Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Problem je ker se nebi kaj preve? vozil z njim da nebi naredil kaj ve? ?kode na motorju ali kaj podobnega....

Avto nima enako mo? kot pred opozorilom da je zabasan.....

 

Koliko so pribli?no cene odstranitve in programiranja?

zakaj pa ne naredis sam regeneracijo? a ti DPF utripa ali samo gori?

www.trziskisladoled.si

Napisano

Pozdravljeni,

 

sedaj sem bil nekaj ?asa in sem se kon?no odlo?il da bom DPF odstranil, ali mi lahko pove ?e koga poznajo da to dela na Gorenjskem koncu? in da dobro dela... 

 

Hvala za informacije

 

Mojster Pelko iz Medvod!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

zakaj pa ne naredis sam regeneracijo? a ti DPF utripa ali samo gori?

Lu?ka utripa, in regeneracijo sem naredil v Ljubljani pri poobla??encu in se mi je te?ava ponovila po samo enem tednu, tako da mislim da ni re?itve.

 

Gospa ki je imela avto pred menoj je imela temeljito ?i??enje (zgorevanje saj v pe?i) DPF-ja pri 175 000 in sedaj ?e bi jaz to moral narediti ponovno pri 225 000 potem nima smisla to ponavljati vsake 50 000 to je skoraj enkrat na leto.... 

 

Edina moja skrb je da me ne bodo je... na tehni?nem pregledu....

Napisano

?e eno kratko vpra?anje....

 

ali potem ko odstranim DPF ?e vedno lahko peljem avto na poobla??enca?
 

Tunerc mi je poslal ponudbo 250? za odstranitev in programiranje, kar mislim da je zelo ugodno :D 

 

hvala za vse odgovore in pomo? :D 

Napisano

Pozdravljeni,

 

tako sedaj je urejeno DPF je odstranjen in avto ob?utno la?je diha :D sedaj me zanima ali moram biti na kaj posebej pozoren?

 

 

Hvala ?e enkrat za pomo?  :D 

Napisano

Ja, na kratke relacije  :jupiii:

Tole pa ne razumem? Zakaj bi bile kratke razdalje problem?

33112_1.png

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

Pred kak?nim letom mi je za?ela utripat lu?ka DPF. Sm pelju h svojmu mehankarju in mi je spustu nek program ki naj bi spucu ta filter. To je sicer uspel, ampak lu?ke mu ni ratal ugasnt, ker naj bi to lahko samo na mazdi oz on pa? nima taprauga softerja al neki. Ma kdo k?no idejo da ne dajem 50? na mazdi? Sicer mam izolir trak trenutno ?ez lu?ko nalepln :D

Napisano

Pred kak?nim letom mi je za?ela utripat lu?ka DPF. Sm pelju h svojmu mehankarju in mi je spustu nek program ki naj bi spucu ta filter. To je sicer uspel, ampak lu?ke mu ni ratal ugasnt, ker naj bi to lahko samo na mazdi oz on pa? nima taprauga softerja al neki. Ma kdo k?no idejo da ne dajem 50? na mazdi? Sicer mam izolir trak trenutno ?ez lu?ko nalepln :D

resetiraj servisni interval, postopek je tukaj.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Na forumu. Googlaj mazda 6 tips and tricks

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Men osebno ga, z ?i?ko na maso in tapkanje po gasu, ni ratalo. Tako, da sem moral na servis, da so mi na ra?unalnik priklopli in resetirali.

33112_1.png

Napisano

Meni je na vseh treh ratalo

6 I

6 II

5

S tem da ma petka konektor nad killerjem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sej ti verjamem... ker prisilno regeneracijo sem lahko spro?il, brisanje servisnega intervala pa ne.

33112_1.png

Napisano

Tudi meni je pred cca. 14-imi dnevi uspelo izklopiti lu?ko ?ele v tretjem poskusu. Pa je bila ?i?ka vedno lepo zavita okoli mase. O?itno ima kdaj pa kdaj kak?ne svoje muhe...

Napisano

Meni je 2 mesca nazaj uspelo v drugem poskusu. V prvem o?itno nism dovolj globoko potisnil ?i?ke v uno re?o pri varovalkah. :)

Napisano

Da dodam se nekaj: pravkar se mi je prizgala tudi lucka za motorno napako in zdrs.

To kombinacijo lu?k sem jest imel pri svoji 6-ici, ko je bil DPF zabasan do amena. Vozil lahko nekje 60 max. Imel sem sre?o, da ko sem avto dal po?ivat za 10mim (beri: ?el tankat), je DPF lu?ka po v?igu samo gorela in ni ve? utripala. Takrat mi je evto pustil za silo pognat in sem ga pol ?ez 1/4 Hrva?ke teral 140-150 v 5. in je lu?ka ugasnila. Nasledni dan je ?e CheckEngine ugasnla in avto od takrat dela b.p.

Okol zamenjave DPF-ja preveri, ?e je res bil menjan, ker je drag ko svina in verjetno so menjal katalizator s celim izpuhom, DPF pa dvomim :)

 

P.S. ?e lu?ka za?ne out of nowhere utripat, je interval za regeneracijo na vrsti. Na linku http://www.cardiagnostics.be/-now/MAZDA%20M-MDS_bestanden/Tips%20and%20Tricks%20for%20MAZDA%206.htm poglej, ?e je kej koristnega, kako spro?it regeneracijo ro?no, ugasnit lu?ko in skalibrirat injektorje. Vse, kar na servisu stane nekaj 10? :P

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Pa ?e komentar na resetiranje intervala, gas je treba tapkat medtem, ko se lu?ke pri?igajo, preden avto kresne?. ?e po?aka?, da ugasnejo, potem pa napade? pedal za gas, je prepozno. :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

aha... jaz sem pa ?akal, da ugasnejo, ko sem se ?ele zapodil nad pedal za gas sramezljiv

33112_1.png

Napisano

Mi je uspelo oz enmu sodelavcu na ra?unalniku, je ?e enkrat regeneracijo naredu, pa ?e neki z EGR ene postopke u glavnm ne gori ve?. Kon?no :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.