Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Glede olja bi jst priporo?al original Mazda ATF FZ in menjavo filtra menjalnika.

Mazdino olje je pa bolj zelenkaste barve.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Glede olja bi jst priporo?al original Mazda ATF FZ in menjavo filtra menjalnika.

Mazdino olje je pa bolj zelenkaste barve.

ne vem ce ma mazda filter, tako kot vag.

Mazdin sistem je hermeticno zaprt in menjava ni kar tako. Razen ce imajo nove to.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ne vem ce ma mazda filter, tako kot vag.

Mazdin sistem je hermeticno zaprt in menjava ni kar tako. Razen ce imajo nove to.

Ni? ni hermeti?no zaprto, z dihtmaso je prilepljen karter menjalnika, tudi filter ima

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Torej je zaprto.....

Nima draina

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, na?eloma se kao ob obi?ajnem servisu menja samo olje pri tem menjalniku. ?e je kak ve?ji poseg, pa ?e filter.

Napisano

No saj to sem mislil mogoce narobe napisal, ce hoces narediti pravo menjavo mora karter dol. drugace ne mores do filtra.

 

Ni filter posebej, drain posebej.

Jaz sem pri Alhambri videl filter menjan na 60.000 kar je predpisano. Definitivno potreben menjave.

Pa ne samo smeti, drobci, olje je stalno na visoki temperaturi, trenja velika.

Malo off ampak podobna je zavorna tekocina, povozi jo cas in vlaga, zato menjava na dve leti.

Na motorju delam celo vsako leto ker je vse se bolj izpostavljeno (vse salcke zunaj na dezju, soncu..)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Glede olja. V novej?e Skyactive stroje z avtomatiki gre tole olje:

http://www.ravenol.si/slo/si/avtomatski-menjalniki/228-ravenol-atf-fz.html

 

Je tudi povsem razli?no od ostalih ATF, saj je namre? modre barve (99% ostalih je rde?ih).

 

Jaz ga bom menjal v roku meseca dni, pa poro?am ...

 

Kam bo? peljal na menjavo?

Napisano

No saj to sem mislil mogoce narobe napisal, ce hoces narediti pravo menjavo mora karter dol. drugace ne mores do filtra.

Ni filter posebej, drain posebej.

Jaz sem pri Alhambri videl filter menjan na 60.000 kar je predpisano. Definitivno potreben menjave.Pa ne samo smeti, drobci, olje je stalno na visoki temperaturi, trenja velika. Malo off ampak podobna je zavorna tekocina, povozi jo cas in vlaga, zato menjava na dve leti.

Na motorju delam celo vsako leto ker je vse se bolj izpostavljeno (vse salcke zunaj na dezju, soncu..)

?e pod drain misli? ?ep za izpust pol ga ima na karterju.

No ko se olje spusti in vidis v karterju svinjarijo in za?gano olje pol ti je takoj jasno da menjava olja v menjalniku mora biti in ni lifetime!

Saj tudi magnet v karterju ni brezveze ane?

Je pa odvisno od lastnikov avta eni so bolj skrbni eni manj, eni pa itak avto prodajo ?ez 2-3let ain se jim jebe kaj bo z avtom ?ez 5-10let

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

?e pod drain misli? ?ep za izpust pol ga ima na karterju.

No ko se olje spusti in vidis v karterju svinjarijo in za?gano olje pol ti je takoj jasno da menjava olja v menjalniku mora biti in ni lifetime!

Saj tudi magnet v karterju ni brezveze ane?

Je pa odvisno od lastnikov avta eni so bolj skrbni eni manj, eni pa itak avto prodajo ?ez 2-3let ain se jim jebe kaj bo z avtom ?ez 5-10let

Moj point je bil da mora karter dol v vsakem primeru, ni dovolj samo izpust pa menjava. Ker do sedaj za DSG ali Citroen ima? filter posebej, zunaj in bi/sem lahko tudi sam delal brez posega v karter

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hm, na menjalniki.si sem vpra?al, ali se menja filter, pa so rekli da ne, ker je treba razredti cel menjalnik ???

 

In brze filtra je cena 300eur?!?

 

Ok, malce matematike. 1l olja je koliko, 15? nekje. Ven ga spravi?, preko ?epa sigurno 5l, ?e ne kak liter ve?. Notri ga je mislim da 8.

