Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:
WWW.ZURNAL24.SI

3,8 sekunde od 0 do 100 km/h, 320 kilovatov moči (435 KM) in 600 Nm navora, ki jih proizvedeta dva...

Meni je pa med ELEKTRIČNIMI tale zanimiv... :whatever:

 

Že navaden z 204 konji in zadnjim pogonom je fin za vozit (in prehitevat), tale je pa verjetno pravi "ringlšpil". In ja, je (daleč) najcenejši avto s "supercar" tehničnimi podatki.

Napisano

Nekaj ne razumem... zakaj država daje denar za subvencijo na kitajska vozila. Če že subvencija potem naj bo vsaj za EU vozila, da  ta denar  zaokroži po EU. :nevem:

 

A Kitajska vlada, daje tud subvencije ne EU vozila na Kitajskem? Hja, malo morgen.

 

 

Mi je pa pri članku všeč to, da so prikazali porabe ob različnih režimih vožnje in tukaj je pač noro. Pri 110km/h 17kWh/100km, a pri 130km/h pa že neverjetnih 24kWh. To je dobrih 40% višja poraba za zgolj 20km/h višjo hitrost in to celo pri avtu, ki je bistveno bolj aerodinamičen kot kak škatlast SUV.

 

Za primerjavo bi pri ICE pomenilo, da avto, ki ima pri 110km/h porabe 6l/100km bi pri 130 mel že 8,5l/100km. Noro a hvala fiziki, da ni tako in da je razlika le cca pol litra in da ne rabiš glih bit DeSUS voznik ampak se lahko držiš maks omejitve brez strahu, da bi te ekscesno teplo po žepu.

 

 

Bi pa kot zadnje rekel nekaj, kar sem že večkrat. Ni v redu, da se taka moč daje širokemu spektru uporabnikov v roke za tako relativno majhen denar. Ljudje na splošno nismo pripravljeni na to, da bodo cestni izstrelki leteli v križišča pri norem pospeševanju in pri tem skoraj neslišno. ICE športnik to naredi tako na glas, da je nevaren le za popolnoma gluhe.

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 2

33112_1.png

Napisano

Jah, pri EV je pač tako, da kolikor tiščiš, toliko elektrike popapca. Zato pa so idealni za mestno in primestno vožnjo.

 

Jaz sem imel MG4 na testu pet dni. Pa je bila poraba od 12 do 29. Povprečje pa 16,x če mi spomin še služi. Ampak ajde, zdaj je še mraz, pa zimske gume ... bo prej 18-19. Toda pod črto MG4 ni požrešen, je celo bolj varčen od ID.3, Borna in podobnih.

Napisano

Ja, aerodinamika fejst pomaga... zato pa EV velik SUV je recimo čista neumnost.

33112_1.png

Napisano

 

dne 14. 12. 2024 ob 21:47 je Boss napisal:

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

... ... ... so prikazali porabe ob različnih režimih vožnje in tukaj je pač noro. Pri 110km/h 17kWh/100km, a pri 130km/h pa že neverjetnih 24kWh. To je dobrih 40% višja poraba za zgolj 20km/h višjo hitrost in to celo pri avtu, ki je bistveno bolj aerodinamičen kot kak škatlast SUV.

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

 

Tu se pa ne strinjam prav preveč. Sodobna Mazda 6 karavan (taka kot je tvoja) ima koeficient zračnega upora 0,28. Star, zastarel, škatlasti enoprostorec Mazda 5 iz leta 2010 ima koeficient zračnega upora 0,29... Torej, lahko ima tudi kak SUV enak ali celo manjši koeficient zračnega upora kot tvoj karavan. Pustimo zdaj, da nanje obesijo prečke na streho in nosilce koles pa trugo pa ostale pritikline, ki povečujejo upor in katerih ti na karavanu nimaš, ker gre itak vse v prtljažnik (karavan pogoltne marsikaj), ampak po tovarniških podatkih...

Napisano
pred 3 urami je Slivka napisal:

Tu se pa ne strinjam prav preveč. Sodobna Mazda 6 karavan (taka kot je tvoja) ima koeficient zračnega upora 0,28. Star, zastarel, škatlasti enoprostorec Mazda 5 iz leta 2010 ima koeficient zračnega upora 0,29... Torej, lahko ima tudi kak SUV enak ali celo manjši koeficient zračnega upora kot tvoj karavan. Pustimo zdaj, da nanje obesijo prečke na streho in nosilce koles pa trugo pa ostale pritikline, ki povečujejo upor in katerih ti na karavanu nimaš, ker gre itak vse v prtljažnik (karavan pogoltne marsikaj), ampak po tovarniških podatkih...

