Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

To je pa daleč od resnice. Pa sej smo videli, s kakimi zapacanimi EGRi je folk vozil, in zapacanimi sesalnim kolektorjem, pa ni bilo nobene lučke. Se pa to definitivno opazi na regeneracijah potem.

Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je Janez007 napisal:

Čez zimo smo res veliko manj vozili, vendar ko smo vozili, so bile to naše običajne vožnje, 30 km v eno smer, 95% po avtocesti. 

 

To ni nič. To se motor še ne segreje prav. Tudi, če bi se vozil vsak dan 100 kilometrov po avtocesti, bi se ti sčasoma filter zamašil.Verjetno pozneje, a vseeno. Saj v bistvu se ti niti lučka za  zabasanost ne bi dolgo časa prižgala, a avto ne gre prav. Ko se ti pa lučka enkrat  prižge, gre avto v safe mode in takrat res ne dre nikamor. 

Če pogledaš graf mojega avta vidiš, da se pri 1500 obratih voziš z le 80 konjički. In, če se ti takrat prižge regeneracija bodi prepričan, da ne bo preveč efikasna. Za pravilno regeneracijo potrebuje dpf filter med 550-600°C.To dosežeš le, če takrat voziš v območju vrtljajev, kjer ima avto največjo moč. Takrat je tudi temperatura v motorju največja. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Aleks, ne vem če imaš prav. Načeloma je tako, da ko se regeneracija enkrat začne, se tudi konča, ne glede ali se ti voziš na avtocesti s 1500 vrtljaji ali pa na podeželju z 2500 vrtljaji. Sistem namreč sam dozira potrebno količina goriva, da je v procesu regeneracije v filtru recimo okoli 550 stopinj. 

 

Če opazuješ regeneracijo boš to z lahkoto videl - no mogoče že si pa si pozabil :)  Čist logičen primer je , ko vlečem prikolico na AC s hitrostjo 100kmh, in če bi avto ne upošteval temperature v DPF filtru, bi vse skupaj šlo v franže, če bi delal vedno na en in isti način. Tako da , regeneracija se bo izvedla, razen v prostem teku mislmi da se prekine. 

 

Res pa je, da seveda to ni optimalno, to pa drži. Ker s tem se pač podaljšuje čas regeneracije, posledično dalj časa višjo porabo, kar vpliva na skupno porabo, kako učinkovito se pri tem filter očisti je pa tudi vprašanje. Če se to zgodi sem in tja, ne bi smelo biti težav. Če se to dogaja redno, pa z leti zna biti težava.

 

S takim načinom vožnje pomoje (to je moje mnenje, ki ni nujno pravo) veliko slabše vplivamo na ostale komponente kot pa na sam DPF. Tukaj naj bi bila matematika taka, da ko se enkrat čiščenje začne, se filter sčisti do nekih vrednostih ,ki ustrezajo temu da je filter pač čist. Ni neke tople vode. Ker zakaj bi potem sistem prenehal s čiščenjem, če je v filtru še 20% saj. Druga zgodba je pa pepel, ampak pri taki kilometrini pomoje to ne bi smel biti še problem.

 

 

 

 

  • Jest je spremenil naslov v Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 18 minutami je SpEkTr napisal:

Aleks, ne vem če imaš prav. Načeloma je tako, da ko se regeneracija enkrat začne, se tudi konča, ne glede ali se ti voziš na avtocesti s 1500 vrtljaji ali pa na podeželju z 2500 vrtljaji. Sistem namreč sam dozira potrebno količina goriva, da je v procesu regeneracije v filtru recimo okoli 550 stopinj. 

 

Če opazuješ regeneracijo boš to z lahkoto videl - no mogoče že si pa si pozabil :)  Čist logičen primer je , ko vlečem prikolico na AC s hitrostjo 100kmh, in če bi avto ne upošteval temperature v DPF filtru, bi vse skupaj šlo v franže, če bi delal vedno na en in isti način. Tako da , regeneracija se bo izvedla, razen v prostem teku mislmi da se prekine. 

