Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Gor si daj forscan...aja, nisem zihr ?e ni pla?ljiv? ?e rabi? PIDe za torque jih imam, samo notri pomoje ni teh PM_ACC  in PM_ACC_DSD, oz. morm preverit.

 

UPDATE: Ne v Forscanu imam samo PM_GEN, se pravi koli?ino proizvedenih saj, kar pa ni dovolj za celotno sliko.

Napisano

PID_GRABN :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, takoj po regeneraciji , imam tudi jaz vse te tri ?tevce 0. Potem pa s?asoma ko se filter polni, pm_acc in pm_acc_dsd kar zrasteta, se pravi ve? kot je pm_gen kar pomeni, koliko saj je bilo proizvedenih. 

 

Ostali, ko ste pripenjali slike, je bil najvi?ji parameter pm_gen, ko ta pride nekje do 6 g/l, se spro?i regeneracija. Tudi pri meni je bilo ves ?as tako..do zdaj. Sedaj pa pomoje bo tako, da prvi parameter ki prideo do 6 g/l, bodisi pm_acc oz pm_gen, takrat se spro?i regeneracija.  In ker je PM_ACC precej visok, se regeneracija spro?i, ?eprav je PM_GEN ?ele na dobre 3 g/l. 

 

Pelko pravi, da je lahko varianta tudi zapacan EGR.

Napisano

Evo po danasnji voznji.. Lahko recem da mi je poraba padla sem imel povprecno 5.8l do kocevja pa nazaj. 0rj p ni bilo mogoce priti pod 7.5l. Regeneracije se je sprozila nekje pri 220km.

post-1307-0-83319200-1537924801_thumb.jpg

www.trziskisladoled.si

Napisano

Hmh, evo ?e od danes malo manjka ?e do regeneracije.

Ni mi pa najbolj jasna za povezava med Dpf_Acc, Dpf_PM_Gen in Dpf_PM_Dsd.

Se pa Dpf_Acc spreminja z odpiranjem-zapiranjem Egr-ja.

Verjetno Egr dodatno zabasa Dpf, verjetno bi se ga splacalo zablindirat.

post-5522-0-42194800-1538062233_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jst sem ga zablindiral in sem prevozu cca 600 km. Definitivno se splaca zablindirat. Meni je delal regeneracijo na cca 100km. Zdej pa je na 250km ali vec.. Bom pa se mal testiral..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Jst sem ga zablindiral in sem prevozu cca 600 km. Definitivno se splaca zablindirat. Meni je delal regeneracijo na cca 100km. Zdej pa je na 250km ali vec.. Bom pa se mal testiral..

Aha, pa si ga ?ist zablindiral ali imas manjso luknico v blendi??

Ker sem neki zasledil da se pojavi napaka ?e ga ?ist zablindira?

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Pojma nimam kako je to pelko naredu.. Pozna se.. Zadnjic sem imel kranj kocevje kranj po omejitva povprecno 5.7. Vcerej kranj trst nova gorica z okolico povprecna 6.3. Nekoliko hitrejsi tempo brez pretiravanja. Prej pa nisem nikoli imel pod 7.5. Tudi ce sem pocasi peljal.

www.trziskisladoled.si

Napisano

V torek grem k pelkotu, da prepuca egr ventil. Pol bomo videl. Tako je kot sem rekel, ki pm_acc_dsd oz pm_acc pride do 6g/l se spro?i regen.

In ta je pri meni se enkrat vi?ja postavka kot pm_gen. Lahko da avto res kaj dimi.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Ko smo ze pri teh screenshotov a lahko eden poslika hitrost posameznih koles. Odkar sem zamenjal oba sprednja lezaja mi je avto zacel kazati napacno hitrost na stevcu. Pa bi prosil ce mi lahko to kdo preveru

post-1307-0-63086300-1538080138_thumb.jpg

www.trziskisladoled.si

Napisano

En offtopic, ampak iceman kaj imas to za en program, da lahko vse to spremljas oz. vidis na telefonu? Lahko tudi jaz preverim glede na to da imam oba sprednja lezaja nova :D

Samo program forscan in klasicen OBD 2 al se kaj drugega?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Moje mnenje na osnovi izkušenj, razlika med 1.5, 2.0 in 2.5 Mazdinimi bencinskimi motorji je velika. Udobje vožnje se s kubaturo opazno poveča.    Tako kot  je opazno bolj uglajena vožnja pri Mazdi 3 2.0 v primerjavi z 1.5 motorjem, podobno je pri Mazdi 6 med 2.5 in 2.0 motorjem. Tisti konji (100 ali 120, 145, 165, 194) niso tako pomembni za občutek, kot kubatura (visok navor (bolje vleče) že pri nižjih obratih, manj prestavljanja in posledično manj hrupna bolj udobna vožnja). 
    • Stopim v dvigalo, tam luštna mlada praktikantka (i prava Slovenka iz okoline Čađavice) in me vpraša: - "Hočeš li dole ili gore?" Meni pa butne skozi možgane, jo pogledam in rečem: - "Počasi, mala, komaj sva se srečala. Pa kondomov nimam s seboj..."       Je kar nestrpno in v popolni tišini čakala, da je prišlo njeno nadstropje in je kar na expres odšla...
    • Zelo lepo in realno opisano, kje je razlika. Lastniki ne morejo in nočejo razumeti,da je mini dino le nadomestek za stare dinote 2.0. in nikakor ne za top ponudbo motorja,ki je z 186 še vedno. Ni zastonj dva jurja dražji. Kvaliteto in ekskluzivnost je potrebno plačati. Drugo leto naj bi prišel itak novi Z motor,ki bo nadomestil oba. In verjetno bo zopet nekaj izpeljanka dinota zaradi stroškov proizvodnje.🥺
    • Za to da EU zadostijo, ker imamo spet premalo % obnovljivih virov. Na da se da še na tisti novogradnje, ki to prenesejo.   Sam sem proti temu. Ker tega na strehi na želim imeti. Včasih so pravli, da ne smeš hiše graditi pod daljnovodom. Zdaj pa si daš daljnovod na streho. 
    • Zamenjaš lahko samo tisto čeljust, ki ti ne spušča. Če ti bo pa prej zjahalo disk, boš pa primoran menjat oba. Pa ne pozabi, da ti še menjava zavorne tekočine ne uide. Ne vem kako je sicer pri električnih, ampak mogoče ti lahko pa samo ščistijo vodila.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.