Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

Kar v redu poraba za benzinarja. Po moje so ga vozili normalno, 130 po avtocesti(in ne 120,kot vidim nekatere mazde po avtocestah, ki delajo zastoje). Vozili so pa? dinami?no kot mi na testu novo 3 in smo imeli povpre?je 7,5 litra. Ta motor je pa dosti mo?nej?i in seveda, da popije kak deci manj. Zanima me, ali gre vsaj pribli?no normalno v kak dalj?i hrib.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Neko? so nas ?e farbali, ko je pri?el skyactiv-G, da je ubijalec dizlov in da bo imel tako porabo kot dizel in se zato ne bo ve? spla?alo kupovati navornikov.

 

OK, ko se je ta la? spregledala so pri?li s SKyactiv-X, ki pa naj bi res bil prava stvar in resni?ni dizelkiller. Zaenkrat ni? ne ka?e, da bo res tako.

 

Ampak, ?e pustimo postrani porabo, mene zanima nekaj drugega in to ni pospe?ek od 0-100kmh ampak a zna ta motor tako mo?no potegniti, da prehiti? po?asne?a, brez da bi imel na koncu polhne hla?e. Trenutna 6-ka to zna brez te?av pa ?eprav je na papirju pospe?ek precej skromen in v razredu nad 10 sekund. Ampak v zadnjem ?asu ?e nisem vozil bencinarja, ki bi pri 120-140KM znal to. A bo 180+ konjav v Skyactiv-X pa le dovolj?? Hmmm, bomo videli, ?e ne bo pa? treba po turbaka.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Neko? so nas ?e farbali, ko je pri?el skyactiv-G, da je ubijalec dizlov in da bo imel tako porabo kot dizel in se zato ne bo ve? spla?alo kupovati navornikov.

 

OK, ko se je ta la? spregledala so pri?li s SKyactiv-X, ki pa naj bi res bil prava stvar in resni?ni dizelkiller. Zaenkrat ni? ne ka?e, da bo res tako.

 

Ampak, ?e pustimo postrani porabo, mene zanima nekaj drugega in to ni pospe?ek od 0-100kmh ampak a zna ta motor tako mo?no potegniti, da prehiti? po?asne?a, brez da bi imel na koncu polhne hla?e. Trenutna 6-ka to zna brez te?av pa ?eprav je na papirju pospe?ek precej skromen in v razredu nad 10 sekund. Ampak v zadnjem ?asu ?e nisem vozil bencinarja, ki bi pri 120-140KM znal to. A bo 180+ konjav v Skyactiv-X pa le dovolj?? Hmmm, bomo videli, ?e ne bo pa? treba po turbaka.

Mislim da te bo skyx razo?aral, za podobno pro?nost kot jo ima dizel je potrebno turbo bencinca in to ne onega 1.0turbo ampak normalne prostornine.

Atmosferski bencinci so glede pro?nosti ?alost

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Resno vpra?anje: kaj je tako super pri turbo dizlih , ki so do nekje 2k obratov mrtvi, potem ti za?ne lomit vrat, od 3k naprej pa do rde?ega polja pa spet ni?. Zadnje ?ase precej vozim 2.0 150 dizla in me mine veselje do dinami?ne vo?nje, za tak namen bi vedno vzel bencinarja, pa ?eprav NA. Uporabno obmo?je vrtljajev je od dinami?ni vo?nji od 3,5 k do (vsaj) 6,5 k, torej za 200 % ve?ji razpon uporabnih vrtljajev. Ne re?em, za vleko prikolice je TD super, kdor to pa? rabi (kolikokrat letno?). Turbo je pri dizlih kot viagra, instant efekt... ampak danes pa? ?ivimo v takem ?udnem svetu, kjer so instant fake stvari cenjene. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je pri turbodizlu oz. Pri vseh turbo motorjih v?e? navor, se pravi tista pro?nost da avto potegne ko da? gas in da ga ni treba o?emat v rde?e polje da se kam premakne.

Zame nabolj optimalna izbira bi bila kak 2.5 turbo bencinar.

Vsak pa ima svoje, kar mu je v?e?.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je pri turbodizlu oz. Pri vseh turbo motorjih v?e? navor, se pravi tista pro?nost da avto potegne ko da? gas in da ga ni treba o?emat v rde?e polje da se kam premakne.

Zame nabolj optimalna izbira bi bila kak 2.5 turbo bencinar.

Vsak pa ima svoje, kar mu je v?e?.

Enako. Sicer pa tej novi skyactiv dizli imajo dve turbini in ni nobenega ?usa ampak lepo od 1000 obratov do 4000 vle?e kot konj. Tej motorji z turbo luknjami so biv?i motorji.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men je recimo v?e? to, da se peljem v 5 prestavi 80 za po?asne?em in samo pritisnem gas pa sem mimo. Nobenih kolobocij z menjalnikom in razmi?ljanjem v kateri prestavi moram biti itd. Atmosferski bencinar je pa pa? tak, dve prestavi dol, obrati in gasa, da ma?ina zatuli. Sej tud to je fun... ko si star 25-35, ampak pri 50-ih pa pa? ni ve? fun.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men je recimo v?e? to, da se peljem v 5 prestavi 80 za po?asne?em in samo pritisnem gas pa sem mimo. Nobenih kolobocij z menjalnikom in razmi?ljanjem v kateri prestavi moram biti itd. Atmosferski bencinar je pa pa? tak, dve prestavi dol, obrati in gasa, da ma?ina zatuli. Sej tud to je fun... ko si star 25-35, ampak pri 50-ih pa pa? ni ve? fun.

