Skoči na vsebino

Mazda 3 G165

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

------------------------------------------------

Popravljeno od fico182
  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Torej, danes se vozim po avtocesti, in ugotovim slede?e. Pri hitrostih nekje nad 120 km/h se tresejejo ogledala. Stari o?e je imel CX-5, eno prvih modelov (2012) in je imel identi?no te?avo, zato prav ne morem verjet, da se zadeva do letos (2018) ni odpravila, ali pa sem zgolj jaz lucky nesre?ne?. Kaj storiti? Sedaj, ko avto ?e utekam, ne grem preko 140, ampak ko bo avto 1x ute?en, takrat grem pa redko pod 130, vozim vecinoma med 130 - 180. Kako bo ?ele takrat treslo? Spomnim se, da so na cx-5 zadevo re?evali z lepilom, ki pa ni kaj prida izbolj?alo zadeve...

 

Ps. Heads up displaya sem se navadil. In hvala vodstvu foruma za spremembo imena teme.

 

 

Zanima me ali si uspel re?it zadevo s tresenjem vzratnih ogledal?

Moja se tudi malo tresejo, ni ne vem kak problem, se skoraj ne opazi.

Na servisu so mi rekli naj zadevo posnamem, da vidijo kaj se trese :rolleyes:

  • 1 leto kasneje...
Napisano
pred 3 urami je fico182 napisal:

Še nisem uspel, me pa strašno nervira, ker jih konstantno trese nad 140 kmh... Bo treba podati zahtevek za popravilo direktno na mazda motors v LJ zgleda... 

 

PS: Glede izbire olja v motorju sem se nato odločil za Motul X-Max 0w30, da ostaja znotraj predpisane gradacije (0w20 ali 5w30) 

Verjetno vama trese ker imata preveč konjev,hahaha..... Sedaj pa resno,kaj ne hodiš na servis ja imaš še garancijo?

Napisano
pred 4 urami je fico182 napisal:

PS: Glede izbire olja v motorju sem se nato odločil za Motul X-Max 0w30, da ostaja znotraj predpisane gradacije (0w20 ali 5w30) 

 

Če je predpisana 0w20 in 5w30, potem z 0w30 nisi znotraj gradacije ki jo predpisuje Mazda😉

Moje mnenje pa je da kljub temu ne bo nič narobe in se lahko uporablja, ni pa by the book!

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Glede na to, da je avto star 2 leti zelo malo km in verjetno še v garanciji, kako to da si se odločil odpovedati garanciji z napačno gradacijo olja?

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 7 minutami je mazdaman napisal:

Glede na to, da je avto star 2 leti zelo malo km in verjetno še v garanciji, kako to da si se odločil odpovedati garanciji z napačno gradacijo olja?

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Mislim enako,ne vem pa kako mu ga bodo na Mazda servisu sploh hoteli naliti not! Bencinci pa sploh niso problem,da nebi dal not Mazda olje original za 7€.:prstgor:

Napisano
pred 22 urami je fico182 napisal:

Olje, ki je v mojem avtu ustreza vsem mazdinim specifikacijam. Tisti, ki pa mislite, da 0w30 ne ustreza predpisani gradaciji, se motite - Če je predpisano 0w20 in 5w30, to pomeni, da lahko daš 0w20, lahko daš 0w30 in na koncu še 5w30. Ne smeš pa na primer dati 0w16 ali 0w40, to bi bilo potem izven predpisane gradacije. Avto je normalno v garanciji, saj olje ustreza specifikacijam po mazdini servisni knjigi, ne vem, kakšno toplo vodo eni sedaj izumljate o nekakšni odpovedi garanciji? Avto je v garanciji, in na servisu so ga natočili v avto zato, ker ustreza mazdini specifikaciji (api sl sm sn) ali acea A3/B4 + Mora biti znotraj gradacije 0w20 - 5w30. To je vsa znanost.

 

PS: To Motul olje naročam direktno iz Francije, s sedeža podjetja, tako da če kdo misli da ne točim mazdinega olja kr šparam, se moti... Točim zato, ker je to po vseh analizah eno najboljših olj trenutno na trgu...

 

Slabo si razlagaš gradacije če je predpisano 0w20 in 5w30, pomeni ali eno ali drugo ne pa neki vmes. 

In če ti natočiš 0w30 nisi natočil olja gradacije ki je predpisana.

Kot sem že napisal ne bo nič narobe (včasih je celo boljše natočit drugo gradacijo, za kakšne trackdaye,...pač odvisno od namena avta,...), ampak ni pa to olje take gradacije kot je predpisano. 

Kako pa se proizvajalci lotijo v primeru garancije pa vprašanje. 

Poglej sliko iz navodil za uporabo, in če pogledaš za MZR1.6 motor se tvoja logika podere😉 dovoljeno je tudi 10w40 ki po tvoji logiki ne bi smel ustrezat. 

Za SkyactiveG pa so samo 0w30 in 5w30 gradaciji predpisani, kaj misliš zakaj so pri MZR1.6 posebej predpisali še ostale gradacije 5w20,10w40,0w30??? 

 

 

 

 

Technische Daten Mazda 3BM - Schmiermittel.png

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

@fico182

1. Če so ti na servisu vlili pol v primeru bilokake okvare jih lahko držiš za ja.. Razen če so zavedli na nalog in evidenco da na željo stranke se vlije to olje. 

2. Glede pomena gradacij olja, hths,css, noack, itd.. ne rabim nič več  preštudirat, sem že zadosti. Mam že nekaj kilometrine z analizami olja tako službeno kot privat. Pa glede na to da si sprva hotel vlit 0w40 namesto predpisanih gradacij in si izjavil da je 0w30 voda, dvomim da veš dosti več o oljih kot jaz. 

