Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pomaga, sm ?e nardil graf:

post-10697-0-55321900-1572267827_thumb.png

 

Kar je zanimov je, da ti tam pri 50 minutah pade PM_ACC nazaj dol na PM_ACC_DSD. Tega ?e pri men nisem vidu. Hkrati je tut lepo razvidno, da k ga bolj ti?i? od 40 do 70 minute, da se delci nekak ne nabirajo tako kot pr men. V zadnjem delui vo?nje so pa se spet nabiral, bom zdej vsako svojo vo?njo bele?u pa vidu, kako pa kaj.

 

?e ne bo pa? treba nardit enodnevni izlet v Se?ano :P Sam nevem ?e se bom spravu demontirat celo zadevo, pa da bi jim sam filter tja pelal, v?eri gledu manuale ... pa se bere dost grozno, cel izpuh dol dat = pol avta raznest xD.

Napisano

Ja, to je it Cerkelj na Roglo. To da je acc vi?ji ponavadi ni, ne vem, zimske gume imam sedaj. Mogo?e je to fora. Dsd je tisti po katerem se acc zgleduje Oz se na njega synca. Tako v minus kot plus. ?e je Dsd nizek je vse OK. Problem je ko Dsd ne gre na 0,oz se hitro zvi?uje.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Oprostita, ampak res, ko berem te va?e poste se mi zdi, kot da gledam kak ZF film o galakti?nih potovanjih.Res mi ni ni? jasno. :)

 

 

Napisano

@Spektr: ma? zaklenjeno datoteko, nimam pravic dol vla?t :P

 

Drga? pa moje dana?nja vrnitev domov:

post-10697-0-68952800-1572301175_thumb.png

 

Do 20:04 je bla sama mestna vo?nja, pol smo pa ?li ven iz naselja, tamle 20:12 se je za?ela obremenitev ...  pa ?e dale? od tega, da bi ga fejst ti?al ... no in kaj se zgodi, vrednosti strmoglavo nara??ajo, opa?am pa? da kak je mal ve?ja obremenitev, se kr za?ne akumulirat, dejansko prehitro. Pri tebi pa je komajda kaj rastlo :)

 

Me prav zanima na kolk bo naslednja regen po trenutnih podatkih na 120-130 takrat si ti ?e pod 1 gram lol :D

Napisano

Jp, SkyActiv 2.2 letnik 2015. Ja in potem si se zapeljal strajnarju pa jim avto tam pstil? Al si doma demontiral, pa si jim sam dpf del auspuha peljal tja?

Napisano

Jaz ni?. Sem prodal. Tista punca se ?e veselo vozi dalje. Me pa ful zanima, zakaj je do tega pri?lo, ker sem se trudil delat po dpf pravilih. Varianta je da mi je egr naredil stalo, ker je bil ?isto zapacan. Ampak nisem siguren.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

?aki ?aki, zakaj mam pa jst v glavi, da si pucal dpf pr strajnarju .... hm .. torej ma ?e zej vse zapacano :P Oh well ... men je najve?ji problem, ker mi je Se?ana odro?na ko hudi?, kolk se pa spomnem, pa postopek kr dolgo traja :D

No ne vem, stara pokvarjena turbina, kdo ve.

Napisano

Mo?no je marsikaj. Glede na to, da sem se potem v takem stanju vozil vsaj 1 leto, lahko da je bilo res kaj takega.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Evo sem pisal Strajnarju, malo za ?alo, malo za res.

 

Odgovor:

 

Pozdravljeni,
v enem dnevu ni mo?na izvedba celotnega posega.
V kolikor je mogo?e naj vam ga na servisu demontirajo nato mi lahko po?ljete
ali dostavite pa vam uredimo v istem dnevu.
Cena ?i??enja katalizator+filter:280 eur obnova z novim satovjem pa 450 eur

Napisano

Jap, nekaj takega sem od njih dobil tudi jaz.  Najraj bi ga sam dol vzel ... mogo?e si pa vr?em pod avto za praznike, da vsaj vidim zakaj se gre al je res tak hudo dol vzet ko v manualih pi?e al ne. Ni mi ga pa k nekem lokanem mehaniku pelat, da mi dol od?raufa ... nimam zaupanja :/

 

EDIT: Zopet gledal workshop manuale in pod haubo ... zadeva je pokon?no postavlena za ma?ino, tale na? dpf pa je vgrajen skupaj s katalizatorjem ... pa strajnar ve, da tole ni navadn dpf filtr? :) Ni? gremo se pelat, da vidim, kdaj bo regen :P

Napisano

Pa res me zanima ali je to problem pri Mazdi ali tudi pri drugih proizvajalcih?

