Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

OK, nobene besede ve? ?ez mazdo. Obljubim. Bolje, da je avto po?asnej?i, saj je tako bolj varen.

Bravo... to so besede varnega voznika. :)

 

 

Napisano

Tehni?ni podatki za G in D (za X jih ?e ni) na zadnji strani ITA cenika: https://www.mazda.it/assets/italy/cars/Nuova%20Mazda3/Listino%20Pubblico%20Nuova%20Mazda3%20Gennaio%202019.pdf

 

Kolikor sem navdu?en nad obliko, sem razo?aran, da je avto na papirju toliko po?asnej?i. Recimo golf 1.0 tsi 115 PS ima 9,7 do 100 pri 1230 kg.

 

9,7 ali pa 10,7s, zame je oboje po?asi in nima smisla sploh gledati ta podatek.  :rolleyes: Kot drugo pa raje kupim 2.0 s 120 konji kot 1,0 s toliko konji iz o?itnega razloga. 

Napisano

Sam da v takle futuristicen avto das eno orng masino, po moznosti s turbino.....ST killer

Mps pa to....samo mazda je ciato opustila sportni program

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ej...Alex..super da si ?el pogledat v Mazda salon kp..novo mazdo3..tudi jaz ?akam tesno vo?njo....pa da vidimo..tooooo..lp

Napisano

Mene zanima bolj zaradi firbca.

To je zame premajhen avto... z premajhnim prtlja?nikom. :)

 

 

Napisano

Itak je po?asi, ampak ima predhodnica 8,9. To pa ni ve? po?asi, sploh za avto s 120 konji ne.

Ne verjamem, da ima 120 KM pospe?ek pod 9 sekund , realno je okoli 10s/100km.

 

Tukaj je pospe?evanje v ?ivo, ampak je narobe, saj model ?topa do 100km/h po ?tevcu, vsi pa vemo, da cca 4% ?tevci ka?ejo preve?, tako da realno je 100km/h pri cca 104km/h po ?tevcu in to je okoli 10sekund do 100km/h.

 

33112_1.png

Napisano

Ne verjamem, da ima 120 KM pospe?ek pod 9 sekund , realno je okoli 10s/100km.

 

Tukaj je pospe?evanje v ?ivo, ampak je narobe, saj model ?topa do 100km/h po ?tevcu, vsi pa vemo, da cca 4% ?tevci ka?ejo preve?, tako da realno je 100km/h pri cca 104km/h po ?tevcu in to je okoli 10sekund do 100km/h.

 

Res je ampak tako merijo pri vseh tovarnah. Lp
Napisano

aja, se prav to ni podatek od 0-100km/h ampak od 0-96km/h. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

http://www.zeperfs.com/en/fiche5867-mazda-3-2-0-skyactiv-g.htm

 

Kot ponavadi, ta stran ima vse meritve.

 

 

Pa se razlika med 120 in 165

http://www.zeperfs.com/en/duel5867-4845.htm

giphy.gif

 

Ne glede na podatke, prestavna razmerja in la?njive ?tevce (4% je ?e kar veliko, Clio RS 182 mi ni lagal niti 2%!) ne more? premagati fiziko in 1200kg avto z 85kg voznikom in 120 konji pospe?iti do 100 v 9 sekundah. Plus bi lahko bila mogo?e AWD ali DSG menjalnik ampak Mazda nima niti tega (+awd bi dodal na te?i).

Pospe?ek do 100 km/h ima veliko opraviti z razmerjem te?a/mo? (kg/hp) in tule je razmerje okoli 10. Ni nek znanstven podatek ampak pri vseh mojih avtih je bil ta podatek presenetljivo blizu (beri: +-0,5s) pospe?ku 0-100. 

Napisano

Ta razlika je lahko tudi zaradi drugacnih standardov pri testiranjih, ki so se spremenili lani jeseni zaradi novih okoljevarstvenih standardov ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pri mazdi 6 FL 2018 so podatki tudi za 0,5 sekunde slab?i v primerjavi z 2013-2017 ampak so avti te?ji za ca. 70 kg (ve? opreme, ve? zvo?ne izolacije, debelej?a stekla) in je povsem razumljivo.

 

Pri enaki masi M3 v primerjavi s predhodnico pa je 1,5 sekunde res veliko, kakorkoli obrne?. Morda je pa le drugo prestavno razmerje krivo in je pred 100 potrebno menjati v 3. prestavo in se s tem izgubi tista sekunda. Tega ?e nih?e ne ve,

 

Ni ?ivljenjsko pomembno, a v RL verjetno zelo opazno.

