Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Problem je ker se nebi kaj preve? vozil z njim da nebi naredil kaj ve? ?kode na motorju ali kaj podobnega....

Avto nima enako mo? kot pred opozorilom da je zabasan.....

 

Koliko so pribli?no cene odstranitve in programiranja?

zakaj pa ne naredis sam regeneracijo? a ti DPF utripa ali samo gori?

www.trziskisladoled.si

Napisano

Pozdravljeni,

 

sedaj sem bil nekaj ?asa in sem se kon?no odlo?il da bom DPF odstranil, ali mi lahko pove ?e koga poznajo da to dela na Gorenjskem koncu? in da dobro dela... 

 

Hvala za informacije

 

Mojster Pelko iz Medvod!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

zakaj pa ne naredis sam regeneracijo? a ti DPF utripa ali samo gori?

Lu?ka utripa, in regeneracijo sem naredil v Ljubljani pri poobla??encu in se mi je te?ava ponovila po samo enem tednu, tako da mislim da ni re?itve.

 

Gospa ki je imela avto pred menoj je imela temeljito ?i??enje (zgorevanje saj v pe?i) DPF-ja pri 175 000 in sedaj ?e bi jaz to moral narediti ponovno pri 225 000 potem nima smisla to ponavljati vsake 50 000 to je skoraj enkrat na leto.... 

 

Edina moja skrb je da me ne bodo je... na tehni?nem pregledu....

Napisano

Edina moja skrb je da me ne bodo je... na tehni?nem pregledu....

 

Na tehni?nem merijo samo dimne pline in ne sajastih delcev...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

?e eno kratko vpra?anje....

 

ali potem ko odstranim DPF ?e vedno lahko peljem avto na poobla??enca?
 

Tunerc mi je poslal ponudbo 250? za odstranitev in programiranje, kar mislim da je zelo ugodno :D 

 

hvala za vse odgovore in pomo? :D 

Napisano

Pozdravljeni,

 

tako sedaj je urejeno DPF je odstranjen in avto ob?utno la?je diha :D sedaj me zanima ali moram biti na kaj posebej pozoren?

 

 

Hvala ?e enkrat za pomo?  :D 

Napisano

Ja, na kratke relacije  :jupiii:

Tole pa ne razumem? Zakaj bi bile kratke razdalje problem?

33112_1.png

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

Pred kak?nim letom mi je za?ela utripat lu?ka DPF. Sm pelju h svojmu mehankarju in mi je spustu nek program ki naj bi spucu ta filter. To je sicer uspel, ampak lu?ke mu ni ratal ugasnt, ker naj bi to lahko samo na mazdi oz on pa? nima taprauga softerja al neki. Ma kdo k?no idejo da ne dajem 50? na mazdi? Sicer mam izolir trak trenutno ?ez lu?ko nalepln :D

Napisano

Pred kak?nim letom mi je za?ela utripat lu?ka DPF. Sm pelju h svojmu mehankarju in mi je spustu nek program ki naj bi spucu ta filter. To je sicer uspel, ampak lu?ke mu ni ratal ugasnt, ker naj bi to lahko samo na mazdi oz on pa? nima taprauga softerja al neki. Ma kdo k?no idejo da ne dajem 50? na mazdi? Sicer mam izolir trak trenutno ?ez lu?ko nalepln :D

resetiraj servisni interval, postopek je tukaj.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Na forumu. Googlaj mazda 6 tips and tricks

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Men osebno ga, z ?i?ko na maso in tapkanje po gasu, ni ratalo. Tako, da sem moral na servis, da so mi na ra?unalnik priklopli in resetirali.

33112_1.png

Napisano

Meni je na vseh treh ratalo

6 I

6 II

5

S tem da ma petka konektor nad killerjem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sej ti verjamem... ker prisilno regeneracijo sem lahko spro?il, brisanje servisnega intervala pa ne.

33112_1.png

Napisano

Tudi meni je pred cca. 14-imi dnevi uspelo izklopiti lu?ko ?ele v tretjem poskusu. Pa je bila ?i?ka vedno lepo zavita okoli mase. O?itno ima kdaj pa kdaj kak?ne svoje muhe...