 

O?e ima Mercedeza, 2015 letnik, 1.6 dizel pa ni imel nikoli problemov

 

Prej Ford C-Max, 1.6 dizel, 2012 letnik, tudi nikoli problemov z regeneracijami 

 

Prej isto Ford, Focus 1.8 tdci, nobenih problemov pa je bil kao "problemati?ni motor" karkoli ?e pa? to pomeni

 

Pa se ve?inoma vozi na kratke razdalje. Ali samo preve? berem razli?ne forume? :D in ?e bi bral od drugih znamk forume bi me isto skrbelo? :)

Napisano

In potem se meni smejete, da ko se regeneracija pri?ne, ga peljem "na izlet" malo po obali. Ponavadi ga malo bolj pritisnem, da je ma?ina bolj topla. Nikoli ne ugasnem avta med regeneracijo.?e, ko, se bo prvi? pri?gala kaka lu?ka glede tega v mojem avtu, bo kon?al kariero.

 

 

Napisano

In mater me jezi da proizvajalci ne dajo kak?ne lu?ke, da ve? da se regeneracija izvaja (vem da je avto bolj zamolkel, vi?ja poraba itd., sam kaj bi jih ko?tala ena lu?ka).

Napisano

 

Ne. Js za?enjam dvomit, da je to DPF.

 

Drga? pa problem pri prekinitvi regeneracije je samo dvigovanje olja, bo pa? drugi? zopet za?el, sj avto si zapomne, da ?e ni kon?al, tak da naslednji?, ko pri?ge? spet za?ne ;) Iz ?esar sledi, da bi bil problem s tem le v primeru, da bi res delal relacije 5-10 km, kjer se regeneracija nikoli nebi kon?ala. ?e pa se vam parkrat prekine pa? ne bo avto zanil? ;)

Napisano

Ne, sm pa delu prisilno pri Pelku. Drga? pa, js za?enjam dvomit, da je to DPF, ker da se v roku 20 sekund nabere 0,5 grama delcev, je ?udno, hkrati pa, ko se avto ogreva, pa delci "kao izgorevajo" torej padajo nazaj dol. Ne vem, ?e ne bom raj prej probal ?e kak EGR pucat.

 

Drga? pa problem pri prekinitvi regeneracije je samo dvigovanje olja, bo pa? drugi? zopet za?el, sj avto si zapomne, da ?e ni kon?al, tak da naslednji?, ko pri?ge? spet za?ne ;) Iz ?esar sledi, da bi bil problem s tem le v primeru, da bi res delal relacije 5-10 km, kjer se regeneracija nikoli nebi kon?ala. ?e pa se vam parkrat prekine pa? ne bo avto zanil? ;)

Seveda ne bo zaribal.Ampak se bo vednonznova za?ela regeneracija, kar ni dobro.Raje odpeljem tistih 10 dodatnih kilometrov po hitri cesti, nastavim e-loop in ko se regeneracija kon?a, secpojavi napis Ready. Takrat poraba pade, zamolklega glasa ni ve?.

 

 

Napisano

@Alex: Razumem razumem in upam, da ne bo? meu nikol regeneracije na 150 km ali manj, tak k mam jst trenutno, pol se bo? pa mal naveli?al furat naokol xD

Napisano

In mater me jezi da proizvajalci ne dajo kak?ne lu?ke, da ve? da se regeneracija izvaja (vem da je avto bolj zamolkel, vi?ja poraba itd., sam kaj bi jih ko?tala ena lu?ka).

To smo se ?e jezili tu gor glede ene ledice za 50 cent, ki bi se enostavno pri?gala, ko bi pri?ela regeneracija. Med vo?njo pa to druga?e takoj opazi?, ko menja?. Ko dela regeneracijo ob menjavi v vi?jo brzino in dodajanju plina, avto malo "po?epne" in ne potegne takoj. To ti je znak za regen.Ko ob menjavi zopet normalno "prime" gas je kon?ana.

@Alex: Razumem razumem in upam, da ne bo? meu nikol regeneracije na 150 km ali manj, tak k mam jst trenutno, pol se bo? pa mal naveli?al furat naokol xD

Takrat bomo posegli po drasti?ni metodi. :)

@Alex: Razumem razumem in upam, da ne bo? meu nikol regeneracije na 150 km ali manj, tak k mam jst trenutno, pol se bo? pa mal naveli?al furat naokol xD

Kaj tvoja je pre face lift(pred 2016) ali FL?

 

 

Napisano

@Alex: tik pred FL januar 2015, nism hotu e-ro?ne, zej pa mam :P

Vpra?al sem, ker naj bi z FL to te?avo v glavnem odpravili. Vsaj tak odgovor sem dobil na servisu.

 

 

Napisano

Vpra?al sem, ker naj bi z FL to te?avo v glavnem odpravili. Vsaj tak odgovor sem dobil na servisu.

 

Ja in to v glavnem softwarsko ... no lani sem pa bil na vpoklicu, kjer so mi nalo?li zadnjo mazdo 6, torej po FL, zej pa vedi, kam pes taco moli ..

 

Pa? ho?em prit stvari do dna, da se bo vedlo, kaj in kako za ostale, ki jih to morebiti doleti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.