Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Tak, sem delal zej mal statistike, in ja mam nekaj nepojasnenih zadev, recimo tale graf:

post-10697-0-65658500-1566212827_thumb.png

 

Zakaj bi se okoli osmih minut, kar naenkrat tolk pove?alo generiranje delcev? o.o @Spektr: ma? kak?no idejo, ti si nazadnje to najbolj spremljal.

Napisano

Ja, a si ga tok ti??al vmes...ker o?itno je motor ?vical, temperatura je ?la gor, saje tudi...zgleda kot neka obremenitev,...za?asna obremenitev motorja?

Napisano

Morm to ?e enkrat prvezat pa monitorirat, k bom na AC. Ja to so moje 20km relacije in ti skoki so vrjetno iz 50 na 90, ker o?itno je to v relativno kratkem ?asu.

 

Ma? ti kake CSV datoteke od tvoje nove? Glede na to da smatram, da tvoja je ?e dokaj sve?a in bi naj mela normalne regenercaije, bi mal primerju, kaj se dogaja pri tebi, ko pride obremenitev.

 

Pelkom pravi, da bi naj useen ble regeneracije na okol 400 km, pa da bi nardil prisilno regeneracijo, pred menjavo olja.

Napisano

Nimam ni? datotek. Pri novi je nemogo?e da je interval na 400km. Ti je bilo pri prej?nji izvedenki, recimo pred 2013 letnikom.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Pri ta novih skyactiv je nekje normalna regeneracija na vsakih 250km, (kak km gor ali dol) in nikakor 400.In to nima veze, ali vozi? skozi po avtocesti ali pa po mestu. ?e jo pogosto prekinja? ti nara??a nivo olja ne vem pa, ?e bi bil to vzrok za zapackanost dpf filtra.

Mislim, da so to kar lepo re?ili pri FL verziji.Jaz sem imel redni servis in po letu dni je bilo olje ?e vedno normalno na max. in niti mm ?ez.

 

 

Napisano

Ja sj sm jst tut debelo gledal, pa sm ?e enkrat vpra?al, ?e je pri novih SkyActiv tudi tak velik interval, in pravi da. Mogo?e pa bo kak obisk. ;)

Napisano

Ja, tudi on vse v?asih zmoti. Tudi po tistem obisku se ti interval ne bo zvi?al. Mogo?e kaka malenkost, ampak ne pri?akuj ?ude?a.

Napisano

Aja 110km. Ja to je res na polovici.

 

Spremljaj PIDe PM_ACC_DSD, PM_ACC_GEG in PM_ACC.

 

?e je vse tipi topi, je PM_GEN na vrhu, ostala dva sta precej ni?ja.

Ko ima? zabasan DPF se ti za?ne dogajati ,da PM_ACC_DSD ob regeneraciji ne pade ve? na nulo, ampak recimo max na 1 ali 2g na liter, ter zgodi se ?e to, da trigger za regeneracijo ni ve? PID PM_GEN ampak PM_ACC.

Napisano

Zna biti ja, ni ?e krize , ampak prisilna potem te?ko re?i to. Kve?jemu strajnar, no bo? poro?al kako in kaj. Me prav zanima.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Tako da je vo?nja domu bila kot da bi pelal nov avto iz salona in sma bla kr prehitro doma, sm se ?e hotu mal pelat naokol xD

 

Bomo vidli, pi?em ko prespim in pride ve? kilometrov s prvo regeneracijo.

Napisano

Jaz pa mislim, da ornk ?i??enje je tam pri strajnarju in podobnih. Bo? videl kako bo.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Ma? ?e kak dejanski primer nekoga, ki je ?el to delat na skyactiv, da bi to lahko potrdil?

 

Kar me mu?i z "strajnarjem" in podobnimi je, da se filter gre dejansko rezat vn iz ?katle, pa potem nazaj varit ... Vem druga?e ne gre, ?e ga ho?e? spe?t, ampak nisem pa ziher, da se bo to potem enako obna?alo, ko se da nazaj skp pa obesi na avto.

Napisano

Ah, ?e ti da garancijo ma da ?tima. Ne vem za skyactive, filter je filter. Teh menda ogromno re?ujo. Vem pa da, prisilna regeneracija ne more odpraviti oblog, ki se s?asoma naberejo ampak zgolj saje. Sem imel tak primer pri moji prej?nji.

Napisano

@Spektr: Ja verjetno bo tako kot pravi? z oblogami. Ej mam pro?njo, mi posname? eno vo?njo s svojo ?estko, vsaj polurno, pa snema?: PM_ACC, PM_ACC_DSD, PM_GEN, "exhaust temp bank1 sensor1", "exhaust temp bank1 sensor2", "DPF last gen distance" pa "engine load"? Pa lahk kr na ZS po?le? CSV datoteke pol, hvala :

Napisano

Kok ma? vrednosti? Jaz imam precej slik. Recimo v?eraj ko je filter skoraj poln. 154834522b83ab30b2255348b738fd3d.jpg

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Js mam trenutno zelo ?udne zadeve, danes pred za?etkom regeneracije:

PM_ACC, PM_ACC_DSD = 6.3,

PM_GEN = 2.4

REG_DIS = 120 (135 je blo pred resetom)

 

Po kon?ani regeneracijij se je zgodila ?udna stvar:

PM_ACC = 0.01,

PM_ACC_DSD = 0.18,

PM_GEN = 0.6
REG_DIS = 0

In tu mi ni jasn zakaj PM_GEN ni ?ou na nulo ... ?eprav, mi ustreza, je ve?ji kot PM_ACC in PM_ACC_DSD, ker bi nej blo kul.

 

Drga? pa .. js sm meu v mislih, da bi mi poslal kak CSV, da si graf nari?em, da vidim kaj se dogaja pri tebi, kaj pa pri meni, med pospe?evanjem itd. bi ?lo?

Napisano

Ne vem, snemal nisem nikol. Je pa res, da ima? skoraj sigurno zabasan filter. Pri prej?nji sem imel v identi?en primer. Na pol zabasan filter. To da je po regeneraciji v?asih pm-gen vi?ji od 0,se zgodi. Tudi pri novi.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @tommzy na tvojem mestu bi napisal knjigo z naslovom 101 problem z Mazdo.  Trda vezava cca. 200 strani. Če rabiš založnika javi na ZS.
    • "Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁" A ti to resno? Pri tem,da po tvoje pol avta ne deluje v redu izjaviš tako smešnico??To res samo še dodatno potrjuje, da sploh nisi resen ali pa , da je vse to tvoje pisanje le neko nakladanje . Ko se ti bo dalo končno poklicati na servis in se ti dogovoriti za servis,kjer ti bodo ali ne bodo odpravili te tvoje "napake" pa le sporoči ,da ti bomo vsi čestitali za pogum. Do takrat pa bi bilo fajn, da najdeš svojo staro astro in se v terminu,ko bo Mazda na servisu zopet voziš kot se spodobi.😉
    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.