Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ah, ?e je  Reno  na drugo mesto, potem se ve, koliko je ta test relevanten. :)

 

 

Napisano

Ah, ?e je  Reno  na drugo mesto, potem se ve, koliko je ta test relevanten. :)

In kaj manka renoju

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

In kaj manka renoju

mogo?e, da se malo manj kvari...pa da se lak ne lupi z avta, kot iz ka?e, ko se levi... :)

 

 

Napisano

Novi renoji so ok

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, se morajo ?e izkazati... Ampak za reno je to te?ka naloga. Saj ve?, kako je ?la njihova reklama: So ljudje, ki vozijo reno in smo ljudje, ki ga ne bomo nikdar ve?. Nekaj podobnega...

Napisano

:vskalo:

V Zagrebu imamo 22 sluzbenih avtov, vsi novi renault clio/megane nekaj lagun in 2 talismana.

 

88 ljudi jih vozi, cca 80.000km letno na en avto.

Vsi brez napak, rje......samo redni servisi. Globalno v 72 drzavah je v firmi 70% renaultov in prekasajo vse ostale po zanesljivosti. Kako lahko preverim? Vodi se statistika razpolozljivosti in porabe (stroskovnik) vozil on line.

 

Med drugim imamo pogodbo z pariskimi elektricnimi vozili Autolib (ala avantgo) za prakticno par centov na km, pa so se izkazali za manj produktivne kot vlak in metro (time vs cost)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Reoji so jajc. Na?emu je pri 150 000km  za?elo nekaj pu??at okoli posode za pranje ?arometov. Mo?no tudi da je bila na delu mi?ka. Kaj drugega do sedaj ni bilo. 

 

?koda da se je Mazda odlo?ila za tr?no strategijo da raje dela lepe avte kot pa uporabne in je v tej kategoriji pa? ni. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Reoji so jajc. Na?emu je pri 150 000km za?elo nekaj pu??at okoli posode za pranje ?arometov. Mo?no tudi da je bila na delu mi?ka. Kaj drugega do sedaj ni bilo.

 

?koda da se je Mazda odlo?ila za tr?no strategijo da raje dela lepe avte kot pa uporabne in je v tej kategoriji pa? ni.

Raje dela krosoverje kot kako 3 karavan, se 5ke se je znebila.

 

Mrausk uf to pa je strosek....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kar se rene ti?e: ?e sem prisiljen parkirati zraven, takoj ko je mo?no svoj avto o?istim z razku?ilom. Da se ?esa ne naleze...

 

Kar se motorjev ti?e, se vrtijo. Tistih nekaj 10.000 km... Kar se pa podvozja ti?e, pa pri nas (ne samo pri meni, ampak pri komerkoli v na?i vasi) ni zdr?alo niti 10.000 km brez te?av. In tako se menja kar lepo po vrsti: pa amortizerji, pa kon?niki, pa zavorni diski (da plo??ic niti ne omenjam), pa kolesni le?aji, in ?e slu?ajno kdo vztraja na reni dovolj dolgo, potem nekje med 70.000 in 100.000 sledi menjava zobate letve volana...

 

Zraven pa ?e ostale veselice. Zgrabi? vrata, pa jih lahko kar na roke zme?ka? (no, ja, kak?en hribovski kme?ki fant, tak od 120 kg in vajen gozdarskega dela...). Pokrov motorja tudi, pa ?e kaj hude sile ne potrebuje?. Da o kak?nih blatnikih niti ne govorim. Da ujezi? kak?nega konkretnega hribovca, ti naredi totalko z golimi rokami...

 

Kar se mene ti?e: so ljudje, ki vozijo reno, in smo ljudje, ki je ne bomo nikdar ve?.

Napisano

Govoriva p dveh razlicnih generacijah....tudi jaz ne bi prejsnje imel ta me je pa prepricala. Ampak razlicne potrebe, razlicne izkusnje....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
 Da o kak?nih blatnikih niti ne govorim. Da ujezi? kak?nega konkretnega hribovca, ti naredi totalko z golimi rokami...

