Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni vsi skupaj,

zanima me kateri uradni mazda servis priporo?ate. Vem da je bilo ?e marsikaj napisanega o tem, vendar kaj sem jaz na?el so bili posti napisani pred parimi leti, tako da se je lahko marsikaj spremenilo na bolj?e ali slab?e. Tako da bi potreboval tak osve?en seznam :P

 

Stvar je namre? taka: o?e ima mazdo 3 letnik 2012 1.6 dizel 115 KM prevo?enih je 13000 km. Avto prav nesramno cuka v prvi in drugi prestavi. Speljat moras kot po jajcih, da ne cukne. Prav tako je prva prestava zelo zadu?ena. Avto namre? nikamor ne potegne, druga prestava je v primerjavi s prvo zelo odzivna, takrat namre? avto fajn potegne. Razlika je res ogromna. O?e je ?e bil na servis (?erbinek v mb) kjer so najprej menjali sklopko, ki je bila ?isto vredu potem ko so jo ven vzeli, pol pa je mehanik rekel o?etu da je mogo?e menjalnik kriv. In pri tem je ostalo. Za cukanje pa mu je mehanik rekel da o?itno ne zna speljat. Dvomim da o?e, jaz in ?e en kolega ne znamo speljevat, saj avto vsem cuka. Je imel mogo?e kdo podobne te?ave? Mogo?e lahko ?e tu na forumu re?im te?avo :D Tako da prosim kateri uradni servis priporo?ate, kje bo najhitreje in kvalitetno avto popravljen. Sem pa iz Maribora druga?e.

 

Hvala za odgovore

Napisano

Doslej ?e nisem nikoli prebral slabe besede na temo Mazda servisa v BTC-ju v Lj, tam pa je najbolj cenjen in mojster med mojstri, g. Marjan Majes. :notworth:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Res je g. Marjan Majes ima moje pohvale tudi.

Ko sem peljal avto na servis, mi rekel, da bo avto v 2 urah gotov. To?no v 2 urah je bil, v nasprotnem primeru mi je bil pripravljen dati nadomestni avto.

Mogo?e to nekomu ne pomeni ni?, ampak ko je o?e peljal svojo CAPTIVO na Avto tehno Vis so rekli 2 uri iz teh 2 urah je ratalo 4.

Ko je po 2 urah prosil za nadomestno vozilo ga je serviser ZA?UDENO POGLEDAL. In ni dobil ni?.

 

 

Uro?

Napisano

Jaz lahko tudi potrdim, da je g. Marjan OK. :D

 

Na tisti servis, kjer te niti ne poslu?ajo, pa ne hodi ve?. :angry: kako si rekel, ?erbinek? Dobro, da vemo. :bravo:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Na?eloma je ok, samo ko pa pride? z uvo?eno mazdo tja, te pa ?ukast gleda in pljuva po vsem...Tako izku?njo sem imel jaz glede g. Majesa.

Ne vem, lahko da je imel slab dan :closedeyes:

Napisano

Meni je tudi rekel, da ne more nic pomagati glede sob na mk1 sestki ker imam webasto dodatno not...

Svasta.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Tudi jaz nimam ?esa pripomnit ?ez Mazda servis v BTCju in ?ez g. Majesa. So mi avto vedno porihtal hitro in spodobno (sploh mehanik Jure - vsaj kar se BTjke ti?e). Ceno pa so tudi porihtal tako, da se mi spla?a iz NG vozit v LJ. Bolj?i servis, ki je toliko cenej?i (glede na servis v Kromberku pri Novi Gorici), kolikor me pride nafta tja in nazaj. Torej: za isti denar bolj?i servis. Jaz sem zadovoljen.

 

Nekateri niste. Mo?no. Tudi Majes je samo ?lovek. In kot vsi ima tudi on lahko kdaj slab dan... Resnici na ljubo, jaz ?e nikoli nisem naletel nanj, ko je imel slab dan. In upam, da tisti, ki je pri?el za menoj, tudi ne...

Napisano

pridru?ujem se pohvalam glede BTC A-Cosmos servisa. Al dobite Majesa al pa Domna, oba prevzameta avto tko, kot se spodobi, uredita vse potrebno, fantje v delavnici pa porihtajo zadeve v nulo. ?e tko naprej!

Napisano

Za moje pojme so tudi odli?ni saj znajo it nasproti stranki (sploh Majes) in so verjetno eden ve?jih vzrokov, da bi te?ko zamenjal znamko avtomobila.

