Skoči na vsebino

Kolesarjenje in tek


Nejc1986

Priporočeno sporočilo

Ena od rešitev je lahko tudi ločen komplet koles, kar znatno olajša menjavo in razširi uporabnost. Jaz imam en komplet s tubeless kramparcami, drugega pa z gladkimi, nabitimi na 7barov. Ni idealno, je pa dober kompromis. Tako lahko pridem z istim geštelom na Porezen, Zvoh in se gonim po Golovcu, naslednji dan pa iz Ljubljane na obalo (v tišini 😄) v manj kot štirih urah.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Bartol napisal:

Ena od rešitev je lahko tudi ločen komplet koles, kar znatno olajša menjavo in razširi uporabnost. Jaz imam en komplet s tubeless kramparcami, drugega pa z gladkimi, nabitimi na 7barov. Ni idealno, je pa dober kompromis. Tako lahko pridem z istim geštelom na Porezen, Zvoh in se gonim po Golovcu, naslednji dan pa iz Ljubljane na obalo (v tišini 😄) v manj kot štirih urah.

Se popolnoma strinjam. Itak ne moreš biti na dveh kolesih hkrati :)

 

In se izogneš težavam s hrambo dveh (ali treh, štirih...) koles, nekaj prihraniš na vzdrževanju.

 

Ampwk...7barov...na kateri dimenziji gum? 29colar mtb je to? 

 

Porezen... Akhm... Iz smeri Cerknega... Tam je pa kar hard priti do koče brez sestopa.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

26", gume pa continental contactspeed. 

Porezen je lušten, štartal sem v Škofji Loki, šel do Blegoša, Porezna ter preko Sorice do Bohinjske Bistrice. Vmes so odseki, kjer je potrebno kolo tudi nesti ('Majdelc', na fotografiji), vsekakor pa je kar precej poti primerne le za kramparce in pripravljene noge. Krasen dan :) 

 

 

DSC07770 (Medium).JPG

DSC07775b.jpg

DSC07776b.jpg

Popravljeno od Bartol
dodane fotografije
  • Všeč 5
  • Ljubim 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mojstri kolesarjenja, odločil sem se, da si kupim flat pedala za svoje fitnes kolo. Trenutno imama gor eno plastično čehovino, ki sem jo dobil ob nakupu kolesa. Gledam te pedala, pa me zanima če bo to za nekega rekreatvica dovolj dober. Pedal za zapenjat ne bom kupoval, da se ne razbijem.

image.ashx?id=N-CRANK_STAMP_1&size=400&f
WWW.VALY.SI

Flat pedala Crank Brothers Pedala Stamp 1. Kvalitetna, tanka flat pedala v dveh velikostih, da ustrezajo prav vsaki velikosti čevljev in nudijo ...

 

Prav tako me zanima, kaj je fora kolesarskih flat čevljev, a je pri uporabi v primerjavi npr. s pohodniškimi salamonkami dejanko neka razlika zaradi tršega podplata, a bom lažje pritiskal, bo večji izkoristek...?

Gledam te copate:

3201-cevlji-fizik-gravita-tensor--0.jpg
WWW.VELO.SI

MTB flat čevlji Fizik Gravita Tensor...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim da z temi pedali ne moreš zgrešit, kar se pa čevljev tiče pa je moje mnenje da tega ne potrebuješ. Čisto dovolj bojo kake salomonke z malo tršim podplatom. Jaz na gorcu vedo nosim salomonke in ni nikakršnih problemov.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Nejc1986 napisal:

Jaz bom zagovarjal spd pedala. Ko se navadiš so tudi bolj varna kot kakšna cenena plastična pedala na katerih si hitro zdrsne. 

 

Se bom kr pridruzu tem odgovoru. 

