Skoči na vsebino

Na bojlerju kondenzacija

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Rabil bi pomo? oziroma kak?en nasvet glede bojlerja.Montiral sem namre? nov 5 l bojler?ek pod koritom -ni preto?ni pa? pa tla?ni (z varnostnim ventilom). Po priklju?itvi sem opazil lu?ice pod njim ( bojler je pritrjen, tako, da ima pretok zraka pod njim).Opazil sem veliko kapljic na dnu bojler?ka in te padajo dol in se tvorijo lu?ice.Tega je veliko.Preveril sem vse spoje in nikjer ne pu??a ?isto ni?.

Kaj bi lahko bil vzrok te kondenzacije?

 

 

Napisano

Ce je na dnu bojlerja kako ves da ne pusca iz ohisja kje? Rekel si da si pogledal spoje.

 

A ta bojler zacne segrevat ko odpres pipo ali pa drzi konstantno toploto?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ce je na dnu bojlerja kako ves da ne pusca iz ohisja kje? Rekel si da si pogledal spoje.

 

A ta bojler zacne segrevat ko odpres pipo ali pa drzi konstantno toploto?

Dr?i konstantno temperaturo in ne greje vode sproti.

 

 

Napisano

Potem je zaradi tem razlike verjetno, saj je kopalnica ena velika vlaga, pa se veze nanj. Odpri okno cel dan na V in poglej ce je bolje :)

 

Pa ce je mu eno oblekico naredi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V kuhinji se na dovodih ne more kondenzirat toliko, da bi bila lu?ica, vsaj pri nas ni nikoli niti rose.

Po mojih ?tromarskih izku?njah (resda ?ibki tok) visokotla?ni bojler v kombinaciji z varnostnim ventilom potrebuje tudi ekspanzijo, sicer segreta voda - povi?an tlak - povzro?a lulanje na ventilu. 

 

edit: nekateri manj?i bojlerji imajo nekaj praznega prostora ?e znotraj in ne potrebujejo ekspanzije. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

To glede tla?nih bojlerjev in ekspanzijske posode seveda dr?i - vendar gre tu samo za 5 litrov

Temperaturni razteznostni koeficient vode v 5l bojlerju je enak kot pri vodi v 300litrskem bojlerju. Domnevam da pollitrske ekspanzije obstajajo na tr?i??u zaradi 5l bojlerjev. Ampak jaz sem ?ibkotoka?, o vodovodu vem samo toliko v katero smer se odpre voda na pipi.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

To bo ?e zanimivo...

 

Najprej kondenz: ta se vedno nabira na hladnej?em delu. Ker je bojler praviloma toplej?i od prostora, se na njem ne nabira kondenz. Razen na dovodni cevi, kjer mrzla voda te?e v bojler. Ampak tega je praviloma tako malo, da se posu?i, preden se opazi...

 

Nato temperaturni raztezki: pri izvedbi centralnega ogrevanja se ra?una, da mora ekspanzija "po?ret" 10% vode v sistemu. Torej je to pri pet litrskem bojlerju pol litra... Praviloma se na bojler na dovodni cevi montira nepovratni ventil, da topla voda ne bi "uhajala" nazaj v vodovod. Lahko, da je ta nepovratni ventil ?e montiran na bojler. Torej, ?e si montiral bojler brez ekspanzije, si si naredil eno majhno bombo, ki tlak spu??a na kak?nem tesnilu (npr. grelca) in ?aka, da bo enkrat nekje nekaj popustilo...

 

Seveda pa je pri vsej stvari za vpra?at tudi, ali je sam bojler narejen, kot je treba ali pa ima tovarni?ko napako in spu??a.

 

Predlagam takole: bojler ugasni in osu?i (po?akaj, da se odte?e voda tudi iz izolacije bojlerja). Nato spremljaj, ?e se bo voda spet pojavila. ?e se pojavi, potem pu??a bojler. ?e se pa ne, potem pa zapri dovodni ventil pred bojlerjem, bojler pri?gi, odpri pipo in podstavi posodo. ?e sem prav razumel, je bojler pod nivojem pipe, torej voda iz njega ne bo odtekla. Se bo pa na pipi izlila tista voda, ki bo postala "vi?ek" zaradi temperaturnega raztezanja. Hkrati pa bo? preveril, ?e bojler kje pu??a, kadar je vro? (zaradi temperaturnih raztezkov je mo?no, da hladen sicer tesni, segret pa pu??a - no, pu??a bolj kot hladen...). pa ti bo hitro postalo jasno, ?e mogo?e potrebuje? ekspanzijo in koliko veliko.