 

Pozabljaš na najbolj pomemben faktor poleg količnika upora to pa je prečni presek, ki je pri SUV-ih kar precej večji.

 

Formula je namreč

 

image.png

 

in dejansko v primerjavi sta pomembni le cv kot koeficient upora in S kot presek telesa. To zmnožiš med sabo in je razlike kar nekaj.

 

Aja pa Mazda 6 limo ima le 0,26 količnika, karavan pa žal relativno slabih 0,28 pa ne toliko zaradi sank ampak bolj zaradi odsekanega zadka. Recimo SUV CX-5, ki je na isti platformi s še bolj obupnim zadkom kot šestka ima katastrofalnih 0,33 pomnoženo še z večjim prečnim presekom.... do the math ;)

a379ca782e794f54bc0a486872a8a409c1d8a457.svg

33112_1.png

Napisano
pred 17 minutami je Boss napisal:

 

Pozabljaš na najbolj pomemben faktor poleg količnika upora to pa je prečni presek, ki je pri SUV-ih kar precej večji.

 

Formula je namreč

 

image.png

 

in dejansko v primerjavi sta pomembni le cv kot koeficient upora in S kot presek telesa. To zmnožiš med sabo in je razlike kar nekaj.

 

Aja pa Mazda 6 limo ima le 0,26 količnika, karavan pa žal relativno slabih 0,28 pa ne toliko zaradi sank ampak bolj zaradi odsekanega zadka. Recimo SUV CX-5, ki je na isti platformi s še bolj obupnim zadkom kot šestka ima katastrofalnih 0,33 pomnoženo še z večjim prečnim presekom.... do the math ;)

a379ca782e794f54bc0a486872a8a409c1d8a457.svg 5.36 kB · 0 prenosov

Naši cx30 so "kao" neki suvi, pa posekajo z lahkoto pri porabi marsikatero limuzino, da ne govorimo o karavanih. Benzinarjih, seveda. 

 

 

Napisano
pred 17 minutami je Alex napisal:

Naši cx30 so "kao" neki suvi,

 

Niso niti "kao", so crossover-ji, povišane različice nižjih bratov in sester.

Napisano (urejeno)

Če si predstavljamo, kaj sploh SUV pomeni - "Sport Utility Vehicle", po slovensko "športno uporabno vozilo", ali to pomeni, da je primerno za prevoz športne opreme, recimo jadralne deske, palice za golf ... ali pomeni, da je voznik oblečen v trenirko s tremi črtami?

Popravljeno od etcho
Napisano
pred 35 minutami je etcho napisal:

Če si predstavljamo, kaj sploh SUV pomeni - "Sport Utility Vehicle", po slovensko "športno uporabno vozilo", ali to pomeni, da je primerno za prevoz športne opreme, recimo jadralne deske, palice za golf ... ali pomeni, da je voznik oblečen v trenirko s tremi črtami?

 

Kolikor imam izkušnje, vozniki v trenirki s tremi črtami niso prav preveč uporabni...

 

"Športno uporabno vozilo" je nekaj takega, kot bi hotel govoriti anglokitajščino... Ali pa bi hotel narediti letečo podmornico... Ne gre skupaj.

 

Športno vozilo je vozilo z zelo močnim motorjem (najraje šestvaljnikom), dobro aerodinamiko, čim manjšo težo in nizkim težiščem, da gre dobro skozi ovinke.

Uporabno vozilo je visoko dvignjeno od tak, da gre lahko tudi po slabšem terenu, robustno, z velikim prtljažnikom ali celo kesonom.

 

In kaj so naredili? Športnik z 1,5 litrskim štirivaljnikom, niskopresečnimi gumami, ki niso dobre za slabše ceste, sploh pa ne za brezpotja, ker pa ima velike gume in velike blatnike, ima majhen prtljažnik... Se pravi, da je uporaben ravno toliko kot voznik v trenirki s tremi črtami...

  • Haha 1
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Napisano
Pred eno uro je etcho napisal:

Če si predstavljamo, kaj sploh SUV pomeni - "Sport Utility Vehicle", po slovensko "športno uporabno vozilo", ali to pomeni, da je primerno za prevoz športne opreme, recimo jadralne deske, palice za golf ... ali pomeni, da je voznik oblečen v trenirko s tremi črtami?

 

Tako jadralna deska kot palice za golf gresta bistveno lažje na/v karavana, kot pa v SUVota. 

Razlog poimenovanja tako ostane samo še trenirka s črtami.

  • Všeč 1
  • Haha 2

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Zame je Sport Utility Vehicle recimo tist avtomobilček za golf.

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

Naši cx30 so "kao" neki suvi, pa posekajo z lahkoto pri porabi marsikatero limuzino, da ne govorimo o karavanih. Benzinarjih, seveda. 