Glede same gradacije olja nisem napisal da teh motor ne bo prebavil,  napisal sem da ni predpisana z strani Mazde, ker če bi bila bi napisali enako kot za MZR1.6, vsako posebej. 

In še če bi tvoja logika veljala bi tudi za MZR1.6 napisali samo 0w20 in 10w40, ne pa vsako posebej. 

 

Saj jaz tebe razumem kaj hočeš povedat, da je motor skonstruiran tudi za druge gradacije olja in bo pravtako vredu delal in se s tem strinjam. 

Ne strinjam pa se z tvojo trditvijo da je Mazda predpisala 0w20 ter 5w30 in da 0w30 olje ustreza Mazdini predpisani gradaciji!

Če bi naprimer imel okvaro motorja in bi ti mel natočeno 0w30 ki ga Mazda ni predpisala, bi ti lahko zavrnili garancijo, saj na oljni analizi se vidi razlika. 

Sem kontaktiral tudi znanca na Mazda Slovenija in imaš v priponki njegov uradni odgovor😉

 

 

Screenshot_20201021_134406.jpg

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
Pred eno uro je fico182 napisal:

Vidim, da ta debata ne vodi v nobeno konstruktivno smer, zato je to moj zadnji post na to temo. Ob tem bi rad dodal le to. Če pride do okvare motorja, se olje pošlje na analizo, da se preveri, če ustreza ACEA in API standardom, kakšna je osnova olja, starost, ipd. Gradacija olja igra na takšni analizi sekundarno vlogo oz. drugače rečeno ne igra velike vloge, iz izkušenj ti povem da se razlika med 0w30, 5w30 sploh ne vidi, med 0w20 in 0w30 pa minimalno. Sploh pa je brezpredmetna debata o tem, če je 0w30 olje primerno za avto, ki je predpisano 0w20 in 5w30 olje. Ne rečem, da bi govorili o razliki 0w16, 5w50, ampak to je pa res kristalno jasno kot beli dan.

Viskotnosti.jpg

Če se lahko vmešam v to masno debato, bi samo rekel, da bolj verjamem zastopniku za Mazdo, ker če je zaveden kaj si dal notri, imajo super razlog, da komplicirajo. Poleg tega pa ne vem zakaj bi dal 0w in ne 5w,saj nisi doma v Sibiriji. Daš isto znamko 5-30 in basta, problem rešen. :prstgor:

Napisano

Uff, spet bom zelooo dolg z mojim postom v tej debati. 🤪

 

@fico182

Kot prvo si trdil da je tvoje olje ustreza Mazdini predpisani gradaciji olja in da ti velja garancija.

Jst sem trdil nasprotno in ti tudi priskrbel uradni Mazdin odgovor glede ustrezanja tvojega olja in garancije. 

Ti svojih trditev nisi dokazal, si se zanašal samo na svojo zdravo kmečko pamet. 

 

Kot drugo me zanima koliko analiz olja si kdaj naredil? Sploh veš kako izgleda? 

Jaz ti iz izkušenj povem da se v primeru dragih okvar olje detajlno analizira in ja  tudi gradacija je pomembna, ker npr. pri prevelikem mešanju goriva z oljem viskoznost lahko drastično zniža. V analizi se pregleda vse od gradacije, vsebnost kovin, glikola, goriva, do količine aditivov in oksidacije olja, nato se rabljeno olje primerja z vzorcem enakega svežega olja in se označijo kje kaj preveč odstopa ali izven norm. 

Btw: ti lahko povem iz službenih izkušenj na kamionu zaribal motor, analiza pokazala veliko obrabo kovin(fe, al, cr...) in ključni podatek je bil enormna količina Si (silicija) ki je pokazatelj da je olje onesnaženo z prahom (v majnših količinah je lahko tudi od kake dihtmase), v tem primeru je bil prah oziroma pesek v zraku. Nato smo ugotovili da je bila škatla zračnega filtra na malo zlomljena, voznik tega ni javil in se vozil naprej. Kamion je bil kiper in se je posledično gibal v še bolj prašnem okolju... 

Drugače poleg osnovne analize se naredi še IR Spektroskopija, dodatno se lahko naredi še Ferrografija, kjer se z posebno napravo ločijo delci in pod mikroskopom pregleda velikost in sestavo teh delcev. 

 

Kot tretje me prav res zanimajo tvoje izkušnje kako se ne vidi razlike med 0w30 in 5w30. Me res zanima! 

No ti bom pomagal da boš mogoče videl razliko, v moji tabeli sem ti označil na primeru Shell in Mobil olja glavno razliko ki se takoj vidi in to je CSS, ki je pri 0w30 konkretno nižji, ter Noack ki je pri 0w30 višji zaradi dodanih VI-izboljševalnikov, ki posledično povečajo Noack plus tega zaradi teh VIi olje hitreje zgubi stabilnost pri uporabi. 

Priložil sem ti tudi graf IR Spectroskopije Mobil ESP olja sem dal graf 5w30 ESPja čez graf 0w30ESPja, a vidiš razliko? 

 

Za konec sem priložil še sliko ene moje analize olja in moje ferrografije, da boš vsaj videl kako to zgleda. 

 

Priporočam ti da si še malo več prebereš o oljih, analizah...ker ni vse v zdravi kmečki pameti😉

IMG_20201021_164402.jpg

IMG_20201021_165248.jpg

Screenshot_20200303_120056.jpg

Screenshot_20201021_174605.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.