Napisano

Temperaturni razteznostni koeficient vode v 5l bojlerju je enak kot pri vodi v 300litrskem bojlerju. Domnevam da pollitrske ekspanzije obstajajo na tr?i??u zaradi 5l bojlerjev. Ampak jaz sem ?ibkotoka?, o vodovodu vem samo toliko v katero smer se odpre voda na pipi.

Res je

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Tole je varnostni ventil za bojler: http://www.merkur.si/kopalnica/kopalniske-instalacije/ventili/varnostni-ventil-unitas-15-mm-za-grelnik-vode

 

Vgrajuje se na dotok mrzle. Prednastavljen je na 7barov, kar pomeni, da ko tlak v bojlerju dose?e to vrednost (normalen tlak v in?talaciji naj bi bil max 4bare), za?ne ventil spu??at. Polula se skozi odprtino pri starni.

Torej ?e je vgrajen tak ventil brez ekspanzijske je lu?ca povsem normalen pojav. Ima pa Tadej prav da 5 litrov ni neka koli?ina, in ?e bi protipovratna loputa v ventilu mal pu??ala, bi se tlak skompenziral nazaj v omre?je ker voda je vseeno malenkost stisljiva, ampak to bi bila v bistvu napaka na ventilu. 

 

Alex, predlagam da porabi? vseh 5 litrov vro?e vode pa da za?ne gret mrzlo vodo od za?etka (brez zapiranja dotoka). Pri tem se bo voda v bojlerju raz?irila in na?la luknjico, ti pa samo opazuj kje je.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

To bo ?e zanimivo...

 

Najprej kondenz: ta se vedno nabira na hladnej?em delu. Ker je bojler praviloma toplej?i od prostora, se na njem ne nabira kondenz. Razen na dovodni cevi, kjer mrzla voda te?e v bojler. Ampak tega je praviloma tako malo, da se posu?i, preden se opazi...

 

Nato temperaturni raztezki: pri izvedbi centralnega ogrevanja se ra?una, da mora ekspanzija "po?ret" 10% vode v sistemu. Torej je to pri pet litrskem bojlerju pol litra... Praviloma se na bojler na dovodni cevi montira nepovratni ventil, da topla voda ne bi "uhajala" nazaj v vodovod. Lahko, da je ta nepovratni ventil ?e montiran na bojler. Torej, ?e si montiral bojler brez ekspanzije, si si naredil eno majhno bombo, ki tlak spu??a na kak?nem tesnilu (npr. grelca) in ?aka, da bo enkrat nekje nekaj popustilo...

 

Seveda pa je pri vsej stvari za vpra?at tudi, ali je sam bojler narejen, kot je treba ali pa ima tovarni?ko napako in spu??a.

 

Predlagam takole: bojler ugasni in osu?i (po?akaj, da se odte?e voda tudi iz izolacije bojlerja). Nato spremljaj, ?e se bo voda spet pojavila. ?e se pojavi, potem pu??a bojler. ?e se pa ne, potem pa zapri dovodni ventil pred bojlerjem, bojler pri?gi, odpri pipo in podstavi posodo. ?e sem prav razumel, je bojler pod nivojem pipe, torej voda iz njega ne bo odtekla. Se bo pa na pipi izlila tista voda, ki bo postala "vi?ek" zaradi temperaturnega raztezanja. Hkrati pa bo? preveril, ?e bojler kje pu??a, kadar je vro? (zaradi temperaturnih raztezkov je mo?no, da hladen sicer tesni, segret pa pu??a - no, pu??a bolj kot hladen...). pa ti bo hitro postalo jasno, ?e mogo?e potrebuje? ekspanzijo in koliko veliko.

Varnostni ventil na dovod sem montiral , prav tak?nega kot je nalepil Mrau?k m?k. Druga?e sem tudi v vlogi vzdr?evalca v slu?bi in sem zamenjal ?e veliko 5 in 10  litrskih bojlerjev a tak?nega kondenza ?e nisem videl.