 

Ko bos 1x sprobal spd nebos hotu vec brez njih

Popravljeno od Deeyan
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 urami je ignacij napisal:

Mojstri kolesarjenja, odločil sem se, da si kupim flat pedala za svoje fitnes kolo. Trenutno imama gor eno plastično čehovino, ki sem jo dobil ob nakupu kolesa. Gledam te pedala, pa me zanima če bo to za nekega rekreatvica dovolj dober. Pedal za zapenjat ne bom kupoval, da se ne razbijem.

image.ashx?id=N-CRANK_STAMP_1&size=400&f
WWW.VALY.SI

Flat pedala Crank Brothers Pedala Stamp 1. Kvalitetna, tanka flat pedala v dveh velikostih, da ustrezajo prav vsaki velikosti čevljev in nudijo ...

 

Prav tako me zanima, kaj je fora kolesarskih flat čevljev, a je pri uporabi v primerjavi npr. s pohodniškimi salamonkami dejanko neka razlika zaradi tršega podplata, a bom lažje pritiskal, bo večji izkoristek...?

Gledam te copate:

3201-cevlji-fizik-gravita-tensor--0.jpg
WWW.VELO.SI

MTB flat čevlji Fizik Gravita Tensor...

 

 

Stamp 1 so dobra izbira, jaz imam stamp 3 že drugič zapored (ene sem razbil), imam pa velikos L da pozimi tudi gojzarji lepo gor sedejo.

 

Flat čevlji na flat pedalih bolje primejo kot pohodniški čevlji, vendar pa na fitnes kolesu to ni tako pomembno, nizki pohodni čevlji z zelo trdim podplatom meni zadoščajo za MTB.

 

V polpretekli zgodovini MTB so se dogajale velike selitve narodov s SPD na flat, in nato spet nazaj.  Sprobal oboje, meni je bila glavna prednost SPD, da si v klanec razvil več moči in pa boljši občutek, da noga ne zdrsne dol s pedala. Ampak očitno je bil to samo občutek, ker do sedaj nikoli nisem zdrsnil s flatov, četudi ne nosim namenskih čevljev.

Pri padcih s kolesom je med obojimi razlika ta, da pri flatih eno malenkost lepše padeš.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je Boss napisal:

Končno, in kako se pelje napram unemu prejšnjemu?

Maw sem razocaran, ker se vedno je treba POGANJAT, hehe

 

Treking gume moram cimprej namestit, ker to je tisto, da ga urezem k zmaj po asfaltu, ne tole brencanje kot roj srsenov, Tamaw kolo bo pa ostal za makadam :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni premajhen, to je v resnici ogromna zadeva. Model 2020, rabljen kurckej, se pravi nov :)

  • Všeč 5
  • Haha 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 58 minutami je Z M A J napisal:

Najvecja visina ti ne stima ali pa jaz narobe vidim.

 

pred 59 minutami je Z M A J napisal:

 

 

Zdgleda ja, da je Garmin zajebu za 100m 🙂

  • Haha 2
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Jaz sem pa danes šel prvič po lanskem septembru kolesarit v meni zelo ljubo Italijo. Startal v Pontebbi...

 

Plan je bil iti čez Passo del Cason di Lanza v Paularo... Po 16km klanca in 1000visincih me je pričakala tabla, da je na spustu cestna zapora... Domačini so rekli, da se s kolesom da priti mimo... Qrac se da priti. Po 8km spusta sem se obrnil in naredil novih 500visincev, da sem prečkal isti prelaz, potem pa preko Nassfeldpass-a v Avstrijo... Sledil je Plockenpass, spust v Italijo, Tolmezzo... Ker mi je šlo res dobro, sem skočil še na Sella Neveo in potem do Pontebbe. 

 

220km in drobiž pod 5000visinci. 

 

Ena lepših tras v sedmih letih odkar kolesarim. 

IMG_20210721_153555.jpg

IMG_20210721_090731.jpg

IMG_20210721_124159.jpg

IMG_20210721_185627.jpg

IMG_20210721_110537.jpg

  • Všeč 6
  • Ljubim 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Nejc1986 napisal:

Sem moral prav pogledati kje je to. A na Čelovnik si potem že šel? :)

 

Ne se 😁 mam pa v mislih ta znameniti Celovnik 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.