.

Vse predelave so sedaj v sistemu, niti na tehni?nem ni treba ve? imeti karton?ka. ?e ima pa policija dostop pa ne vem, verjetno da ja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jest mam zimske 15ke znamke OZ pa nimam nic homologirano, ker kao niso original mazdine pa nisem imel nikoli problemov. Kako je pa pol z zeleznimi ? Tud treba homologirat glede na to da niso original mazdine. V to se ti sploh noben nebo utikal, ce pa ze bo pa preveril samo ce guma in cola ustreza homologaciji ne pa feltna...

Napisano

Jest mam zimske 15ke znamke OZ pa nimam nic homologirano, ker kao niso original mazdine pa nisem imel nikoli problemov. Kako je pa pol z zeleznimi ? Tud treba homologirat glede na to da niso original mazdine. V to se ti sploh noben nebo utikal, ce pa ze bo pa preveril samo ce guma in cola ustreza homologaciji ne pa feltna...

To sem se tudi jaz spraseval. :P

Se malo sale: verjetn je vazn sam da je radkapa gor s pravim logotom ... Pred casom sem videl mavrico: recimo, da je bil Clio, radkape pa od Alfe in BMW.

Napisano

Res dobro vprasanje.

 

Kaj sele pri meni kjer nimam rezerve, dvigalke...nic ker mi pise v homologo vozilo opremljeno z samozatesnitvenimi pnevmatikami continental

 

Pol loh sam to furam, tudi pozimi??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Res dobro vprasanje.

 

Kaj sele pri meni kjer nimam rezerve, dvigalke...nic ker mi pise v homologo vozilo opremljeno z samozatesnitvenimi pnevmatikami continental

 

Pol loh sam to furam, tudi pozimi??

Kaj vse se naucis tu ... nisem vedel, da je rezervna obvezna. :blink:

 

Spet brskam po netu za vec informacij in je ministrstvo nekomu leta '07 odgovorilo, da rezervno kolo predpisuje se uredba iz SFRJ, ker je trenutni zakon ne predpisuje direktno.

Da pa so v novem pravilniku dodali moznost za razne repair-kite, ipd., ce je to stock resitev proizvajalca ob nakupu vozila. Mazda tega sicer ne vpise v homolol.

 

Pri tem se lahko vprasas se, kaj je, ce kupis runflat naknadno.

Napisano

Rezervna obvezna? Sm bil ?e z razli?nimi avti na tehni?nih pregledih brez in opravil po vseh regulacijah.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.