 

Hmmm, zakaj pa se nikjer ne najde količnika zračnega upora za CX-30? Če bi bil tako super bi ga objavljali vsepovsod, kot to počnejo z Mazdo 3, ki je na isti osnovi. Mazda 3 HB je pri 0,28. Za CX-30 sem pa našel zgolj ocenjen količnik 0,33 ne pa dejanski. Sej mogoče pa pomeni CX-30 le oznaka količnika upora Cx - .30 ;)

 

Drugače pa je res, da zelo pomaga, da gre za majhen crossover ampak, če bi vzel pa Mazdo 3 limo bi blo pa že tko dobr količnik 0,26, da bi bencin nazaj v tank tekel.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Hmmm, zakaj pa se nikjer ne najde količnika zračnega upora za CX-30? Če bi bil tako super bi ga objavljali vsepovsod, kot to počnejo z Mazdo 3, ki je na isti osnovi. Mazda 3 HB je pri 0,28. Za CX-30 sem pa našel zgolj ocenjen količnik 0,33 ne pa dejanski. Sej mogoče pa pomeni CX-30 le oznaka količnika upora Cx - .30 ;)

 

Drugače pa je res, da zelo pomaga, da gre za majhen crossover ampak, če bi vzel pa Mazdo 3 limo bi blo pa že tko dobr količnik 0,26, da bi bencin nazaj v tank tekel.

Tole 0.30 bi res lahko držalo za cx-30 saj ima večja CX-5, 0.33.... :prstgor:

 

IMG_20241216_175032.jpg

Napisano

Ampak resno. Imam trdo bučo in mi nikakor ne gre vanjo zakaj imajo gajbe ime SUV - Sport Utility Vehicle.?zmeden?

- to smo že ugotovili, to ni športen avto zaradi ponavadi anemičnih mašin, visokega težišča, velikega čelnega preseka in pa velike mase. Tudi velika kolesa pomenijo velike vztrajnike, ki preprečujejo pospeševanje. Vožnja SUV res ni športna.

- za prevoz športnih artiklov SUV tudi ni - verjetno ste opazili, da recimo na kolesarskih dirkah uporabljajo karavane za spremljevalna vozila. Če smo že pri deskah - v 5 metrsko kravo od Toyote LC gre 30cm krajša deska kot v mojega scouta, ki je 30cm krajši od rižote.

 

S svojim karavanom (Scout) opravim blizu 30Kkm letno. Malenkost manj s službenim Škodo Kokodak. Oba enake dolžine, oba dizla z  DSG, Kokodak manj konjev (150) itak ne gre nikamor zaradi teže in čelnega preseka. Uporabnost primerljiva, ampak samo dokler ni vprašanje dati kakšno stvar na streho.

Druga stvar je občutek, po daljši vožnji s kokodakom je pravi balzam sesti v karavana. 

 

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Ljubim 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 15 minutami je Bini napisal:

CX-30 je karavan uradno, da se bolj moderno sliši pa je crossover.... 😁

 

Alora, pei naredi križ čez, pa bo mir...

 

Ja, sj vem, spet boste kričal, de sm kmet an s hribu doma an de nč ne znam. Sej angleško res ne znam, ma google pravi, de cross je križ, over je pa čez. Ben, cross over - križ čez. Amen.

Napisano
pred 3 urami je Slivka napisal:

 

Alora, pei naredi križ čez, pa bo mir...

 

Ja, sj vem, spet boste kričal, de sm kmet an s hribu doma an de nč ne znam. Sej angleško res ne znam, ma google pravi, de cross je križ, over je pa čez. Ben, cross over - križ čez. Amen.

E, to je to, na koncu je vedno tako... 😂😉

Napisano
pred 20 urami je Mraušk Mčk napisal:

Ampak resno. Imam trdo bučo in mi nikakor ne gre vanjo zakaj imajo gajbe ime SUV - Sport Utility Vehicle.?zmeden?

- to smo že ugotovili, to ni športen avto zaradi ponavadi anemičnih mašin, visokega težišča, velikega čelnega preseka in pa velike mase. Tudi velika kolesa pomenijo velike vztrajnike, ki preprečujejo pospeševanje. Vožnja SUV res ni športna.

- za prevoz športnih artiklov SUV tudi ni - verjetno ste opazili, da recimo na kolesarskih dirkah uporabljajo karavane za spremljevalna vozila. Če smo že pri deskah - v 5 metrsko kravo od Toyote LC gre 30cm krajša deska kot v mojega scouta, ki je 30cm krajši od rižote.

 

S svojim karavanom (Scout) opravim blizu 30Kkm letno. Malenkost manj s službenim Škodo Kokodak. Oba enake dolžine, oba dizla z  DSG, Kokodak manj konjev (150) itak ne gre nikamor zaradi teže in čelnega preseka. Uporabnost primerljiva, ampak samo dokler ni vprašanje dati kakšno stvar na streho.

