Skoči na vsebino

Jutranje matranje - oz. avto te?ko kresne


Priporočeno sporočilo

Zdravo

 

Zadnje ?aso, ko pritiska tale mraz imam probleme z v?iganjem svoje mazde (2008 2.0 dizel - 140 konji?ev).

 

Akumulator je bil menjan 14.10.2014, torej je dobre 2 leti star. Pa tudi mo?no dvomim, da bi bil akumulator ker te?ava se pojavi samo prvi?. Potem peljem tamalo v vrtec (cca. 1,5km) in ko grem iz vrtca avto v?ge normalno.

 

Kaj bi lahko bilo? Naftni filter? ?tarter? Ogrevalne sve?ke (al kaj ima dizel)?

 

Skrbi me da bo tole matranje pri v?iganju pokvarilo ?e kaj drugega ... predvsem dra?jega.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo

 

Zadnje ?aso, ko pritiska tale mraz imam probleme z v?iganjem svoje mazde (2008 2.0 dizel - 140 konji?ev).

 

Akumulator je bil menjan 14.10.2014, torej je dobre 2 leti star. Pa tudi mo?no dvomim, da bi bil akumulator ker te?ava se pojavi samo prvi?. Potem peljem tamalo v vrtec (cca. 1,5km) in ko grem iz vrtca avto v?ge normalno.

 

Kaj bi lahko bilo? Naftni filter? ?tarter? Ogrevalne sve?ke (al kaj ima dizel)?

 

Skrbi me da bo tole matranje pri v?iganju pokvarilo ?e kaj drugega ... predvsem dra?jega.

Na tvojem mestu bi naredil:

 

1. ?ez no? polnil aku, ali ?e ne more? zjutraj ?tartal s pomo?jo kablov.

 

?e v?ge kot more => aku (2 leti je lahko tudi pogubno, sicer pa garancija?)

?e ?e isto nagaja => grelne sve?ke

 

?e bi ti pa ?e kaj ka?ljal pod ?tandgasom pa bi sumil IMV, ampak pravi? da ti ne

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Akumulator lahko polnem....samo mi je ?udno zakaj bi potem ko provozim 1 km normalno v?gal

 

ka?lja samo takoj po v?igu (toliko da da? malo gas) potem je vse ok, tudi med vo?njo deluje vse ok (tudi ?tandgas)

 

grelne sve?ke ne vem kdaj so bile / ?e sploh so bile menjane

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sklepam da ga nima cene mu nebi kaslal, ce pravi da enkrat ko se avto ogreje da vziga normalno :). Drugace pa tudi vseeno ce imas webasto. Je ze res da ogreje avto, vendar je to se vedno zelo prekratka razdalja za ugasanje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://www.akumulator.si/izdelek/A1%2026%2095%20JL/akumulator-varta-blue-dynamic-95ah-l

bi rekel da je tak se pravi .... 830A

 

dobro mogo?e bi pri vrtcu lahko avto pustil v?gan (re?mo, da ne kradejo lih), toda to ?e vedno ne re?i problema jutranjega v?iganja (tukaj lepo v?ge)

 

aja pa avto ima webasto

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Akumulator lahko polnem....samo mi je ?udno zakaj bi potem ko provozim 1 km normalno v?gal

 

ka?lja samo takoj po v?igu (toliko da da? malo gas) potem je vse ok, tudi med vo?njo deluje vse ok (tudi ?tandgas)

 

grelne sve?ke ne vem kdaj so bile / ?e sploh so bile menjane

zgolj da eliminira? to mo?nost, jah ?e ka?lja potem ni izklju?en imv. pojdi po korakih....

 

Ker nisi napisal jasno - a slabo v?ge - vergla ali dejansko v?ge pa potem ka?lja, napisal si samo problem z v?igom, pa napisal a ima? avto zunaj?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto je zunaj pod nadstre?kom (se pravi pod streho) in za??iten iz 2 strani.

 

Avto slabo v?ge, nekako vergla. Potem ko v?ge in po prvih obratih je vse ok.