 

Res pa je, da seveda to ni optimalno, to pa drži. Ker s tem se pač podaljšuje čas regeneracije, posledično dalj časa višjo porabo, kar vpliva na skupno porabo, kako učinkovito se pri tem filter očisti je pa tudi vprašanje. Če se to zgodi sem in tja, ne bi smelo biti težav. Če se to dogaja redno, pa z leti zna biti težava.

 

S takim načinom vožnje pomoje (to je moje mnenje, ki ni nujno pravo) veliko slabše vplivamo na ostale komponente kot pa na sam DPF. Tukaj naj bi bila matematika taka, da ko se enkrat čiščenje začne, se filter sčisti do nekih vrednostih ,ki ustrezajo temu da je filter pač čist. Ni neke tople vode. Ker zakaj bi potem sistem prenehal s čiščenjem, če je v filtru še 20% saj. Druga zgodba je pa pepel, ampak pri taki kilometrini pomoje to ne bi smel biti še problem.

 

 

 

 

Delno se strinjam. Problem pri regeneraciji je ta, da čeprav ima dpf senzor gor montiran, se ta z leti zapeče in velikokrat ne kaže več pravih vrednosti. 

Tukaj je kot pri vseh filtrih.Če bi bil narejen dpf filter tako, da bi ga lahko kar na avtu razstavil, bi vsak redni servis to spucali in bi bil verjetno mir. Je pa kot pri vseh filtri tudi tukaj problem, da četudi so redne regeneracije, ne spucajo filtra čisto v nulo. Verjetno je na začetku, ko je avto še nov, regeneracija uspešna, zato so intervali daljši. Recimo Janez ima te intervale vedno krajše, kar pomeni, da je filter že krepko  zabit in zatorej se tako pogosto izvajajo regeneracije, ker senzor javlja, da je zamašeno. Bral sem, da se nekaterim, ko je filter res zabasan, sproži regen. že na vsakih 60 kilometrov. In potem kmalu sledi rdeča lučka sredi armature in ti si kje na avtocesti, ko ravno prehitevaš kak avto, nenadoma avto ne gre več nikamor. Mislim, da je bolje preventivno to vsake toliko spucati.Jaz se že dogovarjam, da bi to rešil enkrat drugi teden, ko imam redni servis, da ga mehanik sname dol in ga pošljem po pošti. 

 

 

 

Napisano

Ja, lako bi avto ful kadil, in bi ti filter delal regeneracijo vsakih 60km. In misleč, da je DPF vzrok bi bil napačen, ker je v tem primeru zgolj posledica.

 

Zato je treba marsikaj preverit. Za začetek bi s tistimi 3 PIDi vsaj malo občutka dobil kako in kaj. 

Napisano

Se strinjam z @SpEkTrglede poteka regeneracij, na moji M6 lepo vidim potek regeneracije ker imam android radio povezan na obd.

Ko se regeneracija začne jo bo ECU tako dolgo delal dokler DPF filter ne bo prazen oz očiščen.

ECU vbrizguje višek nafte in tako segreje DPF in to ne glede na obrate motorja, to se vidi na Air/fuel Ratio in naraščajoči temepraturi v 3 senzorjih DPFa, pravtako zapre EGR ventil (med regeneracijo je EGR zaprt).

Regeneracija poteka pri temperaturah DPFa  od 450 do 600stopinj, če je slučajno obremenitev motorja med regeneracijo prevelika (npr. vleka prikolice,vožnja v hrib), bo ECU zmanšal vbrizg dodatnega goriva, da zniža ozirma da ohrani temperaturo DPF znotraj zdravih mej, to je zaščita da ne stopi DPFa.

Regeneracija se "ustavi" edino pod prostim tekom in ko izklopiš motor, pod prostim tekom se sicer vrednosti saj v DPFu še malo znižujejo dokler je DPF v zgornjih temperaturnih mejah, ampak zmazjša vbrizg in tako A/R ratio da se pod prostim tekom spet vse skup ne pregreje. Takoj so spelješ se pa regeneracija nadaljuje.

Tako se tudi med mestno stop&go regeneracija izvaja in zaključi, če ga pa medtem ugasneš pa se bo nadaljevala od tam kot je bila pred tem ko si ugasnil motor. Ni pa to idealno in lahko se povečuje gorivo v olju.