Kak?en konkreten hribovc, ne rabi?. Moja ima ima 44kg pa kadar je zelo jezna so blatniki zagotovo v ve?ji nevarnosti. Ve?kratne posledice vidne na vseh ?tirih.

 

Dober ali slab glas se dr?i neke firme ?e vsaj generacijo ?e ne dve, pa ?eprav ni neke realne osnove. Tako se je dober glas xedosk dr?al mazde 6. Tudi opelica baje da je sedaj zelo dober avto, pa mi ni do tega da bi ga imel, zaradi predkov do oplov. Pa pred ?kodo sem tudi imel predsodke...

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Kak?en konkreten hribovc, ne rabi?. Moja ima ima 44kg pa kadar je zelo jezna so blatniki zagotovo v ve?ji nevarnosti. Ve?kratne posledice vidne na vseh ?tirih.

 

Dober ali slab glas se dr?i neke firme ?e vsaj generacijo ?e ne dve, pa ?eprav ni neke realne osnove. Tako se je dober glas xedosk dr?al mazde 6. Tudi opelica baje da je sedaj zelo dober avto, pa mi ni do tega da bi ga imel, zaradi predkov do oplov. Pa pred ?kodo sem tudi imel predsodke...

Isto glede oplov...lahko so sedaj dobri avti a meni so grdi in nekako glomazni. Ni ?ans, da bi ga imel. Imam pa predsodke do pe?ojev in lahko so sedaj najbolj?i avti, v moji gara?i ne bo ve? stal.

Za ?kodo pa druga?e misim, da je najbolj?i avto iz nem?ke familije  in po?asi bodo njihovi avti  tudi najlep?i iz te skupine. Imel pa ga ne bi.

 

 

Napisano

Stvar osebne presoje kot vedno.

 

Mene je seat preprical od druge generacije ibize do danes. In od Vaga mi je tudi po dizajnu odstopal.

 

Bi pa v zadnjem primeru tudi takoj vzel sharana, samo ga ni bilo z dsg in pod 150k, pa se ti sumljivi.

 

Z mazdo sva se raz?la ker je zadnje ?ase definicija dru?inskega avta mazda 6 karavan ali cx5.....6 se nekak....ampak...

 

Mazda je sla pametno pot tako kot apple. Delajo avte za kupce ki se odlocajo s ?ustvi. Teh pa je najve?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Sej je kr dost avta se mi zdi, malce skopirana mazda 6. Pa? na bolj?ih se je treba u?it. :-) Saj kar se ti?e designa.

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Gledam in premi?ljujem in mi nikakor ne gre skupaj. A mi lahko tu kdo razlo?i, zakaj imajo veliki kombiji skoraj enako ceno kot osebni avtomobili? Saj ?e samo za izdelavo porabijo ve? materijala... Nekaj primerov je tukaj spodaj:

 

Renault Master: 29.720?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=10366856&display=Renault%20Master

 

Renault Espace: 29.980?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=9435291&display=Renault%20Espace%20Renault%20Espace%20LIFE%20Energ...

 

Ford Transit: 29.990?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13331810&display=Ford%20Transit

 

Ford Galaxy: 29.000?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13335079&display=Ford%20Galaxy%202.0%20Ecoblue%20Trend

 

Citro?n Jumper: 29.990?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11572820&display=Citroen%20Jumper

 

Citro?n SpaceTourer: 29.790?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14026802&display=Citroen%20SpaceTourer%20FEEL%20M

Sem poročena že devetnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

Napisano

Ker so low-tech v primerjavi z osebnimi avti, ki imajo boljse podvozje, vec opreme itd itd

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?eprav Espace je pa ?isti enoprostorec in to z ugodno ceno. Se pravi ogromen volumen pa ?e vedno se pelje bistveno bolje kot vsi ostali kombiji.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.