Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo

 

Zadnje ?aso, ko pritiska tale mraz imam probleme z v?iganjem svoje mazde (2008 2.0 dizel - 140 konji?ev).

 

Akumulator je bil menjan 14.10.2014, torej je dobre 2 leti star. Pa tudi mo?no dvomim, da bi bil akumulator ker te?ava se pojavi samo prvi?. Potem peljem tamalo v vrtec (cca. 1,5km) in ko grem iz vrtca avto v?ge normalno.

 

Kaj bi lahko bilo? Naftni filter? ?tarter? Ogrevalne sve?ke (al kaj ima dizel)?

 

Skrbi me da bo tole matranje pri v?iganju pokvarilo ?e kaj drugega ... predvsem dra?jega.

Napisano

Zdravo

 

Zadnje ?aso, ko pritiska tale mraz imam probleme z v?iganjem svoje mazde (2008 2.0 dizel - 140 konji?ev).

 

Akumulator je bil menjan 14.10.2014, torej je dobre 2 leti star. Pa tudi mo?no dvomim, da bi bil akumulator ker te?ava se pojavi samo prvi?. Potem peljem tamalo v vrtec (cca. 1,5km) in ko grem iz vrtca avto v?ge normalno.

 

Kaj bi lahko bilo? Naftni filter? ?tarter? Ogrevalne sve?ke (al kaj ima dizel)?

 

Skrbi me da bo tole matranje pri v?iganju pokvarilo ?e kaj drugega ... predvsem dra?jega.

Na tvojem mestu bi naredil:

 

1. ?ez no? polnil aku, ali ?e ne more? zjutraj ?tartal s pomo?jo kablov.

 

?e v?ge kot more => aku (2 leti je lahko tudi pogubno, sicer pa garancija?)

?e ?e isto nagaja => grelne sve?ke

 

?e bi ti pa ?e kaj ka?ljal pod ?tandgasom pa bi sumil IMV, ampak pravi? da ti ne

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Akumulator lahko polnem....samo mi je ?udno zakaj bi potem ko provozim 1 km normalno v?gal

 

ka?lja samo takoj po v?igu (toliko da da? malo gas) potem je vse ok, tudi med vo?njo deluje vse ok (tudi ?tandgas)

 

grelne sve?ke ne vem kdaj so bile / ?e sploh so bile menjane

Napisano

Sicer malo iz teme samo mrzu avto uga?at po 1,5km je smrt. Sploh pa za dizel :).

?e ima webasto,se avto in motor ?e lepo segreje.Vsaj pri meni je tako.

 

 

Napisano

Sklepam da ga nima cene mu nebi kaslal, ce pravi da enkrat ko se avto ogreje da vziga normalno :). Drugace pa tudi vseeno ce imas webasto. Je ze res da ogreje avto, vendar je to se vedno zelo prekratka razdalja za ugasanje.

Napisano

Sicer malo iz teme samo mrzu avto uga?at po 1,5km je smrt. Sploh pa za dizel :).

 

vrjamem.....samo pa? tko je, saj pol naredu 50km

 

aja ... akumulator je pa Varta blue dynamic 95Ah

Napisano

http://www.akumulator.si/izdelek/A1%2026%2095%20JL/akumulator-varta-blue-dynamic-95ah-l

bi rekel da je tak se pravi .... 830A

 

dobro mogo?e bi pri vrtcu lahko avto pustil v?gan (re?mo, da ne kradejo lih), toda to ?e vedno ne re?i problema jutranjega v?iganja (tukaj lepo v?ge)

 

aja pa avto ima webasto

Napisano

Akumulator lahko polnem....samo mi je ?udno zakaj bi potem ko provozim 1 km normalno v?gal

 

ka?lja samo takoj po v?igu (toliko da da? malo gas) potem je vse ok, tudi med vo?njo deluje vse ok (tudi ?tandgas)

 

grelne sve?ke ne vem kdaj so bile / ?e sploh so bile menjane

zgolj da eliminira? to mo?nost, jah ?e ka?lja potem ni izklju?en imv. pojdi po korakih....

 

Ker nisi napisal jasno - a slabo v?ge - vergla ali dejansko v?ge pa potem ka?lja, napisal si samo problem z v?igom, pa napisal a ima? avto zunaj?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Avto je zunaj pod nadstre?kom (se pravi pod streho) in za??iten iz 2 strani.

 

Avto slabo v?ge, nekako vergla. Potem ko v?ge in po prvih obratih je vse ok.