V naslabšem scenariju pri taki mestnih vožnjah se zabaže DPF, to pa zato ker se regeneracije ne izvajajo če motor ni ogret na vsaj 50stopinj, se pravi če imaš dosti drkanja po mestu z eogretim motorjem si obsojen na zabasan dpf.

 

@AlexPri tvojem mi je zelo čudno da bi bil pri tvojih kilometrih bil DPF že toliko zabasan, zato sem ti predlagal da se prek OBDja pogledajo oni DPF PIDi takoj po regeneraciji, ker tam se dejansko vidi koliko pepela je še ostalo v DPFu.

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 15 minutami je SpEkTr napisal:

Ja, lako bi avto ful kadil, in bi ti filter delal regeneracijo vsakih 60km. In misleč, da je DPF vzrok bi bil napačen, ker je v tem primeru zgolj posledica.

 

Zato je treba marsikaj preverit. Za začetek bi s tistimi 3 PIDi vsaj malo občutka dobil kako in kaj. 

 

Tako je zato sem mu pa predlagal prvo pregledat z OBDjem one 3PIDEe, in pregled MAF senzorja in EGRa, mogoče še šobe.

Če je z motorjem vse vredu, pol DPF ni problematičen, razen pri zgoraj omenjenih mestnih vožnjah.

In pri njegovih prevoženih 50kkm še DPF ne bi smel biti v slabi kondiciji, če moj z prevoženimi 290kkm dela vredu (regeneracije med 150-250km) pa je kao problematičen 2.0dizel, pol mora SkyactiveD DPF pravtako zdržat 300kkm.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Pelko je pred enim tednom (900 km nazaj) avto priklopil na prenosnik in dejal, da je vse OK. Več ga nisem spraševal, ker se je videlo, da nima prav veliko časa za klepet.😏

 

 

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 3
  • Zmeden 1
Napisano

Delajte kar hočete s svojimi avti. Saj so vaši. 🤪

Jaz točno vem, kaj bom storil z mojim. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 14 minutami je Janez007 napisal:

Pelko je pred enim tednom (900 km nazaj) avto priklopil na prenosnik in dejal, da je vse OK. Več ga nisem spraševal, ker se je videlo, da nima prav veliko časa za klepet.😏

 

99,99% šoferjev se na regeneracijo itak ne ozira oz. je ne zazna, kar je edino prav. Razni preventivni servisi "na pamet, po občutku", kot predlaga @Alex, po mojem tudi niso smiselni, dokler ne gorijo lučke. 🤪 Na osnovi ene izkušnje s chip tuninga, si jaz, tudi zato, ker nisem mehanik, ne bi upal delati tako nedvoumnih zaključkov oz. diagnoz ... a sedaj bo nekaj časa za vse težave M6 CD kriv delno zamešan dpf filter? :) 

 

Sicer pa pravijo "ne diraj dok radi😆

 

 

 

 

 

 

 

 

Ta, ki "dela" chip tuning, je predvsem zelo dober mehanik. 

Če bi videl, kakšni avti se šravfajo pri njem(za relly, za cestne dirke, za gorske)  bi spremenil mnenje. Pa točno je povedal in vedel za vse, kar je treba paziti pri naših avtih(od bakrenih  podložk, čiščenja korita in sita.) pa do zaribanih turbin. Ti samo teraj in uživaj. 😉

 

 

Napisano (urejeno)
dne 18. 6. 2021 ob 16:28 je Alex napisal:

Ta, ki "dela" chip tuning, je predvsem zelo dober mehanik. 

Če bi videl, kakšni avti se šravfajo pri njem(za relly, za cestne dirke, za gorske)  bi spremenil mnenje. Pa točno je povedal in vedel za vse, kar je treba paziti pri naših avtih(od bakrenih  podložk, čiščenja korita in sita.) pa do zaribanih turbin. Ti samo teraj in uživaj. 😉

@Alex, ti verjamem.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ja, mal so ga v kamn, ampak ok. Naj Alex to uredi, mene pa zanima res koliko % se je zmanjšal pretok filtra , se pravi prej - potem. 