 

Se prav ajde, 100? za olje, nekaj za delo. Ne vem zakaj v tem primeru rabi? ?e ma?ino, to itak ni priporo?ljivo delat flush.

Napisano

Jaz tudi mislim da je tako (za avtomatika), ce sem prav takrat studiral mazdin menjalnik je to zaprta zadeva

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja v osnovi bi naj bilo dovolj samo izpust olja iz ?epa, samo jst ?e bi delal bi zihr tudi filter menjal. Tist karter dol vzet pa ma? glih 10min dela.

Olja bi naj ?lo 7,8L ?e je ?ist prazen, drga? pri menjavi skozi ?ep pa bi naj dolil 3,5 do 4,9L novega olja.

Liter olja stane 8?

https://www.ato24.de/en/mazda-getriebeoel-atf-fz-1-l.html

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Mor? prej ?e ustrezen filter najdt :)

 

OEM katalo?ka filtra je FZ0121500, original stane 41?

 

Na Autodocu ima? 2 nachbau filtra cca 33?:

https://www.autodoc.si/rezervni-deli/oem/fz0121500?gadw=1&gclid=Cj0KCQjwi43oBRDBARIsAExSRQECGXDwgCESCMVAreePpM24g9i8axr8p2Qml45C5kNgDj6FRCZuSu0aAo1NEALw_wcB

 

BTW: menjava je enostavna, edino ?e ima? 2 levi roki ;)

Aja, pa ?e bi blo slu?ajno olje zelo za?gano, je dobro dvakrat v kratkem ?asu menjat olje, ker z normalno menjavo ne dobi? vsega olja ven iz wandlerja, zato je ona Tim Ekart metoda dobra ker se prek naprave pre?rpava novo olje not staro ven.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Mazdin menjalnik je identitec Aisonovemu (razlika v stevilu lamelc) spustis olje ven odstranis karter, potem odstranis filter ki je pritrjen z dvema vijakoma, menjas filter, naneses diht maso na karter (aisinov ima tesnilo) pritrdis karter. Nalivas olje s sprednje strani kjer je tudi nivojna palica. Avto zalaufas do 40stopinj zmeris nivo pri prizganem avto o to je to.

Aless hvala za proceduro.

Kdor olja ne menjuje redno pa naj raje tist dnar da nastran za kasnejso obnovo.

Filozofija, olje maze in hladi, v obtoku se olje obrablja in iztrosi zato se menjuje, saj tudi v fritezo ce nalijete najboljse olje ne pecete 2leti kropirja v istem olju ali pac?

Aless glede izpiranja ce imas zazgano olje menjaj samo olje v karterju in filter, temu se rece osvezitev, ko menjas vozi enih 10000km in potem menjaj se enkrat z izpiranjem preko povratnega voda iz hladilnika, to pomeni da snames cev ki gre iz hladilnkka nazaj v menjalnik, vklopis avto, ko natece 2litra vstavis dolijes 2litra v menjalnik in ponavljasbdokler ne pritece lepo modro olje, zna se porabit kar olja, ampak verjemi se splaca. Ko zakljucis je priporocljivo naredit adaptacijo ali ga nekaj 100km vozit res lepo da se parametro prilagodijo na novo zracnost.

Napisano

Moja ima 50.000km. Filtra nebi menjal ?e, dokler ne pote?e garancija. Bi pa menjal samo olje, ne vem pa ?e ali samo drain out ali vse?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Moja ima 50.000km. Filtra nebi menjal ?e, dokler ne pote?e garancija. Bi pa menjal samo olje, ne vem pa ?e ali samo drain out ali vse?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Kateri letnik je? Lahko bi objavil kako sliko pa malo opisal 6-ko v predstavitvi ?lanov :)

 

 

Napisano

Kam bo? peljal na menjavo?

 

K svojemu lokalnemu mehaniku ... 

Moja ima 50.000km. Filtra nebi menjal ?e, dokler ne pote?e garancija. Bi pa menjal samo olje, ne vem pa ?e ali samo drain out ali vse?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

Za te kilometre samo delni izpust, torej toliko, kot ga pritece cez karter - najverjetneje med 3,5 in 4 litre (ostalo ostane v fltru in pretvorniku navora).

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.