Skoči na vsebino

MAZDA 5 cd 143 - cukanje (1100-1500rpm) - pomoc

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

no pa se javljam in poro?am:

Zadeva je bila slede?a, nalo?ili original program, menjali lambda sondo izvedli prisilne regeneracije ampak zopet se pojavlja isti problem. Prej?nji? sem se peljal 100km  z vrtljaji 3200min in upal da bo bolje??!!!

Rezultat je bil da je cukal nenormalno na 1000 - 1500!!!

 

Sedaj sem si naro?il elm327 in downloadav forscan in preverim vse parametre SAM - z va?o pomo?jo.

Nisem pa opazil nikakr?ne regeneracije med vo?njo, ?eprev sem naredil po posegu ?e kr nekaj km-jev???

 

Ne vem ve? kaj naj naredim - tako sem ?e zmeden da vec ne vem kako mora vato potegniti, ta softvera? mi je rekel da je avto v limp modu, ampak jaz nisem opazil nobene razlike ?eprev je pred menjavo sonde svetile lu?ke za motor, protizdrsavanju in ?e dpf se je v?aish vklopla ?????

Sedaj ni? ve? ne sveti in ne vem al so izklopli ali kaj druga s?arali????

Nisem bil prisoten pri posegu!!!  :(

Napisano

A so ti nosilce motorja in ?obe preverili?

Sicer pa a je to cukanje mocno? Ker namrec ta masina vedno rahlo cuka na leta

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e stoji? na mestu v neutralu in po?asi dodaja? plin za?ne med 1000 in 1500 cukat; ampak v?asih bolj, v?asih manj.

Nosilce ne vem ?e so preverili bomo pogledli oz. ali lahko sam brez dvigala????

?obe bi naj normalno funkcionirale - dodali ?e antg...25,  nismo pa jih vzeli ven.

Ali agr ?e je napaka se kje vidi oz. pri?ge kak?na lu?ka???

Napisano

za agr/egr pri mazdi nevem ce si prizge kaka lucka, pri fordu se prizge lucka za motor.

Najbolje je preverit delovanje egrja z testerjem. Kolikor sem bral tvoj post je bil egr blindiran in izbrisan iz softwara, se pravi je bil to verjetno z namenom-pokvarjen egr?!

Najlazje je s testerjem pregledat ce egr odpira in zapira, pol mas opcijo da ga odmontiras in pregledas fizicno ce se premika loputa, pa z multimetrom se da zmerit vrednosti, sam bi blo treba pogledat v knjigo kake vrednosti morajo bit.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ko pla?a? take posege, pri katerih nisi zraven, pa naro?i? raznorazne stvari, pa pre?ivi? ure in ure v avtu in ugiba?, kaj bi lahko bilo, na koncu ugotovi?, da bi te pri?lo bistveno ceneje, ?e bi ubral najdra?jo verzijo: peljal avto na poobla??eni servis, recimo v BTC...

 

Tam so na?eloma v redu, ?e ne naleti? na gospoda Bizgeca, kar pa je malo verjetno, ker je on ened od "vi?jih ?efov". Tako lahko v BTCju pride? kve?jemu do Majesa, ki pa je mojter svojega poklica in bo hitro vedel, o ?em se gre...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Za egr se pri?ge lu?ka za motor. Ni pa nujno da je egr napaka. Meni je po menjavi ?arnice za tretjo zavorno lu? nehal te?it z egr napako. Druga?e se pa egr lahko proba tako da na vakumski del da? vakum pumpico, zalavfa? motor, s pumpico ustvari? vakum in avto mora ugasnit ?e je membrana ok.

Napisano

Malo off topic, ko smo ze pri bencinskemu filtru... Kako pogosto ga menjate? Ima kej veze, ce avto laufa na plin.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A zdej k je Ford riknu, maš že izkušnje s pisanjem knjig? 🤔
    • @tommzy na tvojem mestu bi napisal knjigo z naslovom 101 problem z Mazdo.  Trda vezava cca. 200 strani. Če rabiš založnika javi na ZS.
    • "Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁" A ti to resno? Pri tem,da po tvoje pol avta ne deluje v redu izjaviš tako smešnico??To res samo še dodatno potrjuje, da sploh nisi resen ali pa , da je vse to tvoje pisanje le neko nakladanje . Ko se ti bo dalo končno poklicati na servis in se ti dogovoriti za servis,kjer ti bodo ali ne bodo odpravili te tvoje "napake" pa le sporoči ,da ti bomo vsi čestitali za pogum. Do takrat pa bi bilo fajn, da najdeš svojo staro astro in se v terminu,ko bo Mazda na servisu zopet voziš kot se spodobi.😉
    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.