Napisano

1 julija gre moja na čiščenje ventila in sesalnega kolena.

 

Objavim slike packarije :)

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Delajte kar hočete s svojimi avti. Saj so vaši. 🤪

Jaz točno vem, kaj bom storil z mojim. 😉

 

 

Jamral, kako je Mazda zanic... pa ima cel kup serisjkih napak... ampak je pa lepa :D😇

  • Všeč 1
  • Haha 4
  • Zmeden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

@Alex, ti verjamem.

 

Ampak tele naše diesel Mazde so pa res fenomen ... berem na njihovi spletni strani (https://www.tunerc.si/😞😞

 

"Pogostost samodejne regeneracije je odvisna od načina vožnje in velikosti filtra. Praviloma se regeneracija izvede enkrat na prevoženih od 700 do 1.400 km in traja približno 20 do 30 km." 😭

 

 

Ne verjet temu, kar pišejo - tudi BMW-ji in VAG- i dizel delajo regeneracije nekje od 150km do 500km. To zadnje pri tistih, ki delajo izredno dolge AC relacije po 100km in več skupaj.

 

Noben nima 5x večjega DPF filtra od Mazde, da bi to bilo v normalnih pogojih možno narest 1400km brez regeneracije, razen če se spraviš na autobahn v Nemčiji in voziš ves čas nekje na 3500-4000 obratih z 200km/h, kjer pa zaradi aktivne regeneracije se saje v DPF-ju ne nabirajo.

33112_1.png

Napisano
pred 4 minutami je Jest napisal:

 

 

Jamral, kako je Mazda zanic... pa ima cel kup serisjkih napak... ampak je pa lepa :D😇

Ne. Mazda je še vedno zakon.

Pač povem, kar mi ni všeč na uradnem  servisu. V Kopru je pač  polom. 

Tudi brat Tunerca ima mazdo 6. Ne zastonj. 🤗

Pred eno uro je Hixxy napisal:

1 julija gre moja na čiščenje ventila in sesalnega kolena.

 

Objavim slike packarije :)

Zanimivo, da gtemo mi, ki smo nesojeni "čipiranci"(avta mislim, to  nima veze z cepljenjem) v čiščenje dpf. 😉

 

 

 

Napisano
pred 22 minutami je SpEkTr napisal:

To samo pomeni,da se vam bo potem še prej zabasal filter :)

Živi bili pa videli. 😉

 

 

Napisano

No, sej ne me narobe razumet, me zanima kako in kaj bo. Ker je velik stvari takih k jih noben še ne ve :D

Napisano

Ta tema postaja podobna cepilci - anticepilci, zato ne mislim več sodelovati v njej. 😉

 

 

Napisano
pred 51 minutami je SpEkTr napisal:

As you wish. Ampak na tak način ti bo počasi zmanjkalo tem 🙂

In? 

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano
On 6/18/2021 at 6:59 PM, Hixxy said:

1 julija gre moja na čiščenje ventila in sesalnega kolena.

 

Objavim slike packarije :)

