Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

No pri men pa tkole:

 

Prej?nji teden na poti v slu?bo mi je moja CX-5 zgubila mo?, obrati nikamor gor, ob?utek kot bi vozil z ro?no, ampak ugasnil pa ni. Po ponovnem v?igu dela kot mora, lu?ke ni bilo, moj OBD garminmechanic ne poka?e nobene napake.
Naslednji dan dobim vpoklic, v?eraj tudi izveden v BTC Lj. Povem za te?avo, menijo da bi lahko to bilo to, ampak tudi njihova diagnostika ne poka?e ni?esar. ?e se bo te?ava ponovila bodo sneli sesalni kolektor z loputo, speskali vse skupaj v komori in to je to. Stro?ek lastnika okoli 250 EUR.
Kaj so v?eraj napravili - reprogramiranje ra?unalnika, sedaj zaradi te?av z loputo motor ne more ve? samovoljno ugasniti (so se Japonci ustra?ili, da bi bila veselica, ?e bi ugasnil recimo pri vo?nji po klancu navzdol, zato vpoklic - pojasnilo sprejemnika)
 
takle mamo
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 1 leto kasneje...

Zivjo, sem nov clan na forumu in tudi novi lastnik Mazde 6 🙂 prebiram vse mozne teme ze dalj casa in glede na to da imajo doticne mazde nekaj manjsih tezav, me zanima ce ima kdo kaksno informacijo kdaj so bili narejeni vpoklici za sesalne lopute (koda vpoklica: AK016A)? Spodaj prilagam tudi link sicer z avstralske strani.

Po preverjanju na mazdini strani po VIN stevilki imam odprt vpoklic za ta problem. 

 

Upam da sem vsaj priblizno zadel temo🙂 

Hvala za odgovore.

19568756-0-image-a-9_1570762318056.jpg
WWW.GOOGLE.COM

Mazda is recalling more than 35,000 cars sold brand new in Australia since 2012. A fault...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
pred 6 urami je gregc88 napisal:

http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=19428

 

lastniki m3 , preverite če mate še vsa 4 kolesa na avtu

Joj kak stare novice pokaš,takih pri nas ta čas ni bilo uvoženih!😛

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
On 1/23/2021 at 6:36 PM, Freak said:

Oj, mene pa zanima, kako je sedaj to z vpoklici in tehničnimi pregledi. Imam še en vpoklic za obdelat, pa sem si rekel, da ga bom istočasno z rednim servisom, sam mi sedaj malce striže registracija in servis 😒

Pokliči na uradni servis, oni se odločijo kako težo ima tvoja zadeva. Po moje je redni servis nujna dejavnost, ki jo je potrebno izvesti znotraj garancije, prav tako vpoklic, če kritično vpliva na nekaj na vozilu. Jaz sem bil normalno na servisu btc lj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja in kaj ima veze tehnicni oz. registracija s servisom in vpoklicom ? Pac nardits tehnici in potem peljes na servis in vpoklic. Ali obratno. Tudi jaz imam ta vpoklic se odprt in ga nebom opravil dokler je avto v mojemu lastnistvu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Scr3am napisal:

Ja in kaj ima veze tehnicni oz. registracija s servisom in vpoklicom ? Pac nardits tehnici in potem peljes na servis in vpoklic. Ali obratno. Tudi jaz imam ta vpoklic se odprt in ga nebom opravil dokler je avto v mojemu lastnistvu.


Verjetno sprasuje zato, ker je lani februarja stopil v veljavo zakon, kjer te lahko na tehnicnem zavrnejo, ce nimas urejenih vpoklicev...

 

WWW.AMZS.SI

Kdor se ne bo odzval na obvezni vpoklic vozila, se ne bo smel voziti!

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.