Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa smo spet na 220km na interval

 

Tole men zgleda kot da ga dpf senzor biksa..

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Hmh, zgleda da je pri tebi res problem s senzorjem, ker ?e bi bil dpf slab bi imel vedno kraj?e regeneracije. Zdaj pa ima? malo dolge malo kratke. Probaj ?e spremljat senzor pritiska v dpf, mislim da je PID DP_DPF.

?e se dobro spomnim ne sme biti pritisk ve?ji od 5kPa pod nobenimi pogoji (prosti tek in vo?nja), ?e je ve?ji je lahko fu? dpf filter ali pa senzor.

Glede senzorjev nevem ?e se jih da stestirat z Mazdinim testerjem, pri Mercedesu se to da.

 

Pri meni ob?asno butne kraj?e regeneracije, zdaj nazadnje ga je po servisu ?opal z z kraj?imi regeneracijami, zna biti da je v softwareu kaj nastavljenu da po servisu prepuca dpf. Zdaj je pa ?e 2regenegeracije delal kot je treba okrog 200km.

Bi pa bilo za zvedet kak Pelko blindira EGR, sem bral na tujih forumih da z blindiranjem zelo pove?a? razdaljo med regeneracijami, vendar je za korektno blindiranje potrebno softwarsko zbrisat iz ECU.

post-5522-0-52547000-1540112935_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ta pid mam. 5kpa? Pri meni ko grem na ac je takoj 7 in ve?. Pred regeneracijo tudi 15kpa.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Ta pid mam. 5kpa? Pri meni ko grem na ac je takoj 7 in ve?. Pred regeneracijo tudi 15kpa.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

Ne me dr?at za besedo v spominu mam 5kPa ja, samo poskusi na netu malo pobrskat zihr je kje napisano, ali pa servisnih navodilih, meni se trenutno ne da iskat.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

?ivjo,

 

evo ?e moje stanje M6, 2014, 170kkm, ?e komu kaj pomaga. Baje je v super stanju.

 

Lpt9d47fe8e83b92d6e075884a522b2ba91.jpg

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Napisano

?ivjo,

evo ?e moje stanje M6, 2014, 170kkm, ?e komu kaj pomaga. Baje je v super stanju.

Lpt9d47fe8e83b92d6e075884a522b2ba91.jpg

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Eno vpra?anje.

Ker sem analfabet glede te va?e elektronike, kje se dobi to aplikacijo in kako se jo priklju?i? Saj je na telefonu, ne? :)

 

 

Napisano

Forscan aplikacija za vse mo?ne OS sisteme, pol pa rabi? ?e elm 327 bluetooth, wifi, usb adapter.

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Napisano

Forscan aplikacija za vse mo?ne OS sisteme, pol pa rabi? ?e elm 327 bluetooth, wifi, usb adapter.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

???

 

 

Napisano

Jest imam recimo elm 327 adapter pa mi forscan aplikacija ne zazna adapterja. Na ostalih aplikacijah mi normalno deluje :)

Napisano

Jest imam recimo elm 327 adapter pa mi forscan aplikacija ne zazna adapterja. Na ostalih aplikacijah mi normalno deluje :)

 

?udno. Jaz imam ?e en 6 let star WIFI adapter s starej?o verzijo, pa mi ga forscan normalno zazna.

Napisano

Tole je adapter katerga jest uporabljam: Original Viecar ELM327 Bluetooth 4.0 V1.5 OBD2 Car Diagnostic Tool Viecar 4.0 ELM 327 For ios Android OBDII Scanner Free Shiphttps://s.click.aliexpress.com/e/cnkhqSrm

No, to priklopi? v avto na tester konektor itd.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Ni tako enostavno, kot izgleda...

 

 

Napisano

?ivjo,

evo ?e moje stanje M6, 2014, 170kkm, ?e komu kaj pomaga. Baje je v super stanju.

