Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 9 urami je Shrek napisal:

Tester pokazal, da je baterija za zamenjavo...čeprav je 70% dobra... 

Naročil novo...

Varta 125€...

 

 

Kakšen akumulator pa je to? Je AGM, start-stop za ta denar?

Napisano
pred 2 minutama je dvorjan napisal:

 

Kakšen akumulator pa je to? Je AGM, start-stop za ta denar?

Ne bi rekel , cene so precej poskočile za 80-85Ah AGM

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Moras izvesti proceduro šolanja novega akumulatorja 

 

Sigurno bi kdo prilepil postopek, jaz zal nimam pri sebi trenutno 

Napisano

Potrebno je pravilno zamenjati akumulator… Sem ze dal veckrat navodila… moram pobrskat…

 

Edit: Sem nasel… celo v tej temi … ;)

 

https://www.mazda-si.net/topic/14734-mazda-6-i-eloop-težave/?do=findComment&comment=392315

 

 

menjava akumulatorja in inicializacija i-stop.pdf

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • Jest je spremenil naslov v Mazda 6 I-ELOOP težave
Napisano

Pri novejsih ni vec tega dolgotrajnega postopka s cakanjem vmes 5 ali 10 minut … Sem bil zadnjic presenecen, ker je bil akumulator tako hitro zamenjan… ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Namesto tebe drugi pogledajo v navodila ... tako nekako gre. 🙂

 

Sicer pa ja, enega bi rabili v Ljubljani.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 8 minutami je TiEn napisal:

Pismo smo dobri tle gor,..a odpremo en privaten mazda servis ?

Sem prepričan, da zadeva ne bi laufala tako kot si misliš. Namreč povprečnega človeka prav malo briga kdaj in kako je narejen servis...pripelje, počaka, teži za 15% popusta, plača in odpelje :D 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Zivjo,

pred par dnevi se mi je pojavilo na armaturki sporocilo "battery management system malfunction" in tudi i-stop znak utripa.

Po prej napisanem v tej temi predvidevam, da gre za iztrosen akumulator?

Kje lahko preverim akumulator in ali za mojo mazdo 6, 2.2d 2017 veljajo ista navodila za menjavo akumulatorja, ki jih je nekdo v tej temi ze objavil (pdf)?

Hvala vnaprej za pomoc!

Napisano
pred 1 uro je MPero napisal:

Zivjo,

pred par dnevi se mi je pojavilo na armaturki sporocilo "battery management system malfunction" in tudi i-stop znak utripa.

Po prej napisanem v tej temi predvidevam, da gre za iztrosen akumulator?

Kje lahko preverim akumulator in ali za mojo mazdo 6, 2.2d 2017 veljajo ista navodila za menjavo akumulatorja, ki jih je nekdo v tej temi ze objavil (pdf)?

Hvala vnaprej za pomoc!

Diagnosti na pooblaščencu - izpišejo ti % kapacitete in upornost in potem svetujejo menjavo ja/ne.

 

Ampak glede na to, da je 2017 letnik, bo najverjetneje za zamenjat. Na pooblaščencu je cena okoli 220 eur.

Napisano
pred 15 urami je MPero napisal:

Zivjo,

pred par dnevi se mi je pojavilo na armaturki sporocilo "battery management system malfunction" in tudi i-stop znak utripa.

Po prej napisanem v tej temi predvidevam, da gre za iztrosen akumulator?

Kje lahko preverim akumulator in ali za mojo mazdo 6, 2.2d 2017 veljajo ista navodila za menjavo akumulatorja, ki jih je nekdo v tej temi ze objavil (pdf)?

Hvala vnaprej za pomoc!

Pazi, ker niso vse baterije za tvoj avto v redu. Vzeti moraš obvezno AGM ali EFB. Ja, so nekaj dražji kot navadni. 

 

 

Napisano (urejeno)

Spodnji akumulator je bil nabavljen za M6 CD175 letnik 2016, poleti 2021, za 130 € (brez težav so v Bartogu dali ceno za avtoelektričarje :)). Akumulator sem zamenjal brez prekinitve napetosti, kljub temu se je v log zapekla "napaka", vidna samo na original Mazda testerju.

 

image.png

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Spodnji akumulator je bil nabavljen za M6 CD175 letnik 2016, poleti 2021, za 130 € (brez težav so v Bartogu dali ceno za avtoelektričarje :)). Akumulator sem zamenjal brez prekinitve napetosti, kljub temu se je v log zapekla "napaka", vidna samo na original Mazda testerju.

