Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Če je tisti, ki "hodi na tekme" dobro pripravljen in ima recimo specialko, bo po mojem zmagal. No, težko je vnaprej napisat, saj je lahko kar nekaj razlike v njuni pripravljenosti.
Sam recimo sina (ali nečaka) specialkarja ne premagam na takšni dirki, pa čeprav imam TURBO vključen. Sem enostavno prepočasen.
Lani sem recimo tudi naredil nekaj primerjav na blogu. Ampak tam sem bil jaz kolesar. Imam skoraj 140 kg in preko 50 let in teh mulcev res ne morem premagati s svojim e-MTB. Mimo mene kdaj trenirajo tudi Pogo, Moho in Rogla in vem, da niti v sanjah in niti približno ne morem tako hitro v klanec. Pa čeprav je to zame samo kilometer ali dva, njemu pa zgolj nek vmesni delček.
konkretno na klancu v Sidraž Pogo vozi povprečno preko 20 km/h.
In en počasne se niti z e-MTB v Turbo ne more primerjati s takšnim, ki "hodi na tekme".
Če pa je ta z e-MTB dobro pripravljen, pa lahko marsikaj naredi. Ampak spet odvisno od trase. Na ravnem je e-MTB počasen, da glava boli v primerjavi s specialko.

Popravljeno od kacnje
Napisano

Ta, ki hodi na tekme, ima specialko in kar spodobno kondicijo. Se udeležuje tekem tipa Franja in podobno. Torej je kar v formi.

 

Ta, ki ima električno kolo, je pa bolj bodybojler kot bodybuilder, ampak trdi, da je z električnim kolesom že šel po hribih in prehiteval vse po vrsti...

 

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 2 urama je kacnje napisal:

Če je tisti, ki "hodi na tekme" dobro pripravljen in ima recimo specialko, bo po mojem zmagal. No, težko je vnaprej napisat, saj je lahko kar nekaj razlike v njuni pripravljenosti.
Sam recimo sina (ali nečaka) specialkarja ne premagam na takšni dirki, pa čeprav imam TURBO vključen. Sem enostavno prepočasen.
Lani sem recimo tudi naredil nekaj primerjav na blogu. Ampak tam sem bil jaz kolesar. Imam skoraj 140 kg in preko 50 let in teh mulcev res ne morem premagati s svojim e-MTB. Mimo mene kdaj trenirajo tudi Pogo, Moho in Rogla in vem, da niti v sanjah in niti približno ne morem tako hitro v klanec. Pa čeprav je to zame samo kilometer ali dva, njemu pa zgolj nek vmesni delček.
konkretno na klancu v Sidraž Pogo vozi povprečno preko 20 km/h.
In en počasne se niti z e-MTB v Turbo ne more primerjati s takšnim, ki "hodi na tekme".
Če pa je ta z e-MTB dobro pripravljen, pa lahko marsikaj naredi. Ampak spet odvisno od trase. Na ravnem je e-MTB počasen, da glava boli v primerjavi s specialko.

Sem enakega mnenja.... :prstgor:

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

2023 prvi test kolesa; Kozjak 658 nadmorske.

IMG_20230312_180602.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Opral kolo in ga naložil v karavana, jutri gre na prvi servis odkar ga imam. Pa še tekaške copate sm spucal če bo po 2 letih šlo.

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 2 urama je TiEn napisal:

Opral kolo in ga naložil v karavana, jutri gre na prvi servis odkar ga imam. Pa še tekaške copate sm spucal če bo po 2 letih šlo.

Čaki, sem prav razumel da gre kolo na prvi servis in ne karavan? 😅😅😅

Napisano

Veter me je jebal,noge so bile polne krčov,ampak pasalo pa je....

 

Še ena 100tka. In pa itak my favourite coffe stop .

IMG20230313123729_00.jpg

Napisano

V cetrtek naredil do sedaj najdaljso voznjo (92km): 

WWW.RELIVE.CC

View my gravel ride: Gravel ride

 

Vcer sibnil no lokalni hrib (25km, 750m visinca) ... danes se pa bolj pociva :) Noge kar zmatrane.

 

Ali gre kdo drug teden v Portoroz na Grand Fondo?

 

 

Napisano
dne 13. 3. 2023 ob 19:47 je TiEn napisal:

Lej nevem, se niti ne sekiram, par stvari je za naštelat in bom peljal.

To velikrat kdo rece k prpelje na servis🤣.

Kar se pa sekiranja tice je pa odvisno od kolesa... nekater majo kolesa drazja od avtov. Mam kolo k je drazje od prejsnega avta. Sem se bol sekiru pa pazu na kolo k pa na avto🤣

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
On 3/19/2023 at 7:24 PM, Bossek said:

 

 

Ali gre kdo drug teden v Portoroz na Grand Fondo?

 

 

A ni boljše sam narest kako vožnjo ali s kolegom, pa še zaston je. Vidim da so štartnine tudi že kar narasle, skoraj 50eur za to, da lahko v gneči kolesarim 😕

  • Všeč 3
  • Začuden 1
Napisano
pred 1 uro je SpEkTr napisal:

A ni boljše sam narest kako vožnjo ali s kolegom, pa še zaston je. Vidim da so štartnine tudi že kar narasle, skoraj 50eur za to, da lahko v gneči kolesarim 😕

 

mislem to "a ni boljse" se najde naceloma za vse :)

 

Odlocitev je padla da gremo na to in se pac gre. Grem na prvi event in bom videl kako bo.

Napisano

Evo vcer odvozil Grand Fondo Portoroz, 68km dolgo progo.

 

Vreme je bilo odlicno, ravno prav toplo (ne prevroce, ne premrzlo). Na dolocenih odsekih je malo veter nagajal.

 

Podatki iz strave:

image.png

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano

Tien, a nisi ti razlagal, da te je mal več skupi? Če si to mislil po kilaži bi ti vseeno bolj odsvetoval tek kot ne.

  • Všeč 1
  • Haha 2

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.