 

?e bi se vsi proizvajalci in prodajalci avtomobilov zavedali, da je servis en najve?jih faktorjev pripadanosti znamki se danes sploh ne bi pogovarjali o tem kateri servis je bolj?i saj bi vsi bili super.

33112_1.png

Napisano

Za moje pojme so tudi odli?ni saj znajo it nasproti stranki (sploh Majes) in so verjetno eden ve?jih vzrokov, da bi te?ko zamenjal znamko avtomobila.

 

?e bi se vsi proizvajalci in prodajalci avtomobilov zavedali, da je servis en najve?jih faktorjev pripadanosti znamki se danes sploh ne bi pogovarjali o tem kateri servis je bolj?i saj bi vsi bili super.

 

 

Se popolnoma strinjam... Tudi sam imam s servisom v BTCju in Majesom samo dobre izkusnje... In ravno zato sem lastnik ze tretje sestice, ki se servisira pri njih ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jz se tudi podpi?em pod g. Majesa, se vidi da se spozna na stvari. Nad servisom v BTC-ju pa me je zadnji ?as malo razo?aral. Recimo meni so menjali zadnje plo??ice in so mi alu plati??a pritegnili tako, da ko sem jim menjal zimsko-letna doma sem moral na klju? nataknit meter pa pol dolgo cev, da sem lahko vijake odtegnu. Na roke si se lahko samo pretegnu, ker ni nikamor ?lo.

Druga?e pa so Vredu. LP :prstgor:

M61.jpg
Napisano

Jest mam Mazdo ?e pet let in sicer ?estico. Dokler sem jo vozil na servis Interklass mi je avto cukal v prvi in ob?asno tudi pri ve?jih hitrostih. Po vsakem servisu sem dobil nazaj avto z isto hibo. "Smo vam nalo?ili novi softver,"so se ponavljali. Po poteku garancije sem se odlo?il da bom avto peljal na servis Pelko. To je bil servis na 100000KM. Od servisa pri Pelkotu naprej mi avto prakti?no ne cuka ve?. Kaj je naredil z njim ne vem. Bil sem cel ?as pri servisiranju zraven pa ni? posebnega ni delal z njim. Zato

se spra?ujem kaj na Iterklassu niso naredili kot je treba. Vem da marsikaj niso naredili kar so ra?unali. Mi je pokazal serviser, ker sem bil med servisiranjem neizprosen izpra?evalec.. Pa ne bom o konkretnih zadevah. Res da so bile malenkosti. Malenkosti pri Mazdi pa ko?tajo dosti. Malenkosti pri Mazdi diktirajo kvaliteto bivanja v avtu. In ?e nekaj. Ra?un pri Pelkotu je bil 3x ni?ji kot pri uradnem serviserju.

Zdaj sem ga ?e drugi? servisiral pri Pelkotu in sicer veliki servis na 120000KM. Prevozil celo Italijo in avto preprosto dela odli?no.

Napisano

Glede na zgornje odgovore sklepam, da je servis v BTC-ju en izmed bolj?ih servisov za Mazdo v LJ? :huh:

 

al pa nas klubski serviser Pelko :prstgor:

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Vidim, da so prete?no pozitivni komentarji za g. Majesa in njegov BTC Mazda servis. Pri tem velja omeniti, da imamo ?lani AMD Mazda kluba pri njih 10% popusta (na podlagi ustnega dogovora, zato popust med ugodnostmi ni nikjer omenjen in to velja le za poslovalnico BTC Acosmos). :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Bom izkoristil kar to temo, da ne odpiram nove pa me zanima kaj se vse zamenja na rednem servisu (5.leto) na M6 bencinar 2.5 (2008/11) in koliko okvirno stane servis pri uradnem serviserju.

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

To vem, ker mi je prej?njo ?estko servisiral pred Pelkom. Samo , cene so mel kr tko mal pav?alne v?ashi...

Napisano

Najcenej? servis = no service. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ni carja pol ni n?. :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kolk ste pa dali pri 'Majesu' za redni servis za ?estko, 2.2 motor?

 

90 EUR (2 uri) delo + material. Jest svojega prinesem in je to za klasi?en servis 65 EUR (olje 5l, 3x filter), torej skupaj okoli 155 EUR na poobla??enem..

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
    • temperatura zraka, zdaj je pa 33 pa še žar bom zakuril..... 🫣😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.