Napisano

@Jest emmm... kak?nih standardov? A so prej pospe?ek merili po klancu navzdol, zdaj pa po ravnem? 120KM je pa? 120KM in tako kot pravi Symon, fizika ne dovoli. Da bi to dosegli je treba ali pove?at mo? ali pa zmanj?at kila?o druge ni - 1200+ kg in 120KM pa? bo le okoli 10s od 0-100km/h in tukaj ne more? s standardi fiziko okol prina?at.

33112_1.png

Napisano

Lahko so prestavno razmerje podalj?ali in s tem zni?ali porabo.

Va?no bo pa tako ali tako kako se bo avto obna?al.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

G122 ozna?ujejo kot mild hibrid, ogla?evana poraba pa je enaka kot pri predhodnici G120. Jaz stavim na obraten scenarij, in sicer da je kon?no prestavno razmerje kraj?e, enako kot pri M3 in M6 G165, torej 2. prestava ne gre do ve? do 115 km/h, temve? do ca. 95 km/h in se ob menjavi izgubi sekunda.

 

post-5919-0-34065600-1550566657_thumb.jpg

Napisano

Ni ?ivljenjsko pomembno, a v RL verjetno zelo opazno.

 

Moje mnenje pa je, da je v RL to prej neopazno ... :)

@Jest emmm... kak?nih standardov? A so prej pospe?ek merili po klancu navzdol, zdaj pa po ravnem? 120KM je pa? 120KM in tako kot pravi Symon, fizika ne dovoli. Da bi to dosegli je treba ali pove?at mo? ali pa zmanj?at kila?o druge ni - 1200+ kg in 120KM pa? bo le okoli 10s od 0-100km/h in tukaj ne more? s standardi fiziko okol prina?at.

 

120 KM je na papirju... in po mojem laicnem mnenju je za doseganje rezultatov pomembno se kaj drugega, kot samo teh 120 KM ... To je podobno kot recimo pri porabi... ki je pri vecini poskocila, ko so zaceli meriti po drugacnih standardih... 

 

In se vedno sem mnenja, da 120 KM pri 1.0 mlincku s turbino ni enakih 120 KM pri 2.0 atmosferskem motorju... Mogoce za doseganje rezultatov v res idelanih pogojih (skoraj prazen rezervorar, prave gume, pravo vreme, prava podlaga,... 

 

Pac to je za tiste, ki tudi verjamejo, da fotkic s 40 megapixli je gotovo bolsji kot tisti s samo 10 megapixli ... A vemo, da je se cel kup drugih dejavnikov, ki vplivajo na kakovost fotkica :) ... 

 

Jaz najraje sam probam te zadeve in so vrednosti, navedene v katalogih in prospektih predvsem samo za neko orientacijo ... Se je pa treba zavedat, da to ni dirkalni ali sportni avto... ampak predvsem avto namenjen "normalni" voznji :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A ta Mild Hybrid je na vseh bencinskih? Ali je le kot dopla?ilo?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Zelo velik pomen pri vseh zadveha ima tudi navor. To se pa sploh vidi na pospesevanjih na avtocesti, ce nekoga mors na hitr prehitet, se 1.0 mlincek ne kosa z 2.0.

Pa za primerjavo. Soseda ma 1.0 rapida, njej pri 110 (ker pac tolk hitr voz po avtocesti) kuri 6, meni pri 110 naprimer kuri okrog 5, da o pospesku ne govorimo, ker tud 40% razlike v navoru se kr pozna.

Napisano

Pri malih T bencincih se pozna, da bolje vle?ejo iz nizkih obratov, ni potrebno za vsako prehitevanje prestaviti za prestavo ali dve navzdol, kot je to potrebno pri na?ih bencinskih mazdah. Podi nekoga prehitevat v 4. prestavi z mazdo pri 50 km/h in s fabijo, ki si jo omenil. Navora ima sicer 200 Nm, torej je razlika zanemarljiva. Ni dvoma, da ima 1.0 T bolj?o pro?nost. To je pa? udobje, ki ti ga nudi turbina. Kljub temu raje sam vedno izberem NA bencinca, ni mi te?ko prestavljati, poleg tega pa seveda ?teje tudi zanesljivost na dolgi rok.

