Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 9 urami je Shrek napisal:

Tester pokazal, da je baterija za zamenjavo...čeprav je 70% dobra... 

Naročil novo...

Varta 125€...

 

 

Kakšen akumulator pa je to? Je AGM, start-stop za ta denar?

Napisano
pred 2 minutama je dvorjan napisal:

 

Kakšen akumulator pa je to? Je AGM, start-stop za ta denar?

Ne bi rekel , cene so precej poskočile za 80-85Ah AGM

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Moras izvesti proceduro šolanja novega akumulatorja 

 

Sigurno bi kdo prilepil postopek, jaz zal nimam pri sebi trenutno 

Napisano

Potrebno je pravilno zamenjati akumulator… Sem ze dal veckrat navodila… moram pobrskat…

 

Edit: Sem nasel… celo v tej temi … ;)

 

https://www.mazda-si.net/topic/14734-mazda-6-i-eloop-težave/?do=findComment&comment=392315

 

 

menjava akumulatorja in inicializacija i-stop.pdf

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • Jest je spremenil naslov v Mazda 6 I-ELOOP težave
Napisano

Pri novejsih ni vec tega dolgotrajnega postopka s cakanjem vmes 5 ali 10 minut … Sem bil zadnjic presenecen, ker je bil akumulator tako hitro zamenjan… ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Namesto tebe drugi pogledajo v navodila ... tako nekako gre. 🙂

 

Sicer pa ja, enega bi rabili v Ljubljani.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 8 minutami je TiEn napisal:

Pismo smo dobri tle gor,..a odpremo en privaten mazda servis ?

Sem prepričan, da zadeva ne bi laufala tako kot si misliš. Namreč povprečnega človeka prav malo briga kdaj in kako je narejen servis...pripelje, počaka, teži za 15% popusta, plača in odpelje :D 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Zivjo,

pred par dnevi se mi je pojavilo na armaturki sporocilo "battery management system malfunction" in tudi i-stop znak utripa.

Po prej napisanem v tej temi predvidevam, da gre za iztrosen akumulator?

Kje lahko preverim akumulator in ali za mojo mazdo 6, 2.2d 2017 veljajo ista navodila za menjavo akumulatorja, ki jih je nekdo v tej temi ze objavil (pdf)?

Hvala vnaprej za pomoc!

Napisano
pred 1 uro je MPero napisal:

Zivjo,

pred par dnevi se mi je pojavilo na armaturki sporocilo "battery management system malfunction" in tudi i-stop znak utripa.

Po prej napisanem v tej temi predvidevam, da gre za iztrosen akumulator?

Kje lahko preverim akumulator in ali za mojo mazdo 6, 2.2d 2017 veljajo ista navodila za menjavo akumulatorja, ki jih je nekdo v tej temi ze objavil (pdf)?

Hvala vnaprej za pomoc!

Diagnosti na pooblaščencu - izpišejo ti % kapacitete in upornost in potem svetujejo menjavo ja/ne.

 

Ampak glede na to, da je 2017 letnik, bo najverjetneje za zamenjat. Na pooblaščencu je cena okoli 220 eur.

Napisano
pred 15 urami je MPero napisal:

Zivjo,

pred par dnevi se mi je pojavilo na armaturki sporocilo "battery management system malfunction" in tudi i-stop znak utripa.

Po prej napisanem v tej temi predvidevam, da gre za iztrosen akumulator?

Kje lahko preverim akumulator in ali za mojo mazdo 6, 2.2d 2017 veljajo ista navodila za menjavo akumulatorja, ki jih je nekdo v tej temi ze objavil (pdf)?

Hvala vnaprej za pomoc!

Pazi, ker niso vse baterije za tvoj avto v redu. Vzeti moraš obvezno AGM ali EFB. Ja, so nekaj dražji kot navadni. 

 

 

Napisano (urejeno)

Spodnji akumulator je bil nabavljen za M6 CD175 letnik 2016, poleti 2021, za 130 € (brez težav so v Bartogu dali ceno za avtoelektričarje :)). Akumulator sem zamenjal brez prekinitve napetosti, kljub temu se je v log zapekla "napaka", vidna samo na original Mazda testerju.

 

image.png

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Spodnji akumulator je bil nabavljen za M6 CD175 letnik 2016, poleti 2021, za 130 € (brez težav so v Bartogu dali ceno za avtoelektričarje :)). Akumulator sem zamenjal brez prekinitve napetosti, kljub temu se je v log zapekla "napaka", vidna samo na original Mazda testerju.

 

image.png

image.png

Tudi original Mazdin je EFB. Je pa veliko boljši AGM, a tudi skoraj duplo dražji, kot si ti dal za njega. 😊

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Tudi original Mazdin je EFB. Je pa veliko boljši AGM, a tudi skoraj duplo dražji, kot si ti dal za njega. 😊

In katerega imaš ti v rdečkah? Predvidevam 2 x AGM??? 😄

Napisano

ma tudi AGM ni duplo cena, mi je prav žal,.. jaz sem dal 200€ za AGM in menjavo

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano (urejeno)

Imamo AGM in AMG+. Kakšna je razlika? Navadni AMG so statejše izvedbe. Taki akomulatorji imajo od 400-600 praznilno - polnilnih ciklov.To je približno enako kot pri EFB akumulatorjih. Novejši AMG+ (te hočemo imeti v naših Mazdah)😊 pa od 800-1200 ciklov. Zato tudi višja cena. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 52 minutami je Alex napisal:

Imamo AGM in AMG+. Kakšna je razlika? Navadni AMG so statejše izvedbe. Taki akomulatorji imajo od 400-600 praznilno - polnilnih ciklov.To je približno enako kot pri EFB akumulatorjih. Novejši AMG+ (te hočemo imeti v naših Mazdah)😊 pa od 800-1200 ciklov. Zato tudi višja cena. 😉

Imate doma??? V zastareli in premium rdečki sem vprašal. :)

 

In ne zdaj odgovarjat s teorijo, kot to rad počne Janez, da ga potem ne zastopiš. 😁

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

ma tudi AGM ni duplo cena, mi je prav žal,.. jaz sem dal 200€ za AGM in menjavo

Kje in katerega si pa nabavil?

 

Sicer pa hvala vsem, ki ste priskocili z nasveti!

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Imamo AGM in AMG+. Kakšna je razlika? Navadni AMG so statejše izvedbe. Taki akomulatorji imajo od 400-600 praznilno - polnilnih ciklov.To je približno enako kot pri EFB akumulatorjih. Novejši AMG+ (te hočemo imeti v naših Mazdah)😊 pa od 800-1200 ciklov. Zato tudi višja cena. 😉


 

AMG (Aufrecht Melcher Großaspach) so predelani Mercedesi ;), AGM (Absorbed Glass Mat) pa akumulatorji…

 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.