Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ko smo ze pri teh screenshotov a lahko eden poslika hitrost posameznih koles. Odkar sem zamenjal oba sprednja lezaja mi je avto zacel kazati napacno hitrost na stevcu. Pa bi prosil ce mi lahko to kdo preveru

 

Poskusi ?e pri ni?jih hitrostih, da se vidi ali bo ?e vedno 10km/h razlike. Zdaj pa malo blesavo pitanje - saj ima? slu?ajno druge dimenzij gum spredaj in zadaj?

 

Druga?e pa ?e se ne motim ima 6-ka magnetni trak na le?aju in pri vrtenju ABS senzor pobira podatke iz menjav magnetnega polja. Zdaj, ?e si dal notri kak?en neoriginalen le?aj, ki sicer pa?e, je pa vpra?anje kolk na gosto ima magnetne zapise "posejane". ?e ima recimo bolj na gosto se lahko zgodi, da pa? misli senzor, da se kolo vrti hitreje, kot se dejansko in od tod razlika.

 

Na?eloma verjetno to ?e ne vpliva na traction control, ker je premalo razlike v vrtenju, da bi sistem interveniral. je pa vpra?anje a to vpliva na DSC. Tukaj si ne ?elim ?pekulirat a bo znal pravilno regirat al bo premalo oziroma preve? se vme?al v stabilizacijo vozila pri zdrsu.

33112_1.png

Napisano

Naj bi bilo tako da tudi lezaji od stare mazde 6 pasejo na to novejso. In sumim da mi je ta avtomehanik(ni pelko) dal napacne lezaje. Zato sem hotu preverit se pri ostalih kaksno je stanje. K pri meni tudi stevc laze. Za cca 15km/h pri visji hitrosti.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Nope ta podatek na zalost ne drzi. Prva generacija ima isti lezaj (diesel in benz FB0126151B).

Pri drugi generaciji ima pa pa dizel svoj lezaj in benz svojega.

Benz: GS1D33047

Diesel: GAM633047

 

P.S. prva generacija ima

Zunanji premer: 80mm

Notranji premer: 42mm

Sirina:45mm

 

Druga generacija (diesel)

Zunanji premer: 84mm

Notranji premer: 45mm

Sirina: 45mm

 

Definitivno nista ista, kar pa ne pomeni, da ne pase, vendar se ni za hecat :)

Napisano

Ne vem samo to je edina logi?na razlaga zakaj tolk odstopanja pri hitrosti. Tisto odstopanje ?tevca je pa vedno zato, da ka?e vi?jo hitrost od dejanske (baje zarad varnosti).

 

?al nisem mehankar tako, da bi te?ko rekel ampak, ker se ABS senzor ne kalibrira ampak je odvisen oo magnetnega obro?ka je to lahko edini vzrok. Ker ?e bi bilo karkoli drugega, recimo po?kodba ABS senzorja oziroma, da bi bil celo le?aj narobe obrnjen bi ti javljalo lu?ko in napako ABS senzorja.

33112_1.png

Napisano

Ja meni se je zacelo odstopanje odkar imam nkva lezaja. Ze to da laze za visjo hitrost lahko je zarafi tega ker sta lezaja manjsa in zato se hitreje vrti.. Moja razlaga pac. Kot laik.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Ne, le?aja se vrtita tolk  hitro kot se vrti kolo... razlika je lahko le v tem, da so gume recimo manj?e pa se zato vrtijo hitreje ali pa je napa?en zajem podatkov na ABS senzorju. Kaj drugega verjetno skoraj ne bi smelo biti saj ima? problem na obeh prednjih kolesih.

33112_1.png

Napisano

Smetite mi temo. Danes je Pelko spucal maf in egr, zamenjal sem tudi zra?ni filter na katerega sem malce pozabil. Je bil kar ?rn

 

Egr ventil je bil pa tudi ?isto zabit. Pelko pravi, da je to to.

 

Jaz pa po vo?nji domov sode? nisem ?e ?isto prepri?an.

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

?koda da ga nisi vpra?al za blindiranje EGRja, me zanima kako ga je zablindiral icemanu? ali ?ist ali z luknjico?

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

?koda da ga nisi vpra?al za blindiranje EGRja, me zanima kako ga je zablindiral icemanu? ali ?ist ali z luknjico?

Mogo?e ?e pridem do tja

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Potem, ko se mi je interval regeneracije zni?al na 200 km, sem danes skoraj na 300 prilezel. Jutri bi regen day

 

Hint: vo?nja do Portoro?a in nazaj.

 

ea560738525796c80dd6fe063f1d942f.jpg

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Hm, vrednosti do ?e malo padle. ?e malo pa bom back on track. No Mi ?e jasno zakaj. A je avto tako potreboval eno dalj?o furo, al pa na ecu tak software da po dolo?enem ?asu preventivno skraj?uje interval... 9ffda95215631693e512c210b29b8d91.jpg

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Ja sem tudi jst opazil da v?asih se Pm_acc sam zni?uje, verjetno so pri tem ugodni pogoji za delno kurjenje saj brez regeneracije.

Druga opazka pa da se je pri meni v?asih vklopila regeneracija pri 40% (pri Pm_acc_dsd=4g/l).pol pa spet naslednje regeneracije na 50%.

Zgleda da je res software tko nastavljen da ob?asno skraj?a interval.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja, sumim da je nekaj na tem. ker prej?nji interval je bil ?e na 200km. Tle me je ?e mal zaskrbelo. No sej lahko da me bo ?e. 

Ja to, da se zni?uje to se vedno dogaja. Spremljam ?e zadnje 2-3 tedne to. Ob nizki obremenjenosti je to obi?ajen pojav. Fora je bila, da ?im sem pogledal gas, je takoj potem spet sko?il gor..x2 recimo v primerjavi kok je ?el prej dol.

 

Bomo videl, zdele se res nisem ni? kaj vozil, max 50kmkz in enkrat ?ez polje kaka 2km ko grem 80kmh. To ?e dalj ?asa. Zgleda, to potem ECU prera?unava itd..

Napisano

V?eraj ko sem ?el iz slu?be, sta prva dva pid-a mo?no padla. Razlog za to ne vem. Zgleda takole, to je sranje od danes.

 

Razlogov je lahko ve? :

- ?i??enje egr ventila. Samo ne vem zakaj je rabil ?e 2 regeneraciji po ?i??enju, da je pri?el k sebi.

- slaba nafta??

- aditivi v tanku

- dalj?a vo?nja

 

 

Vsekakor spremljam se naprej. Trenutno zgleda da bo naslednja regeneracija v okvirih nekje od 400 do 450 km. eee84536ff8954accb3560a45279688d.jpg

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

V?eraj ko sem ?el iz slu?be, sta prva dva pid-a mo?no padla. Razlog za to ne vem. Zgleda takole, to je sranje od danes.

 

Razlogov je lahko ve? :

- ?i??enje egr ventila. Samo ne vem zakaj je rabil ?e 2 regeneraciji po ?i??enju, da je pri?el k sebi.

- slaba nafta??

- aditivi v tanku

- dalj?a vo?nja

 

 

Vsekakor spremljam se naprej. Trenutno zgleda da bo naslednja regeneracija v okvirih nekje od 400 do 450 km. eee84536ff8954accb3560a45279688d.jpg

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Mislim, da je treba tudi upo?tevati vremenske dejavnike, nenazadnje ni ve? 30 zunaj povpre?no :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se pravinsintankal kvalitetno nafto....

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.