 

Bom jutri probal posnet (sem ?e zadnji? probal, ampak je takrat lepo v?gal ) in se bo najbolje videlo in sli?alo.

Napisano

My money is on aku, grelne, imv

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ok .... jutri bom videl kaj bo, druga?e pa dam jutri zve?er filat aku in vidm kaj bo v ?etrtek

 

?e bo isto sranje, se zapeljem do pelkota menjat grelne

Napisano

ok .... jutri bom videl kaj bo, druga?e pa dam jutri zve?er filat aku in vidm kaj bo v ?etrtek

 

?e bo isto sranje, se zapeljem do pelkota menjat grelne

V bistvu pocakaj se malo - ker se bojo temp dvignile, in ce potem ne bo vec sral so ziher grelne ali imv.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No, da se ?e jaz oglasim. Imam Mazdo CX - 5, Revolution Top, avtomatik, diesel. letnik 2015 ( oktober), garancijo imam do 2020 Tudi jaz imam ob?utek, da se boga revica mantra, ko mora zjutraj kresnit. Res da kresne, ampak ni tiste lahkote kot bi jo pri?akoval. ?e bi ?e moral enkrat pri?gat, mislim, da nebi bilo ni? od veselja, da je Mazda kresnila :(  Ne vem sicer kako deluje, ker imam v?ig na gumb, tako, da mi ?e ni jasno kako izgleda, ?e v prvem ne kresne :) :)

 

 

Kaj mi svetujete, da po?akam ?e malo, da se temperature dvignejo in potem vpra?am na servis ali bi ?e malo poklical mojster na servis? :) :)

 

Hvala za odgovore in vsem skupaj sre?no, veselo in ogromno kilometrov z avtomobili v letih, ki so pred nami  :) :)

Napisano

Ej...mislim da po?akaj malo zdaj bo mraz malo popustil ...pa potem preveri kako kresne...to je normalno je full mraz.itak ima? garancijo..lp

Napisano

Zdaj, ko sem gledal tvoj video, sem nekaj razmi?ljal. Meni je recimo ?udno, ker moja 2.2d (letnik 2009) tudi pri -18 (kolikor smo imeli pred dvema dnevoma) za?ne obra?at ?e po najve? dveh sekundah od pritiska na start gumb. Lu?ka za grelne sve?ke se zelo hitro ugasne. Meni je to zelo kratek ?as. Prevo?enih ima cca. 175k km. Kako je to pri drugih?

Napisano

Evo kot sem obljubil.....video kako se revica v teh temperaturah matra: https://goo.gl/photos/BmUowmrWS9U8xuDS6

 

Se opravi?ujem za piskanje (park senzorji), pozabil na hitro ro?no zategnit oz. sklopit :)

Tebi takoj ho?e v?gat, tako da aku, starter odpadeta.....potem pa ker ne dobi obratov ti kar 2x strom vzame.

 

Grelne sve?ke se mislim da da od?itat (vrednost) preko ra?unalnika, druga?e pa IMV (predvsem ker mora? gas dat)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

OK ponavadi ratam firb?en kaj je to za nekaj kar crkuje.

 

Torej kaj je IMV? ?emu slu?i? Kako se temu pravi po angle?ko, da malo poguglam? Koliko ko?ta nov?

Napisano

evo s foruma :)

 

http://www.mazda-si.net/topic/6214-a-kdo-ve-kaj-je-to-imv-ventil/?p=155804 

 

inlet metering valvue, pri pelkotu se redno menjajo. Ampak nekako mora? diagnozo dobiti. Pomeri grelne, in ?e so ok, je moj sum tam. Sem pa le nekdo na drugi strani foruma... :)

 

?e ti pa kadarkoli za?ne ka?ljati v leru (semafor itd) ali celo crkne, je pa 103% to. Ta ventil slu?i za pritisk goriva v ?tantgasu.

 

Kadar je mraz je epedemija tega - tudi na forumu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

on nima te?av z IMV ventilom. Pri takem mrazu tudi grelne sve?ke ne ne utegnejo zadostno segreti nafte. Slu?beni WW Passaat kurblam 3-4sek preden v?ge.

Napisano

Tud moja mazda 2.0 bencinar, se zjutraj kar lepo pomatra. Sploh pri -16?C :( Kake domenzije je sploh za na?e avte?? Pa predvidevam,da ima bencinar 75Ah?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.