 

image.png

image.png

Tudi original Mazdin je EFB. Je pa veliko boljši AGM, a tudi skoraj duplo dražji, kot si ti dal za njega. 😊

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Tudi original Mazdin je EFB. Je pa veliko boljši AGM, a tudi skoraj duplo dražji, kot si ti dal za njega. 😊

In katerega imaš ti v rdečkah? Predvidevam 2 x AGM??? 😄

Napisano

ma tudi AGM ni duplo cena, mi je prav žal,.. jaz sem dal 200€ za AGM in menjavo

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano (urejeno)

Imamo AGM in AMG+. Kakšna je razlika? Navadni AMG so statejše izvedbe. Taki akomulatorji imajo od 400-600 praznilno - polnilnih ciklov.To je približno enako kot pri EFB akumulatorjih. Novejši AMG+ (te hočemo imeti v naših Mazdah)😊 pa od 800-1200 ciklov. Zato tudi višja cena. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 52 minutami je Alex napisal:

Imamo AGM in AMG+. Kakšna je razlika? Navadni AMG so statejše izvedbe. Taki akomulatorji imajo od 400-600 praznilno - polnilnih ciklov.To je približno enako kot pri EFB akumulatorjih. Novejši AMG+ (te hočemo imeti v naših Mazdah)😊 pa od 800-1200 ciklov. Zato tudi višja cena. 😉

Imate doma??? V zastareli in premium rdečki sem vprašal. :)

 

In ne zdaj odgovarjat s teorijo, kot to rad počne Janez, da ga potem ne zastopiš. 😁

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

ma tudi AGM ni duplo cena, mi je prav žal,.. jaz sem dal 200€ za AGM in menjavo

Kje in katerega si pa nabavil?

 

Sicer pa hvala vsem, ki ste priskocili z nasveti!

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Imamo AGM in AMG+. Kakšna je razlika? Navadni AMG so statejše izvedbe. Taki akomulatorji imajo od 400-600 praznilno - polnilnih ciklov.To je približno enako kot pri EFB akumulatorjih. Novejši AMG+ (te hočemo imeti v naših Mazdah)😊 pa od 800-1200 ciklov. Zato tudi višja cena. 😉


 

AMG (Aufrecht Melcher Großaspach) so predelani Mercedesi ;), AGM (Absorbed Glass Mat) pa akumulatorji…

 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zakaj pa se niso vsi obrnili proti okupatorju? Zato, ker je lažje se okupatorju prislinit, bit na toplem, sit, imet opremo zraven pa v isti rog tulit o nekih banditih v hostah. Vsi so imeli priložnost pokazat kolk jih je v hlačah. Zakaj niso... vejo oni sami, da pa so se kao zoprstavili komunistom je pa tak larifari in edini možni izgovor za kvizlinško obnašanje.    In ne zdaj gledat samo naše področje. Vsepovsod je bila izdaja, bratenje z okupatorjem/sovražnikom opredeljena kot najvišji zločin in se v vojnem stanju kaznuje s smrtjo preko hitrih vojaških sodišč. Pri nas ni bilo nič drugače kot se je to opravilo v Franciji, Nizozemski, Belgiji, Norveški. Razlika je le da so bili tam tako temeljiti, da ni nikomur kasneje padlo na pamet, da bi zagovarjal vojno izdajo.   Ja ni lep ta del zgodovine, lahko bi bil drugačen.A žal je tako, da si tudi zahodni zavezniki niso želeli mazat rok in so raznorazne domobrance, belogardite, četnike, ustaše in podobne, ki so se umikali skupaj s poraženimi naciji proti Nemčiji, enostavno zajeli in vrnili jugoslovanski vojski, češ kar vi opravite z njimi.   Nihče jih ni hotel - vprašajmo se zakaj, pa v zahodni zavezniški vojski ni bilo komunistov oziroma celo kontra. Ja vedeli so s kom imajo opravka in enostavno je padla komanda naj vsak počisti s svojimi.   NIKJER po vojni ni bilo lepo. To je črn čas v celi Evropi in je bilo precej grozljivo, ampak vsi ostali so pometli pod preprogo to obdobje povojnih maščevanj, le eni podalpski zahojenci se še kr naprej s tem ukvarjajo in vlečejo zgodbo ven iz naftalina. Pa 80 let je od takrat preteklo pa še kar tuhtajo kako obrnit zgodovino in rešit vsaj nekaj zlaganega ugleda, ki so si ga sami zapravili tisti, ki se niso obrnili proti okupatorju.     Danes kakorkoli gledamo, dobro, da smo Slovenci bili na pravi strani, da so se večinsko borili proti okupatorju in s tem nam je bilo priznano, da je večina Slovencev združena v enotni državi, da je Primorska spet Slovenska, kot Prekmurje ni bilo vrnjeno Madžarski. Nič od tega ne bi bilo in meja bi ostala po rapalskem sporazumu. Tako, da razni Alexi in Slivke, če bi bili sploh rojeni bi bili danes v Italiji s poitalijančenimi priimki. Skoraj do Logatc bi segala Italija, če bi bili na napačni strani zgodovine. Ne pozabit tega nikoli, razen če si želite biti pod tujo nogo tlačeni.    
    • Pa še 6k subvencije. Cena ni navita, samo kaj ko je EV.
    • Avto je ekstremno lahek mal čez 1000kg, tako da tistih 184KM je že kr super.
    • Mogoče ma v BTCju trgovino za konje?
    • Neko turbinco bi morali dat ali vsaj kompresor, potem bi bilo pravo veseljeee za volanom.   Ali pa v starih generacijah Miate, če bi bila KL-DE oz. KL-ZE V6 mašinca not, to bi bilo že kar veselo.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.