Napisano

Meni je 2 mesca nazaj uspelo v drugem poskusu. V prvem o?itno nism dovolj globoko potisnil ?i?ke v uno re?o pri varovalkah. :)

Napisano

Da dodam se nekaj: pravkar se mi je prizgala tudi lucka za motorno napako in zdrs.

To kombinacijo lu?k sem jest imel pri svoji 6-ici, ko je bil DPF zabasan do amena. Vozil lahko nekje 60 max. Imel sem sre?o, da ko sem avto dal po?ivat za 10mim (beri: ?el tankat), je DPF lu?ka po v?igu samo gorela in ni ve? utripala. Takrat mi je evto pustil za silo pognat in sem ga pol ?ez 1/4 Hrva?ke teral 140-150 v 5. in je lu?ka ugasnila. Nasledni dan je ?e CheckEngine ugasnla in avto od takrat dela b.p.

Okol zamenjave DPF-ja preveri, ?e je res bil menjan, ker je drag ko svina in verjetno so menjal katalizator s celim izpuhom, DPF pa dvomim :)

 

P.S. ?e lu?ka za?ne out of nowhere utripat, je interval za regeneracijo na vrsti. Na linku http://www.cardiagnostics.be/-now/MAZDA%20M-MDS_bestanden/Tips%20and%20Tricks%20for%20MAZDA%206.htm poglej, ?e je kej koristnega, kako spro?it regeneracijo ro?no, ugasnit lu?ko in skalibrirat injektorje. Vse, kar na servisu stane nekaj 10? :P

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Pa ?e komentar na resetiranje intervala, gas je treba tapkat medtem, ko se lu?ke pri?igajo, preden avto kresne?. ?e po?aka?, da ugasnejo, potem pa napade? pedal za gas, je prepozno. :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

aha... jaz sem pa ?akal, da ugasnejo, ko sem se ?ele zapodil nad pedal za gas sramezljiv

33112_1.png

Napisano

Mi je uspelo oz enmu sodelavcu na ra?unalniku, je ?e enkrat regeneracijo naredu, pa ?e neki z EGR ene postopke u glavnm ne gori ve?. Kon?no :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če si kdaj poslušal ali pa bral kakšne zapise pravih ostrostrelcev, si lahko opazil, da vedno merijo in streljajo v trup. Razlog je enostaven - največja można tarča na človeku. Naboj naredi dovolj škode, da točen zadetek ni tako pomemben. Tisto filmsko sranje streljanja v glavo in druge dele telesa, kot je vrat in neko zbijanje pištol iz rok je navadna pravljica. Zadetek v vrat je verjetno posledica previsokega zadetka. Moja simpl razlaga.
    • Hvala za kompliment. 😉 Res je, barva na plehu in na plastiki velikokrat ni prav enak odtenek. Zdaj, če je res prevelika razlika, pa reklamirat. Možno je, da so bili že prebarvani. Bi bilo dobro preverit debelino laka. V najslabšem bodo pod reklamacijo  prebarvali odbijače... Ne bo pa več originalna barva. 
    • Jp, ve kaj je dober avto😁😊😉
    • Zdravo, Na moji Mazdi 6 g165 letnik 2016, ko ugasnem motor in zaklenem avto, monitorček za ventilacijo oziroma klimo vedno ostaja prižgan. Kaj bi lahko bilo narobe?  
    • Mi se tud že desetletje trudimo nastavit Alexa ( @Alex ) pa nam nikakor ne rata. Je čist preveč samosvoj.  Tko, da verjetno tud teb ne bo ratalo.😜         Kar se pa barve tiče je pa to zgodba večine proizvajalcev. Barva na plehu al pa na plastiki se zaradi različne podlage dostikrat razlikuje. Je pa odvisno od barve in na nekaterih barvah se vidi bolj očitno na nekaterih pa skoraj nič. Tko, da prej kot se sprijazniš manj se boš sekiral. Nikakor pa it gledat plastične obrobe blatnikov, da ne boš še kaj "zanimivega" našel.    Če pa misliš, da je res preveč  razlike in je zrelo za reklamacijo pa poskusi prej najt še kakšno take barve v kakšnem salonu pa probaj primerjat.     
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.