Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja, saj možno :) Za original na tistem servisu ne dam 27eur/l, če ga lahko dobiš iz nemčije za dobrih 10eur ,če prav vidim.

 

Lahko pa pač vlijemo enako olje po specifikacijah in upamo na najboljše. Saj potem servis odgovarja 🙂

Napisano

Jaz sem naredil 30k+- km od takrat ko smo zmešali župco. Upam, da bo delalo še naprej tako v redu. Naslednjič dam spet Ravenol notri (glede na kilometre takrat bo pa najbrž full drain)

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Aha. Ok, pol bi moralo bit najbrž v redu. Bom vprašal kakšno olje točno imajo tam, glede na to da ustreza tej specifiki ATF FZ.

Vidim, da ima tudi Aisin svoje olje :)  - no vsaj pakungo

null

image.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
pred 8 minutami je SpEkTr napisal:

Kakšno je pa Febi bilstein olje za avtomatski menljanik?

 

dne 24. 4. 2023 ob 12:59 je NevLado napisal:

Samo original ali Ravenol imaš možnost, drugih ni!!!

 

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

:) Ja, saj bom pač vzel Ravenol, če ne bo ravno 30eur na liter. Sprašujem zato, ker so mi predlagali tistega..

Napisano (urejeno)

Jaz sem dal 50€ za 4litre(Ravenol+poštnina), kupljeno v slo,..sm ti že par postov nazaj vse napisal in prilimal slike. Preveč kompliciraš.

 

Pa brez zamere.

Popravljeno od Tilen5

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano (urejeno)

No vidiš. Ni neka bav bav cena.

Popravljeno od Tilen5

 

jajcadizlska.jpg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Meni je pred leti na mazdi 6 1.8 (gen 1) pelko menjal batne obrocke, teflone in tesnilo glave. Avto je sel na generalko pri 180.000 km in pri 340.000 km, ko sem ga prodal ni bilo nobenih problemov in ni bilo nikoli potrebno dolivati olje. Nivo olja je pri 340k km na en servisni interval (20.000km) padel malo nad min. Jest takrat nisem imel nobenih simptomom razen tega, da je "zrla" olje. V nekaterih primerih naj bi se lahko to opazilo glede na izpuh in sicer naj bi bil cist crn. Jaz ko sem delal generalko se nisem imel tako hude situacije z dolivanjem olja, ampak, ker sem zelel avto se nekaj casa imeti sem ga dal zrihtat. Se pa prav spomnem Simonove besede, ko sem ga vprasal ali bo potem mir z oljem enkrat ko naredi generalko. Je rekel, da se mi bo prej avto razpadel preden bo potrebno narediti novo generalko. In tocno tako je bilo 
    • Ok...vsak se lahko zmoti😉...   Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh"
    • https://carbuzz.com/why-mazda-skyactiv-x-combustion-engine-flopped/   (Zakaj je Mazdin motor z notranjim zgorevanjem "sveti gral" propadel)  
    • Ta, ki je to spisal, je tudi en "kojon" - Identificaion. 😁
    • Hitro ti to zradiraš, kako bi šele bilo če bi imel X motor namesto dinota, ene sezone ne bi preživele.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.