Kje so zdaj te slike in opis?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hvala za kompliment. 😉 Res je, barva na plehu in na plastiki velikokrat ni prav enak odtenek. Zdaj, če je res prevelika razlika, pa reklamirat. Možno je, da so bili že prebarvani. Bi bilo dobro preverit debelino laka. V najslabšem bodo pod reklamacijo  prebarvali odbijače... Ne bo pa več originalna barva. 
    • Jp, ve kaj je dober avto😁😊😉
    • Zdravo, Na moji Mazdi 6 g165 letnik 2016, ko ugasnem motor in zaklenem avto, monitorček za ventilacijo oziroma klimo vedno ostaja prižgan. Kaj bi lahko bilo narobe?  
    • Mi se tud že desetletje trudimo nastavit Alexa ( @Alex ) pa nam nikakor ne rata. Je čist preveč samosvoj.  Tko, da verjetno tud teb ne bo ratalo.😜         Kar se pa barve tiče je pa to zgodba večine proizvajalcev. Barva na plehu al pa na plastiki se zaradi različne podlage dostikrat razlikuje. Je pa odvisno od barve in na nekaterih barvah se vidi bolj očitno na nekaterih pa skoraj nič. Tko, da prej kot se sprijazniš manj se boš sekiral. Nikakor pa it gledat plastične obrobe blatnikov, da ne boš še kaj "zanimivega" našel.    Če pa misliš, da je res preveč  razlike in je zrelo za reklamacijo pa poskusi prej najt še kakšno take barve v kakšnem salonu pa probaj primerjat.     
    • Ampak še enkrat... a je res ta na strehi ustrelil Kirka? Tako veseljačijo, da so ga ujeli, da je že prav nerodno sumljivo. Še pred preiskavo je očitno kriv. Pa a je res?    - Puška s katero naj bi streljal je Mauser 30-06, ki se jo ne da razstavit in zložit ampak je kar veliko krepelo. Na posnetkih, kjer teče po strehi in skoči dol na travo pred parkiriščem se nikjer ne vidi, da bi to puško nesel s seboj. Kako so to puško potem našli v grmovju zavito v brisačo? - Sumljiva sporočila, ki jih je pokazal FBI-ju njegov sostanovalec, kjer mu je nekdo z imenom Taylor povedal, kje naj vzame puško in kje naj jo pusti. In tam so jo našli zavito v brisačo z municijo na kateri so bili vgravirani razni teksti, da bi ga bolj prikazali kot neuravnovešenega levega ekstremista. - vse preveč spominja zadeva kot, da je nameščena in da bo ta grešni kozel ne pa pravi naročnik umora. Nekako tako kot smo recimo imeli pri nas atentat na Krambergerja, pa verjetno tudi streljanje na Kenedija pa konec koncev na Trumpa. Vse sledi namerno puščene?   A kdo pa je naročnik? Hmmm, bom takoj rekel teorija zarote pa naj si vsak misli svoje. - Kirk je bil velik prijatelj Trumpa in oba sta nekako občudovala drug drugega. - nekoč je bil Kirk tudi podpornik Izraela, ampak je v zadnjem času ugotovil, da Izael pretirava in se je počasi odmikal od podpore. Postajal celo nevaren za Izrael, saj je Kirk prepričeval Trumpa naj ne napade Iran v podporo Izraelu. Skoraj v istem času je pa zavrnil finančno pomoč od Bibija samega. To pomeni, da ga Izrael ni mogel več kontrolirat za svojo agendo zraven pa je bil še nevaren, ker je imal vpliv na Trumpa in pa posebej na mlade v ZDA, ki bi se lahko še bolj obračali stran od podpore Izraela. - Kirk je recimo imel tudi precej besednih dvobojev z Nickom Fuentesom, ki je bil tudi tradicionalist, ampak ni podpiral Izraela. Govori se , da naj bi bil ta strelec povezan preko nekih skupin tudi z Nickom... bomo videl, če pridejo tudi na to idejo. Če ja se bo Izrael istočasno losal dveh nevarnih nasprotnikov z velikim vplivom na javnost. - Se pa v vsej zgodbi zdaj pojavi še Ben Shapiro, ki je pač žid in seveda ogromen podpornik Izraela in njegovih dejanj. Zakaj njega omenjam? Kako priročnno se je zdaj oglasil, da bo nadaljeval Kirkovo turnejo po kampusih univerz, češ da nasilje ne bo ustavilo svobodo govora. Seveda pa se bo strogo izogibal grajanja Izraela.   Zdaj pa še češnjica na torti: - Zakaj se Bibi sploh oglaša v zvezi z antentatom na Kirka? Zakaj se čuti dolžan, da mora razlagat ali napeljevat, da Izrael nima nič z atentatom. Men se zdi to strašno čudno. Navadno se to dogaja, ko se nekaj zgodi pa nekdo čisto preveč in na predolgo razlaga, da on ni nič kriv. Če nisi ne rabiš ničesar pretirano razlagat in objasnjevat, al se motim?   Za zaključek pa samo še tole: Prav snajperji v IDF imajo doktrino, ki jo sicer zanikajo a jo redno uporabljajo in to so streli v vrat tarč. Kam je že bil ustreljen Charlie Kirk?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.