Napisano

Kot sem se bal je tablica name??ena visoko kot pri obstoje?i

post-24-0-71134200-1550574836_thumb.jpg

 

po mojem mnenju bi bilo bolje, da bi bila malo ni?je (a so EU direktive tak?ne, da ne sme biti)

 

post-24-0-93134900-1550574846_thumb.jpg

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Razlika med prejsnjo sestico in trojko je ravno v tem, da ima trojak tablico cez masko, sestica pa pod masko ...

 

IMG_4898-20190219-131929.jpg

 

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_c76b-20190219-132

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Upam, da je ostal v M6, ko se je prodala 🫣
    • Napačna tema...med vice moraš dat😄   A dost teh spejev ponucas?😂🤣😉       
    • Mi delaš gušte, zdaj, ko ne morem kolesarit. 😄 Te proge so res zakon. 👍
    • Evo javljam se še jaz. Prevoženih 3.500km. Avto je meni zakon oh in sploh.   "Jimba ittai" ni samo marketing.    Avto se vozi bistveno bolje kot karkoli v tem cenovnem razredu, pa tudi višje. Kraljuje na regionalkah, je povsem dovolj poskočen pri hitrostih do 130 in ima odlično lego na cesti. Na avrocesti nad 130 pa je malček len, oz. je treba prešaltat v nižjo prestavo in stopit orng po gasu, pa še tako se ne zmakne kaj preveč. Skratka za dirkanje po avtocesti je bolje pogledat kaj drugega, ampak tisto drugo, za podoben denar, skoraj zagotovo ne bo tako dobro na regionalki po ovinkih 🙂     Seveda bi tudi jaz raje mel kakega turbota, katere delajo za ameriški trg, ampak če ni pač ni. Je pa tudi res, da bi potem raje vzel Mazda3.   Povprečje porabe kaže računalnik da je 6,9l/100. Ko greš na izi nekam po regionalki pije zadeva zelo solidnih 5,5l, brez da bi kaj pazil in vozil varčno. Po mestu in AC bistveno več seveda.   Čričkov ni nobenih, nasprotno, konstrukcija notranjosti je svetlobna leta nad kako toyoto ali vw. Ni ravno premium premium, ampak skoraj. Kvaliteta.   Povezljivost in uporaba z iphone carplay je čudovita. Ko šariš po menijih se ne zatika nič, kot se zatika pri recimo novih Toyotah pa še katerih drugih. Včasih se res zgodi da pozabi telefon in ga moraš še enkrat pairat. To se mi je zgodilo do zdaj enkrat.   Seveda pa ni popoln. Kar gre meni na živce so:   1. avtomatska vrata prtljažnika: Tolko da ne rabiš delat pilotove chek liste pred vzletom, kaj mora bit vse izpolnjeno da gospodična mazda odpre en bogi prtljažnik. Da ne govorimo o tem  da je to še ena dodatna stvar, ki se lahko pokvari. Bi raje mel navadna vrata, ampak kaj ko ni bilo opcije za paket opreme Nagisa, katerega sem na vsak način hotel imet.   2. PARK SENZORJI. so ena katastrofa od katastrofe. Ne razumem kako lahko tako banalna zadeva leta 2025 kvari izkušnjo pri sicer zelo dobrem avtomobilu. Kle so ga posral, strašansko zanemarjeno. Sicer ne vem ali je to samo pri meni al jebe še koga, ampak 10 let star polo, 20 let star passat in 15 let star eos so svetlobna leta nad tem.    @Freedom988 Avtomatsko zaklepanje in odklepanje dela 99%, pa še tisti 1% sem verjetno jaz kriv. Skratka avto se odklene ko primeš za kljuko in imaš ključ v žepu. Avtomatsko pa se zaklene ko se s ključem oddaljiš. Da je zaklenjen vidiš po tem da pipne in pospravi ogledalca. Nobenega problema s tem, da se tudi naštimat na zaklepnje na ključ. Sem vozil glanc novo yaris po Franciji letos 14 dni na dopustu in je super avto, ampak ni pa nobene primerjave napram cx-30. Nobene. Edino to, da je imela vse kamere in je praktično vozila sama, ampak to ti bo tudi cx-30 če vzameš avtomatik in pripadajočo opremo.   @tommzy Hmmm.... Črički, razlika v barvi... jaz bi zadevo reklamiral. Ne vem sicer kaj lahko dosežeš, Baje pa da pridejo včasih kar fejst poškodovani iz ladje in da majo servisi včasih dela tud za kak teden da jih spravijo k sebi. 😞  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.