 

Bom jutri probal posnet (sem ?e zadnji? probal, ampak je takrat lepo v?gal ) in se bo najbolje videlo in sli?alo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ok .... jutri bom videl kaj bo, druga?e pa dam jutri zve?er filat aku in vidm kaj bo v ?etrtek

 

?e bo isto sranje, se zapeljem do pelkota menjat grelne

V bistvu pocakaj se malo - ker se bojo temp dvignile, in ce potem ne bo vec sral so ziher grelne ali imv.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, da se ?e jaz oglasim. Imam Mazdo CX - 5, Revolution Top, avtomatik, diesel. letnik 2015 ( oktober), garancijo imam do 2020 Tudi jaz imam ob?utek, da se boga revica mantra, ko mora zjutraj kresnit. Res da kresne, ampak ni tiste lahkote kot bi jo pri?akoval. ?e bi ?e moral enkrat pri?gat, mislim, da nebi bilo ni? od veselja, da je Mazda kresnila :(  Ne vem sicer kako deluje, ker imam v?ig na gumb, tako, da mi ?e ni jasno kako izgleda, ?e v prvem ne kresne :) :)

 

 

Kaj mi svetujete, da po?akam ?e malo, da se temperature dvignejo in potem vpra?am na servis ali bi ?e malo poklical mojster na servis? :) :)

 

Hvala za odgovore in vsem skupaj sre?no, veselo in ogromno kilometrov z avtomobili v letih, ki so pred nami  :) :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej...mislim da po?akaj malo zdaj bo mraz malo popustil ...pa potem preveri kako kresne...to je normalno je full mraz.itak ima? garancijo..lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdaj, ko sem gledal tvoj video, sem nekaj razmi?ljal. Meni je recimo ?udno, ker moja 2.2d (letnik 2009) tudi pri -18 (kolikor smo imeli pred dvema dnevoma) za?ne obra?at ?e po najve? dveh sekundah od pritiska na start gumb. Lu?ka za grelne sve?ke se zelo hitro ugasne. Meni je to zelo kratek ?as. Prevo?enih ima cca. 175k km. Kako je to pri drugih?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo kot sem obljubil.....video kako se revica v teh temperaturah matra: https://goo.gl/photos/BmUowmrWS9U8xuDS6

 

Se opravi?ujem za piskanje (park senzorji), pozabil na hitro ro?no zategnit oz. sklopit :)

Tebi takoj ho?e v?gat, tako da aku, starter odpadeta.....potem pa ker ne dobi obratov ti kar 2x strom vzame.

 

Grelne sve?ke se mislim da da od?itat (vrednost) preko ra?unalnika, druga?e pa IMV (predvsem ker mora? gas dat)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

evo s foruma :)

 

http://www.mazda-si.net/topic/6214-a-kdo-ve-kaj-je-to-imv-ventil/?p=155804 

 

inlet metering valvue, pri pelkotu se redno menjajo. Ampak nekako mora? diagnozo dobiti. Pomeri grelne, in ?e so ok, je moj sum tam. Sem pa le nekdo na drugi strani foruma... :)

 

?e ti pa kadarkoli za?ne ka?ljati v leru (semafor itd) ali celo crkne, je pa 103% to. Ta ventil slu?i za pritisk goriva v ?tantgasu.

 

Kadar je mraz je epedemija tega - tudi na forumu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro v nov, zadnji teden ta mesec.... 👍😉
    • Se strinjam.   In je zanimivo kako se spreminja. Dokler ni Roglič šel na Vuelto, je bil Giro takoj za Tour-om, Vuelta pa stranski tir.
    • Do konca napoolnjene baterije so pod višjo napetostjo med elektrodami,in so za to kemično veliko bolj aktivne...po domače-ne paše jim biti napolnjene. To je tudi razlog,za kaj jim pada kapaciteta,če jih zmeraj polniš do konca.   Seveda je najlažje trditi...ja ti grki nimajo pojma...ker ti pač paše v agendo...   Ali npr....ko sem pred kratkim dobival ali kupoval baterije za orodje...ena "črtica" od štirih...edino pravilno! Tudi tako...določeni polnilci za LiIon baterije imajo funkcijo za skladiščenje baterije,in jih ne polni do 100%,ampak največ 75%.
    • Morda so se ga pa malo ustrašili, nekaj je poškodovanih, ostalo je pa krivo še nekaj neresnosti organizatorja in sponzorjev.... 🤔😉
    • Res globok poklon maestru za tole predstavo, k je povozil vse.   Da ne bo narobe razumljeno, kar bom napisal v nadaljevanju, saj nikakor ne spremeni nič v zvezi z njegovim dosežkom. Tale Giro postaja drugorazredna dirka, saj razen Pogačarja, ki je številka ena so uspeli naslednjega po rangu na dirko dobiti šele 25. kolesarja sveta. Človek bi pričakoval vsaj še 10 kolesarjev v rangu vmes.   Tako, da očitno Tour ostaja liga zase, Vuelta nekje zadaj, Giro pa, če se bo tako nadaljevalo bo težko upihnil 110. rojstni dan. Se bodo morali Italijani krepko zamisliti kako naprej in kako spet bolj popularizirati Giro.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.