Za bolj?o predstavo prilagam sliko:

 

20170205_070906.jpgpost a picture

 

 

Bom pa probal narediti po va?ih navodilih, da vidim, ?e bokaj pomagalo.

 

 

Napisano

A to ima? ti bojler montiran vodoravno (le?e?e)?

 

Ne,normalno na zid.Tisto je polica vmes.

Nekaj sem razmi?ljal,da je mogo?e problem v tem,da je nizko montiran in spodaj plo??ice in je hladno spodaj in zato kondenz na dnu.Bom probal dat spodaj kak?no izolacijo.

 

 

Napisano

Ve? kako....

najprej zamenjaj vse podlo?ke, potem odpri in spucaj dno bojlerja, pa ?e cedilo na notranjih delih cevi. Potem predlagam da ?e kalibrira? cevi, in zamenja? ventil, ?e slu?ajno v ?tantgasu zmanjkuje vode. Potem pa je pametno ?e vsako leto za??ititi bojler spodaj proti rjavenju...

 

verjetno pa pu??a intercooler

 

:vesel:  :vesel:  :vesel:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne,normalno na zid.Tisto je polica vmes.

Nekaj sem razmi?ljal,da je mogo?e problem v tem,da je nizko montiran in spodaj plo??ice in je hladno spodaj in zato kondenz na dnu.Bom probal dat spodaj kak?no izolacijo.

 

Negativno.

 

?e so spodaj plo??ice in so hladne, bi se kondenz nabiral na njih, ne pa na bojlerju. Kondenz se vedno nabira na hladnej?em delu in ne na toplej?em...

Napisano

?e ima bojler plasti?ne priklju?ne cevi so lahko te problem, ?e si bil premo?en in je kje po?ilo sedaj se pa po?asi cedi po bojlerju dol

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Najnovej?e info.Zmerili smo tlak v na?em

vodovodnem omre?ju.Ne morem verjet a je 8 bar.Mojster je rekel,da najbolj?i varnostni ventil zdr?i do 8 bar.

Zdej,?e ?tejemo zdraven ?e ena 2 bara,ko se voda segreva pridemo na 10.

Zdaj sem dal pod varnostni ventil

posodico,da vidimo,koliko spu??a ventil.

Najbr? bo potrebna kompenzacijska posoda.

Nasplo?no imamo tukaj v KP probleme z previsokim tlakom.

 

 

Napisano

?e nebi imel varnostnega ventila, bi ti bojler ?e po luft letu - so testirani na 10barov (no nebi letel, ni pa fino da je na meji). 8barov v omre?ju je neugodno za ?ivljenjsko dobo pip pri hi?i, za el. magnetne ventile v pomivalcu, pralnem stroju... Pri na?i bajti je 6. barov, pa sem ?e razmi?ljal da bi dal k ?tevcu reducirni ventil. Pri 8ih barih ti zna varnostni ventil lulat ne da bi sploh vodo grel. In ekspanzijska na bojlerju ti omre?nega tlaka ne bo zni?ala. 

 

Kako je pa s kondenzom?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

O hudo turbo!! Jaz sem v hisi iz 3 bare dal reducirni ventil na 1bar

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e nebi imel varnostnega ventila, bi ti bojler ?e po luft letu - so testirani na 10barov (no nebi letel, ni pa fino da je na meji). 8barov v omre?ju je neugodno za ?ivljenjsko dobo pip pri hi?i, za el. magnetne ventile v pomivalcu, pralnem stroju... Pri na?i bajti je 6. barov, pa sem ?e razmi?ljal da bi dal k ?tevcu reducirni ventil. Pri 8ih barih ti zna varnostni ventil lulat ne da bi sploh vodo grel. In ekspanzijska na bojlerju ti omre?nega tlaka ne bo zni?ala. 

 

Kako je pa s kondenzom?

Fak,ne bo? verjel,a odkar sem podstavil posodico pod ventil ni v posodici ni? vode

prav tako ne pod bojlerjem.Ni? kondenza.?udno.Wtf?

 

 

Napisano

?e ima? tako velik tlak vode v sistemu ti priporo?am vgradnjo reducirnega ventila, ker ko ti bo katera fleksibilna cen od pipe po?ila zaradi tlaka bo? imel ogromno vode povsod. Tudi za ostale komponente ni priporo?ljiv tak tlak.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.