Skoči na vsebino

Mazda 6 nakup


UrosP1

Priporočeno sporočilo

Zato mora? imeti notri olje, ki je namenjeno avtomobilom z DPF filtrom in nekaj nafte v olju ne bo naredilo ?kode. Nafta sama po sebi je tudi dokaj mastna, ?e pa te je vseeno strah se pa da pomagat ali z kak?nim mazalnim dodatkom tipa Metabond ali pa se odlo?i? in skraj?a? intervale menjave olja. To zadnje je sploh priporo?ljivo, ?e se delajo relativno kratke razdalje do 15 km. ?e bi delal dnevno 50 ali ve? km nikoli ne bo pri?lo do te?av s previsokim nivojem maziv v karterju - seveda v obdobju servisnega intervala 20.000km.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gregc mal pretirava. Tudi jaz delam 12km razdalje v slu?bo, pa je b.p.

 

Mogo?e je res fora zgolj v podlo?kah. Gredi so imeli 2013 letnik te?ave, pa to so v garanciji po?timal. Drga? pa to laufa.... Sicer pa kdor ma?e ta vozi

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To se okoli govori kar nekaj posplo?eno o teh novih mazda dizel motorjih in to ponavadi tisti, ki mazde niti od blizu niso videli.Ve?ina nabija o teh odmi?nih, ki so jih ?e zdavnaj zamenjali in to sploh ni ve? problem. Tudi to nara??anje olja je bolj kot ne posledica nepravilne uporabe avtomobila-otrok vrtec, dom trgovina, dom otro?ke dejavnosti,dom tr?nica vse skupaj par kilometrov in velikokrat uga?anje avta med regeneracijo. Pa vo?nja pod 2000 obratov konstantno. Kolega, ki ima tudi novo mazdo dizel cx5 jo vozi ve?inoma mestno a vedno na obratih nad 2000.

Avto ima sedaj 15000 km in sem mu omenil za ta nivo olja. Preverila sva nivo in je bil le kak?en mm nad max. tako, da je brez skrbi do rednega servisa ali x na merilni palici.Tudi nerganje po forumih, da jim 175 konjska z avtom. menjalnikom pije 7 litrov in ve?. In potem omenijo, da ve?inoma vozijo po mestu. Ja pa kaj bi hoteli, da jim pije 4, 5 litrov po mestu?

Ga ni avta, niti hibrida ne.

Pa ?e nekaj sem danes prebral.Za razli?ne trge so Mazde razli?no za??itene, bolj ko gremo na sever, bolje je podvozje za??iteno.Ravno tako naj bi bilo v preteklosti. Mo?no je, da zato ne rjavijo vse mazde enako.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo!

 

Mati se spogledujejo z novim konjem ampak sam nimam ravno ob?utka za razmerje med ceno, letom in kilometri... 

 

Je kaj takega sploh smiselnega, ali je to za dizla ?e kar kilometrina?

 

Hvala! :)

Ta ima najmanj km od vseh...na ostalih so magi?ni kilometri...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Male udrtine so na "plehu". Mislim, da bi šlo ven z vakuumom...posametne točke po haubi ni strehi, ter malo po bočnih stebričkih.   Trese avto ne...zlorabljam ne...sem prerastel, raje "bremzam" z motorjem. Prednje ploščice sem zamenjal lansko leto.
    • Rabiš ličarja ali samo hladno glihanje?   Diske smo vozli včasih 200k km, pa 3 komplete pakn in je blo.   Uradna toleranca, je kak 1-2mm obrabe. Tak da če bi poslušal proizvajalce, bi vsako menjavo tudi diske menjal. Če so ok (ni rje, ne trese, ....), voziš naprej. Z obrabo, se manjša površina za toplotno prevodnost. Torej bi jih pri zlorabi prej pregrel.
    • Če boš avto kmalu prodal pusti tako kot je, če nimajo prevelikega roba in res niso čisto tanki v kar pa dvomim. Če boš pa avto imel še dalj časa pa tako moraš menjat, ker je brezveze čakat do konca... 😉
    • Kaj ti je vreme nagajalo.... 
    • Izkušnja... - Ford Transit (bencin), neko malo sranje od kao tovornega...1,3 motor bencinar, 3-je celidri  ne me hecat, s turbino...no ja...ropota kot V8, pri 150km/h mu praznemu zmanjka moči, ko ga naložiš še toliko prej, poraba nič manjša od 7l/km, povprečno enormno več (9+), ni to to. - Fiat Doblo Maxi, 1,6 dizel mašina, turbina, res da požrešen, 7 do 9l, + 10l AdBlue na vsakih cca 4000 km (malo nad 30€ na Petrolu), nosilnost 850kg, ne pozna obremenitve, razen ko mu zapnem še prikolico z cca 800kg, pa v Višnjegorski klanec mimogrede potegne na tempomat 110km/h (kolikor je pač omejitev) ali je 130? - Mazda 3 (Ja moja Maus), 2.0, ja...zavarovanje (kasko) in cestni okoli 800€, pelješ se kot car, pod polnim presingom (MB-KP...1,5h...pomlad, ponoči), normalna poraba 5litrov, pod presingom nisem niti gledal.   Moje mnenje, če sem se že priklopil, ker se dolgo nisem...   Če avto nima vsaj 4ih cilindrov, ni avto!   Štromarskih pa hibridov ne bom komentiral.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.