Skoči na vsebino

Nov Mazdin bencinski motor - Skyactive-X

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mimogrede, kaka bo pa te?a tega motorja v primerjavi s 'klasi?nim? Primerljiva, manj?a, ve?ja? Nikjer ne najdem

Ne vidim razloga, da bi bil motor te?ji ali la?ji. Mogo?e bo la?ji kot kak primerljiv turbo motor. Turbina, napeljava za intercooler in intercooler dodajo nekaj kilogramov.

Napisano

Velik navor in velika mo? pri malih mlin?kih prina?a tudi te?ave z izpu?nimi plini. 

 

Po moje pri mazdi ne navijajo motorjev do maksimuma, da lahko ostanejo ne ekolo?ki strani in ni potem potrebno dajati Scajnce na vse motorje.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

No 2.0 motorju glih ne re?emo mlin?ek ali? Vseeno pa, a ve kdo zakaj big brotherja 2.5 bencinarja ni v evropi?

 

Ker ni nem?ki avto in bi jih v tej izvedbi prodali bistveno manj. Se mi zdi, da so vozniki Mazde malo bolj ekonomi?ni/ekolo?ki in ne Mazda ne bi prodala rvno veliko 2,5 ali 3,0 motorjev. 

Napisano

Verjamem. Tudi jaz bi imel marsikateri model od Mazde ali kake druge znamke, ki ni na voljo pri nas. Ampak realnost je taka, da novih bi prodali verjetno premalo. Saj je lepo od znamke, da se potrudijo za stranke ampak na koncu leta vedno gledajo bilanco in kaj se jim izpla?a in kaj ne. 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Evoga, prve normalne recenzije (tale siva je X, prej je meu navadn G motor):

https://youtu.be/CyY679e3LwU?t=451

Na kratko o videu, ker je v ?e??ini, de?ko pravi, da je dovolj konjev, ?e ga pa? pritisne? v ve?je obrate. Baje pa se lepo pozna ?e pri ni?jih obratih, da vle?e bolj kot navadn G. Pa 4s of 50 do 100, mi tut ne zgleda slabo. Predvidevam/upam, da za par tednov dobimo prve testne v Slo.
 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Jst iskreno upam, da se jim je tale motor posre?u, pa da nebo veliko sranja okoli njega, ko bo malo starej?i ;) Potem pa, da nardijo ?e 2.5 verzijo z ?e eno ?talo konjev :P

Napisano

Jp, naredijo naj 2.5 x, ene 220 konjev in to je to.

 

Vozil sem M3 s tem X motorjem in bil razo?aran. Imel sem ob?utek, da je moja M6, l2.0 147KM bolj letela kot tole.

Napisano

To je res zanimivo, jaz sem tudi vozil novo M3 g122 in sem imel ob?utek da gre slab?e kot stara M3 g120-2018 letnik in tudi podatki tako ka?ejo! Tak avto mora imeti najmanj 150KM.

Napisano

Ampak je res lenih teh 180 konjev:

https://www.youtube.com/watch?v=s4dOJ0VgcMM

 

Sicer AT, ampak ima do 100 po ?tevcu 9,7 sekund, torej zaokro?imo na 10 sekund do pravih 100 km/h...180 konjev. Resno?

 

?e ro?ni menjalnik, morda je kako desetinko hitrej?i (ker se 2. zvrti ?ez 100):

 

Tovarna pravi 8,2 za ro?ni menjalnik, v RL pa za skoraj 2 sekundi slab?e. Morda sicer motorji na posnetkih zgoraj verjetno ?e niso vte?eni (6.000 kilometrov naj bi bil pri mazdi break-in period), ampak tako pospe?ujejo konkurentje avti s ca. 110 konji, recimo Golf 110 tsi ima take pospe?ke.

 

Civic 182, torej skoraj enako konj ima 7,8s, ?e celo bolje kot pravi tovarna:

 

Suhoparne ?tevilke baje ni? ne pomenijo, ampak videi so po mojem precej povedni.

Napisano

Re je pa tudi da s tako mazdo ne dirkamo,za kaj takega rabi? kaj bolj?ega in dra?jega. Za normalno vo?njo pa vsekakor je.

Napisano

A se ?e kaj ve ali bo g150 tudi na voljo, kot je recimo v cx-3? Meni je teh 180km tudi preve? lenih, ne vem zakaj bi pla?eval dra?je zavarovanje zaradi kao 180 konjev, gre? pa malenkost hitreje kot 120? Sem zadnji? za foro na zimskih gumah od semaforjev pospe?il do 100km/h. Bila sva dva v avtomobilu pa je bilo 10,2 s, pa ?e bolj slabo sem za?tartal  sramezljiv

Napisano

Zagotovo ga ne bo, morda se bo pa dalo 122 "odklenit", tako kot se da staro 120 na 165.

... in dobi? avto za tekmovanje na 400 m. :)

 

 

Napisano

A se ?e kaj ve ali bo g150 tudi na voljo, kot je recimo v cx-3? Meni je teh 180km tudi preve? lenih, ne vem zakaj bi pla?eval dra?je zavarovanje zaradi kao 180 konjev, gre? pa malenkost hitreje kot 120? Sem zadnji? za foro na zimskih gumah od semaforjev pospe?il do 100km/h. Bila sva dva v avtomobilu pa je bilo 10,2 s, pa ?e bolj slabo sem za?tartal sramezljiv

To je vredu rezultat, jaz sem sam v avtu pi?o z 9.0. Samo to ne rabi? za normalno vo?njo, ker se ti zdi da so drugi zmrzali pri-6 danes!
Napisano

Zanimivo mi je, da pri teh meritvah vsi ?tartajo z minimalnimi obrati. Nej zavrtijo na 4-5k, pa sklopko spustit, da mal gume dima spustijo...  :lol:

Napisano

Pri ca. 3k je pri G120 optimalen ?tart, tam kjer je max. navor. 4 ali 5k je samo smojenje gum in izguba na ?asu.

 

Za skyactiv X ?e nisem videl krivulje navora, a oba ?tartata z dobrimi 2k obrati, tudi avtomatika ?tarta pravilno, ker ?e prej brake-boosta (verjetno ni ravno pravilen izraz, ker nima turba :) ).

 

Edit: nekaj sicer obstaja, a je ?e od predprodukcijskega avta, skala y o?itno z razlogom ni o?tevil?ena, ker je razlika v max navoru med G in X 14 Nm, ?e ga ima X 224 Nm, pri G pa 50 % manj. Marketin?ki oddelek je svoje delo opravil z odliko. :)

$_10.JPG

Napisano

Po klancu navzdol? S serijsko 120 nemogo?e, razen ?e ima? gume s premajhnim obsegom in ?tevec pravi 100, zares pa vozi? 90. :)

Meni 2kil la?e po garminu in tudi po googl map. Saj to je tudi po teh,podatkih.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.