Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo, kaj naj re?em, moja mazda 6 (letnik 2005- disel)  ima spet svoje te?ave,...

 

Zjutraj mi je lepo brez te?av v?gala, popoldan mi je brez  te?av v?gala, zve?er pa enostavno ne v?ge ve?,.. :vskalo:  

Ko obrnem klju? ne da nobenega glasu od sebe, ni?,.. ?ez dan pa med vo?njo ni imela nobenih te?av.

 

?e velikokrat sem se obrnila na vas in ste mi pomagali z svojimi nasveti zato vas prosim, ?e mi lahko tudi sedaj svetujete kaj jo mu?i?

 

lp

valerija sramezljiv

 

Napisano

Tole bo ?tarter... ko ne v?ge je treba probat malce po ?tarterju udarit... kladivo al pa kak?en kovinski drog pa vidi?. ?e bo potem lepo obrnil je to to.

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Dragi moji, zopet rabim va?o pomo?. Prosim vas, ?e mi poveste kam na ?tajerkem naj peljem mazdo, da mi jo porihtajo.  :ne vem:

 

Ko mi je zadni?  v?gala sem ga odpeljala na servis (mazda ferk), da ga pogledajo. 

Tester ni pokazal nobene napake. Na servisu so mi dejali, da mi je oksidiral konektor (mislim da na ?tarterju) , katerega so o?istili in mi zara?unali 40 eur - za pregled in delo (popravili so mi ?e slabo maso na desnem ?migavcu). 

 

Tri dni je bilo vse v redu, zdaj  pa mi zopet nagaja.  :vskalo:  :vskalo:

 

Ko obrnem klju? se mi normalno vse  kontrolne lu?ke na armaturni plo??i pri?gejo in ugasnejo.

Sumim pa da nekaj ni vredu z klju?avnico, ker takrat ko mi ne v?ge ne ugasne lu?ka nad klju?avnico.

Napisano

Poskusi odklopit + na akumulatorju za 1h. Tako mi je Simon Pelko svetoval, ko sem imel na A3 tako tezavo in se mi je prikazovala kontrolna lucka ter ni zelel vzgat. Morda imas podobno tezavo, poskusi, saj je poseg le par sekund in potem 1h cakanja! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdravljeni, imam mazdo 6 letnik 2002 136hp dizel. Avto je bil kupljen nov in nikoli nobenih problemov. Januarja sem se pripeljal domov avto ugasnil vse normalno, zjutraj avto ni vec vzgal. Nobena lucka ki opozarja na nepravilnosti delovanja ne gori. Avto vergla vendar na vzge. Potem je prisel mehanik in je ?prical s start sprejom takrat je avto vzgal vendar so ?li obrati na rde?e, potem smo mazdo ugasnili in se danes stoji pred hi?o. Zamenjan je bil filter za nafto vendar isto. Mazda ima nov akumulator tako da to ni problem Ima kdo podobne isku?nje ?

Napisano

Pozdravljeni, imam mazdo 6 letnik 2002 136hp dizel. Avto je bil kupljen nov in nikoli nobenih problemov. Januarja sem se pripeljal domov avto ugasnil vse normalno, zjutraj avto ni vec vzgal. Nobena lucka ki opozarja na nepravilnosti delovanja ne gori. Avto vergla vendar na vzge. Potem je prisel mehanik in je ?prical s start sprejom takrat je avto vzgal vendar so ?li obrati na rde?e, potem smo mazdo ugasnili in se danes stoji pred hi?o. Zamenjan je bil filter za nafto vendar isto. Mazda ima nov akumulator tako da to ni problem Ima kdo podobne isku?nje ?

Napisano

Preglej gumijaste cevke,ce niso razpokane (vakum cevke levo od zracnega filtra) sem imel podoben problem na svoji m6 le da je bila 121 konjska avto tezko uzigal in slabo vlekel.

Napisano

Zakaj ne v?ge, ne vem. In nimam nobeme pametne ideje.

 

Pazi pa pri uporabi start spreja. Zadeva je zelo vnetljiva, zelo eksplozivna in ne prena?a dobro visokih kompresij. Kar pomeni, da pride do klenkanja. Zelo mo?nega klenkanja. Iz izku?enj z gozdarskimi stroji, ki so jih pozimi v?igali na start sprej, vem, da se rado zgodi, da popokajo batni obro?ki. Potem se po?asi za?ne mo?neje kaditi iz izpu?ne cevi, kon?a se tako, da se olje v motorju niti ne menja ve?, ampak se ga samo doliva... Zato previdno s start sprejem pri dizela?ih!

 

Pa eno vpra?anje: pravi?, da je po start spreju avto ?el na obrate vse do rde?ega polja. Je to samo v "zaletu" takoj po v?igu, ali je na teh obratih delal nekaj ?asa? Ker ?e je predoziral start sprej, je lahko motor nekaj sekund delal na polno, ?eprav lahko sploh ni dobil nafte v motor, zato je te?ko dolo?iti, kaj to?no bi lahko bilo narobe...

Napisano

Na obrate do rde?ega polja, potem smo vzeli kontakt. Potem smo probal avto ?e v?gata je skor vzgal vendar pomoje samo zato ker je se neki start spreja ostal

Napisano

Definitivno poglej senzor odmicne.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 26. 3. 2017 ob 9:43 je Tomotoma napisal:

Ok. Kako preverim delovanje?

Na servisu z instrumentom. Na servisu ki pozna mal vec kot sprej :)

 

To je ena izmed opcij. Ce peljes k Pelkotu ti bo to preveril in diagnoziral napako

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Od kod pa si?

 

Lahko tudi avto pride do Pelkota ali pa do Majesa. Sploh, ?e si s Primorske. Cena? 50? je najem prikolice za vleko vozil (v Kromberku, ?e ti uspe, jo dobi? ?e ceneje), potem pa rabi? samo ?e nekoga, ki ima BTjko ali kaj podobnega. Tistemu pla?a? 15? za vinjeto (?e je ?e nima) in 12? za 100 km prevo?ene poti (za nafto), pa mogo?e ?e kak?no pivo vozniku in je to to...

Napisano

Potem ma? do Pelka ali Majesa itak 15 min, to ti je 15-30? za vleko.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.