Lpt9d47fe8e83b92d6e075884a522b2ba91.jpg

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Ja tile podatki zgledajo ok.

Edino mal mi je ?udno da je pri 170kkm naredil ?e 797 regeneracij, to pol pride da je delal regeneracijo na vsakih 213km.

Kar pa je malo glede na to da bo naj novej?i 2.2 dizli delal regeneracije na vsakih 500km.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

@tomersa Daj za hec preveri (ali pa ti aless) koliko kpa ti vra?a senzor pri tem ko pospe?uje? normalno ali pa gas do podna? ?e bolje, koliko ka?e na ac pri 130kmh recimo. Od tega senzorja je potem vsa logika ra?unanja PIDov odvisna.

Napisano

Ja tile podatki zgledajo ok.

Edino mal mi je ?udno da je pri 170kkm naredil ?e 797 regeneracij, to pol pride da je delal regeneracijo na vsakih 213km.

Kar pa je malo glede na to da bo naj novej?i 2.2 dizli delal regeneracije na vsakih 500km.

 

Hm, to pa sploh nisem pomislil. Trenutno mi dela regeneracijo na okol 300km.

Napisano

Tukaj se vidi kje je konektor kamor priklopi? adapter:

Se pravi, kupim ta adapter, ga priklopim na vti?nico in se mi pove?e na telefon.

Ali moram instalirati ?e kak?en program na telefon?

 

 

Napisano

@tomersa Daj za hec preveri (ali pa ti aless) koliko kpa ti vra?a senzor pri tem ko pospe?uje? normalno ali pa gas do podna? ?e bolje, koliko ka?e na ac pri 130kmh recimo. Od tega senzorja je potem vsa logika ra?unanja PIDov odvisna.

Evo, nisem bil na AC, sem pa tko probal. Pri normalnem pospe?evanju je okoli 3-5kpa, ?e ga z 2. prestavo do podna prtisnem je okol 30-35kpa, pri 100km/h v 6. prestavi je pa okoli 3kpa.

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Napisano

Pol je to ok. Pri meni je 20kpa na kick down. V leru pa 0 do 0.2 pri 2000rpm okoli 3 do 4,pri 3000rpn okoli 7do 8 kpa.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Ja tile podatki zgledajo ok.

Edino mal mi je ?udno da je pri 170kkm naredil ?e 797 regeneracij, to pol pride da je delal regeneracijo na vsakih 213km.

Kar pa je malo glede na to da bo naj novej?i 2.2 dizli delal regeneracije na vsakih 500km.

Bilo je govora ?e v drugih temah, da te mazde 2013-2014 delajo generacije med 170-250km(od drugih uporabnikov),.. moje dela ravno tko v tem obmo?ju :D ...regenaracijo na 500km ne bom vidu u lajfu haha

 


image.jpeg

 

Napisano

Bilo je govora ?e v drugih temah, da te mazde 2013-2014 delajo generacije med 170-250km(od drugih uporabnikov),.. moje dela ravno tko v tem obmo?ju :D ...regenaracijo na 500km ne bom vidu u lajfu haha

Hmh, pol so pa o?itno spet zmanj?ali dpf filter pri 3.gen M6.

Ker 2.gen 2.0dizl so regeneracije do 250km, 2.gen 2.2dizl do 450km.

?udni so tile mazdini in?enirji neki nardijo naprej pol pa spet nazaj.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

?e kaj ve? kot mi vejo :D,.. jaz se z regeneracijami in intervali sploh ne obremenjujem ni?,.. le opravim jo do konca kadar pa? pride

 


image.jpeg

 

Napisano

Moja dela regeneracoje to?no na 220km.Do sedaj do km to?no in ?e vem, kfaj ne smem avta ugasniti.

Olje je na 80%.Kaj to?no to pomeni, ne vem. Najbr? gre proti 0 in ko je na ni? je cajt za menjavo olja, ?etudi ni ?e leto okoli. Po mojem.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.