 

zato pa kupis dovolj mocnega avtomatika... pohodis do kickdowna in ravno tako skoci... edino motor tudi malo zatuli ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men je recimo v?e? to, da se peljem v 5 prestavi 80 za po?asne?em in samo pritisnem gas pa sem mimo. Nobenih kolobocij z menjalnikom in razmi?ljanjem v kateri prestavi moram biti itd. Atmosferski bencinar je pa pa? tak, dve prestavi dol, obrati in gasa, da ma?ina zatuli. Sej tud to je fun... ko si star 25-35, ampak pri 50-ih pa pa? ni ve? fun.

OK..o?itno sem ?e premlad za TD. :) Malo heca mora biti, ampak ?e ne drugega, bolj kot ob?utek da ima? pod havbo mrtvega konja dokler se turbo me zbudi, pogre?am zvok visoko vrte?ega se bencinarja, ne pa da je pri 3,5 konec veselja, ?eprav se motor relativno rad zvrti do 5k. Tisti viagra bum pri 2k pa po svoje res zasvoji, edino kaj ko je treba vsaj 10, ?e ne raje 15 km ?akat, da se motor (olje) res dobro ogreje...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem bil v salonu Mazde in se malce pozanimal kdaj in kako bodo kaj dobivali SkyactivX motorje. Konec septembra, kot ka?e bodo prvi testni primerki ampak le kot HB-ji. Sedani bodo na voljo ?ele decembra. Ampak tukaj nastane problem, ker bodo kot ka?e dobavljivi ?ele v naslednjem letu. Takrat pa za?nejo veljati novi ekoteroristi?ni zakoni, ki bodo zahtevali zni?anje izpusta CO2 na 95g/km. Za vsak prese?en gram je namre? kazen 95EUR.

 

To bi lahko pomenilo, da bi recimo Mazda 3 s 122KM motorjem in avt. menjalnikom bila dra?ja za dobrih 3000 EUR. Z ro?nim menjalnikom bi bila recimo dra?ja za 2000 EUR, dizelca pa za 1200 EUR. Normalno, da bomo to ob?utili kupci saj proizvajalec ne bo pljunil v svoje zaslu?ke in se bo raje odpovedal dolo?enim modelom. Recimo Mazde 6 na ra?un CX-5, Mazda 2 bo pa? zgodovina, kot tudi CX-3 saj ravno najmanj?i avti najmanj prenesejo povi?anje cen.

 

V glavno, od tu naprej bi dejansko najbolje, da za?nem pisati v jamralnik, ker kot ka?e ali bomo sprejeli vi?je cene al pa za?eli kupovati rabljene avte oziroma upati, da se bodo hybridi pocenili, kar pa je pobo?na ?elja.

 

Men gre tole kupovanje ?e oreng na ?ivce in ?e malo pa bom samo ?e nekaj naro?il in zaprl poglavje avtomobilske romantike.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je najbolje ....gres kupis in se ne obremenjujes vec .... Samo gas pa dovge lu?i he he

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmm, v kerem stoletju pa si ti nazadnje vozil dizla?

 

Nazadnje danes, pred tem pa v?eraj. Avto je iz leta 2013 in eden bolj?ih in najmanj problemati?ih dizlov (2.0 dci). Saj ni? ne re?em, porabi pa res malo, slabih 7 litrov (1900 kg te?ak espace IV).

 

O?itno sem samo razvajen nerobatosti, takoj?nje odzivnosti in prijetnosti bencinarjev. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e sem pravilno gledal slova?ki cenik s tehni?nimi specifikacijami, ima npr. mazda 3 sedan 180 X z ro?nim menjalnikom 96g co2/km, torej minimalno nad 95. ?e bo user feedback v prvem letu pozitiven, je ta avto s polno opremo cca 27-28k in v o?jem izboru zame. ?e bi le imela peta vrata in ?e kaj dodatnih mo?nosti dodatne opreme hehe.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Enako. Sicer pa tej novi skyactiv dizli imajo dve turbini in ni nobenega ?usa ampak lepo od 1000 obratov do 4000 vle?e kot konj. Tej motorji z turbo luknjami so biv?i motorji.

 

Jst pa mal pogre?am zvok in "sunek" mojega volvota d5 (2.4l 5cilindorv),.. tisto je tud vleklo ko kojn ,.. mazda gre bol lagodno

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se prav spomnim, v V70 2005 zlahka pod 7 s precej dinami?ne vo?nje (slu?ben avto, ki se ga ni ravno ?paralo).

 

@SpEkTr: tudi bmwjevi R6 3.0 dizli imajo super zvok, a volvovih 5 meni zveni lep?e, manko enega cilindra je pri zvoku o?itno plus. :)

 

Mercedesa ML W164 (serija 2005-2011) sem recimo prevozil kar nekaj kilometrov - 420 CDI (V8) varianto. V spominu imam, da je avto za tisto maso zelo dobro ?el, motorja pa se znotraj dejansko (?al) ni sli?alo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem pa pozitivno presene?en nad trenutno (mojo) ?estico. Zvok motorja je skoraj nesli?en, zdej ?e ima? ?e malo glasbe na normalno jakosti, kot da ga ni. Se pa prijetno oglasi ko avto malce po?ene?. Pa ?e fino gre. Sploh z MAL Electronics :)))

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.