Skoči na vsebino

Poraba Skyactiv G - bencin


323 BA

Priporočeno sporočilo

Ima? prav,ampak pri 1.400kg je to zelo malo saj ne speljuje? z mesta vsakih nekaj merov. Jaz bi bolj kot tito malo razlike v porabi izpostavil udobje ali lepoto,jaz sem se vseeno odlo?il za slednje. Vsakemu svoje.....

Kak?nih 1400? Sokraj jurja 700! Prav dost se pa res niso trudili, skoraj je na kilah prej?nje insignije ki je bila tank.

 

Pri avtomobilskih kolesih me je vedno ?udilo da so takoimenovana lahka plati??a po kilah vedno opazno preka?ala te?o navadnih plehnatih felten.

Ni samo masa vrte?ih delov, pomembno je tudi kako je razporejena - ve?ji premer - slab?e je (tudi zato SUV-i pospe?ujejo kot crknjeni konji).

Potem je tu ?e razmerje med vzmetenimi in nevzmetenimi masami ki pa ima vezo z lego na cesti, ne toliko s porabo

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ne ne, Juresa pa ne morem prese?t... to je pa? nemogo?e.

A v tistem delu, ko je s slu?beno ?kodo 1.6 TDI iz LJ do ZG postavil rekord 45min in pri tem carino ter cestninske domnevno presko?il? :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?nih 1400? Sokraj jurja 700! Prav dost se pa res niso trudili, skoraj je na kilah prej?nje insignije ki je bila tank.

 

Pri avtomobilskih kolesih me je vedno ?udilo da so takoimenovana lahka plati??a po kilah vedno opazno preka?ala te?o navadnih plehnatih felten.

Ni samo masa vrte?ih delov, pomembno je tudi kako je razporejena - ve?ji premer - slab?e je (tudi zato SUV-i pospe?ujejo kot crknjeni konji).

Potem je tu ?e razmerje med vzmetenimi in nevzmetenimi masami ki pa ima vezo z lego na cesti, ne toliko s porabo

Jao nisem vedo da ma toliko kil ?estka, trojka samo 1.300! Velika razlika res. Skoraj vse si na?tel, kaj pa kile voznika? Ah saj je brezveze, vse skupaj ni neke velike razlike zato se glede teh stvari ne obremenjujem veliko...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avti so vedno tezji, saj imajo vedno vec dodatne opreme... 

 

Moja prejsnja Mazda6 2013 SPC CD175 Revolution AT je imela v prometne dovoljenju vpisan podatek pri masi vozila 1.522 kg ... 

 

Prometno_dovoljenje_2018_pdf_2390F2EE.pn

 

Predprejsnja Mazda6 GT Navi D140 2008 je imela vpisano 1.545 kg

 

prometno_dovoljenje_002_2390F624.jpg

 

Sedanja CX-5 G194 AWD Revolution Top AT  ima vpisan podatek 1.630 kg ...  

 

Prometno_dovoljenje_2019_pdf_2390F2A2.pn

 

Mazda3 G120 Takumi 2018 ima vpisan pdoatek 1.320 kg

 

Prometno_dovoljenje_-_doc014377201808130

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na spletni strani >> https://www.mazda.si/vozila/mazda6-karavan/specifikacije/ za MAZDA6 Karavan  Revolution CD150, 6-stopenjski ro?ni menjalnik 2WD pise takole:

 

Specifikacije_Mazde6_karavan_2390FAB6.pn

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avti so vedno tezji, saj imajo vedno vec dodatne opreme... 

 

Moja prejsnja Mazda6 2013 SPC CD175 Revolution AT je imela v prometne dovoljenju vpisan podatek pri masi vozila 1.522 kg ... 

 

Prometno_dovoljenje_2018_pdf_2390F2EE.pn

 

Predprejsnja Mazda6 GT Navi D140 2008 je imela vpisano 1.545 kg

 

prometno_dovoljenje_002_2390F624.jpg

 

Sedanja CX-5 G194 AWD Revolution Top AT  ima vpisan podatek 1.630 kg ...  

 

Prometno_dovoljenje_2019_pdf_2390F2A2.pn

 

Mazda3 G120 Takumi 2018 ima vpisan pdoatek 1.320 kg

 

Prometno_dovoljenje_-_doc014377201808130

Ne razumem pa zakaj zraven v?tejejo voznika 75kg. Avto je avto,sam to ?e manjka da mi dajo zraven enga Japon?ka!
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bognedaj da ga ?e na lpg predela?, ma? ?e tu takoj malo ve?jo te?o.

Predelovalci se bojijo Skyactive motorja in vpra?anje, ?e je sploh kak?na v na?i domovini predelana na LPG. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V prometni imam 1661kg ampak je res nenavadno, da pri?tevajo ?e voznika s 75kg. Realna je pol 1586kg. ?e zmeri velik ampak vseeno ne izgleda neki bistven prirastek te?e napram prej?nji generaciji.

 

Damn... sedanka je 18 kil la?ja.


Predelovalci se bojijo Skyactive motorja in vpra?anje, ?e je sploh kak?na v na?i domovini predelana na LPG. :)

 

Zakaj bi pa to delal, ?e pije itak 4,5 kot pravijo proizvajalci. :lol:  :lol:

Ampak res, vsak pameten ne bo eksperimentiral s tla?enjem LPG-ja v visokokompresijsko ma?ino. Pa ?e dodatna jeba zna bit izklapljanje valjev, kar verjetno LPG injektorji ne bodo znali shendlat.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje pa nima cajta... se potepa nekje po svetu :D 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nejc je bil samo za Juresov izgovor na koncu. Za?elel nam je RIP oziroma nas je kar pokopal. Je bilo pa verjetno ve? vzrokov zakaj smo mu dojadili. 

Pa saj je on ?e pred leti pisal (ali Ajvarju ali Jestu), da ?e je mo?no izbrisati vse njegove objave na tem forumu. Dr?i?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa saj je on ?e pred leti pisal (ali Ajvarju ali Jestu), da ?e je mo?no izbrisati vse njegove objave na tem forumu. Dr?i?

 Jaz se ne spomnim, niti nimam med zasebnimi sporocili... Edini tak, ki je zelel izbris profila, je bil decembra 2016 nek user ?niko?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"On" ne leti name,ne?

Ne, nikakor ne. :)

 

In da ne bo pomote; Juresa imam v spominu kot dobrosr?no bitje.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
    • No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč... Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to. V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
    • Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res  zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
    • Glede na forum, samo enega to moti, ampak tolk fejst da se mu je cist odpelal 😂  
    • Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih. Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.   @DINAMIK Glede plastik si priberi tukaj: Tema o plastikah   99% jih ta zadeva ne moti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.