Druga stvar je občutek, po daljši vožnji s kokodakom je pravi balzam sesti v karavana. 

 

Ljudi, ki vozijo suv, boš težko prepričal, da je karkoli boljšega, ker so se trdno odločili v svoj prav :lol:

Napisano

Nič nimam proti temu, da ljudje vozijo SUV če so jim všeč. Je pač nateg stoletja - nekaj več kg pleha nekaj večji čelni presek.. pa je izplen proizvajalcev, predvsem pa kapitalistov mnogo večji. Večji izplen je posledica debelih laži o udobnejši in varnejši vožnji. V zgodovini ni bilo še nikoli vloženega toliko denarja v reklamiranje določenega segmenta prevoznih sredstev kot je bilo za SUV.  Če bi toliko denarje  vložili v reklamiranje azijskih rikš, bi se vsi vozili z njimi.

 

Kar me moti, je to, da so na račun SUV gajbic prenehali proizvajati prave avtomobile. 

  • Všeč 4
  • Haha 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Včeraj, ko sem šel  z 6-ko v Ljubljano, me je en švabo rešil plačila kazni na avtocesti. Namreč, kar nekje tam  pri Divači je stala bela škoda in noter ostrostrelec (radarska pištola) Ali kako se že reče temu.  Švabo  je prehiteval eno Teslo z 130/ uro. Jaz pa za njim in komaj sem čakal, da se umakne ma svoj pas. In takrat zagledam organe pregona, ki opravljajo svoje poslanstvo.  Je pa zato moj kolega plačal davek, ko smo šli popoldne v Cerkno. Bili so skriti za enim ovinkom ( nato je bila dolga ravnica.) Omejitev 50km/uro. Kao naselje. Na cesto je kar skočila mlada, čedna uniformiranka. Namerili so mu 73km/uro.Seveda je sledilo takoj obvezno  pihanje, pisanje kazni. In podelitev 3 točk za prvo mesto. Največji smeh je bil, ker ni lovil tisti aparat za izpisovanje kazni. Ni bilo povezave. Pa je hodila gor in dol po parkirišču, nato je šla na drugo stran ceste, pa pod cesto. Vse skupaj je bilo res smešno. Na koncu je nekako uspelo, a ni natisnilo. QR kode. Nato smo videli do Kopra #e dve patrulji. Izgleda, da do imeli kako akcijo.          Ne, meni se ni zdelo pri vsem tem nič spornega. Pač takih situacij je vsak dan na cesti kolikor hočeš. 
    • In to mi razlagaš zakaj? Ker sem se mogoče zaletel v idiota al kako? Tale debata postaja iz trenutka v trenutek bolj čudna in zmešana. 
    • Ni se potrebno nobenemu klanjat, samo moraš bit na cesti "žvelt". To pomeni, da hitro reagiraš, pogledaš na brzino v vzvratno ogledalo in že skočiš na drugi pas. Pazit moraš nase in na druge v prometu. Imeti moraš reflekse in oči na pecljih. Predvidevati moraš dve potezi vnaprej, kaj bo kdo naredil. Preventiva in  ne kurativa. Vježbaj. 
    • Mi smo šli letos na morje z našo mx-30. Razlog, da smo v pričakovanju novega avtomobila, stara cx-5 pa že prodana. Tako, da nam drugega ni preostalo. Relacija novo mesto - medulin preko Kočevja. Enkrat polnjenje vmes na postajališču Ina - lepenica pred rijeko. Od doma do tam 120 km. Doma napolnjen na 100%. Ko sem začel s polnjenjem je kazalo dometa se 45km. Je pa res, da sem zadnjih 10 km avtoceste pred polnilnico povečal hitrost na 130-140. Največ gre 145km/h. potem ga zmanjka. Drugače pa max 110km/h. Po lokalnih pa po omejitvah oz. Malo nad izven naselij. V 35 minutah smo jo napolnili na 92%. Po polnjenju smo imeli do cilja se 135km, ki smo jih zmogli brez problema. Na koncu zopet malo povečali tempo, tako da je ostalo na cilju dometa se cca 40km. Je bil pa kar naložen avto in klima napolno. Šli smo kar malo skeptično na pot, glede na to na da nikoli ne uporabljamo javnih polnilnic, ampak na koncu vse bp. Poraba po bc 18,5kwh/100km. To so realne številke. Domet do 150km je realen pri hitrostih 110km/h in ne 130 oz. 140. Itak pa ne moreš spraznit baterije do konca.
    • Danes zjutraj dal kri...  Zdaj sem pa v Bosni... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.