Skoči na vsebino

Mazda 3 2014 Chiptuning v Sloveniji

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo!

Imam Mazdo 3 Sport CD150 Revolution 2.2D 2014.
post-10496-0-88189800-1548163820_thumb.jpg

?elel bi jo ?ipirati na valarjih, kjer bi naredili nekaj custom profilov za npr. ve?jo mo?, ve?je pospe?ke ipd.

Kje v Sloveniji bi znali narediti kaj takaga?
Se to sploh spla?a?

Za vse informacije bom hvale?en.
 

Napisano

Hvala. Delujejo tapravi. Jih kontaktiram.

Gledam tule: http://www.css-tuning.com/osebna-vozila/mazda#3
Pi?e, da lahko pride? precej visoko. Iz 150 na 210 konj oz iz 380 na 470 nm. Sicer nisem ?isto ziher ali je to podatek za diesel.
 

Kar precej dober upgrade za cca 300-400e, ?e ima? pri tem mogo?e ?e ni?jo porabo.

 

Napisano

V galeriji CSS si oglej imajo nekaj avtov (glej tudi mazda 6, motor je identi?en), ki so blizu obljubljenim ?tevilkam. Mora pa biti 3ka z 200-210 PS res raketa, verjamem, da jo redkokater golf GTI 6 ali 7 dohaja, razen trakcija z mesta je verjetno precej boga. :)

Napisano
Napisano
  dne 25. 1. 2019 ob 11:23 je Deeyan napisal:

Js bom pa vedno vozu na CarPro! Peljal tja ?e Mazdo 3 za odstranitev DPF iz softwarea, Pri njih ?ipiral Alfo...

https://www.carpro.si/sl/domov/

Ti zdaj vle?e kot naj bi turbo Diesel z 200 PS? Tisto takrat ni bilo OK! :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  dne 25. 1. 2019 ob 11:40 je Z M A J napisal:

Ti zdaj vle?e kot naj bi turbo Diesel z 200 PS? Tisto takrat ni bilo OK! :(

 

tisto so mi pa nekje drugje turbino narobe nastavli... najbr? wastegate, po eni strani tak uredu, vsak vztrajnik ne trpi :D

  • 3 tedne kasneje...
Napisano
  dne 9. 2. 2019 ob 14:29 je Martin Cufer napisal:

Tunnka -Ernest Pan?ur v Lukovici 

Poznan tudi pod imenom Hemingway, mojster avto-moto scene. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  dne 9. 2. 2019 ob 15:33 je Z M A J napisal:

Poznan tudi pod imenom Hemingway, mojster avto-moto scene. 

Hemi ja. Mojster v svojem poslu.Napravljeni ?e kar nekaj hudih projektov tako v daily kot v tekmovalni sceni. Ima tudi najbolj?e valje v Slo. in sedaj ko je prenovil svojo "delavnico" zgleda ?ist profi. Dyno room je res top.  :notworth:

326499491021625247612753.jpg

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

?ivjo,

 

odgovarjam na dve vpra?anji, ki mogo?e najbolj spadata v to temo (da ne bo preve? offtopica pri 2019 mazda temi). 

 

Svojo 120G letnik 2016 sem na 170 remapiral pri CLL v Ljubljani, z rezulatom sem izredno zadovoljen. ?e sem prav razumel gre za nekak?nega pogodbenika s CSS tuningom in izgleda tako, da prebere mapo, po?lje v CSS in uploada rezultat. ?e bi hotel meritve, bi se moral zapeljat dol, pa mi je bilo preve? priro?no uredit v LJ. Razlika je meni o?itna, tako da neke potrebe po meritvi niti nimam. Posledi?no je tudi cena ni?ja, ?e se prav spomnim 180 eur.

Napisano
  dne 18. 3. 2019 ob 10:44 je demshy napisal:

?ivjo,

 

odgovarjam na dve vpra?anji, ki mogo?e najbolj spadata v to temo (da ne bo preve? offtopica pri 2019 mazda temi). 

 

Svojo 120G letnik 2016 sem na 170 remapiral pri CLL v Ljubljani, z rezulatom sem izredno zadovoljen. ?e sem prav razumel gre za nekak?nega pogodbenika s CSS tuningom in izgleda tako, da prebere mapo, po?lje v CSS in uploada rezultat. ?e bi hotel meritve, bi se moral zapeljat dol, pa mi je bilo preve? priro?no uredit v LJ. Razlika je meni o?itna, tako da neke potrebe po meritvi niti nimam. Posledi?no je tudi cena ni?ja, ?e se prav spomnim 180 eur.

?ivjo,

lepo, da si delil svojo izku?njo z tuningom , ker si ga tudi sam ?e dlje ?asa ?elim, vendar mi manjka informacij iz prve roke.

Zanima me, ali si opazil kak?no spremembo v porabi goriva pri normalni vo?nji? In kak?en je pospe?ek od 0-100, ?e si ga izmeril, sicer pa po ob?utku ali je veliko hitrej?a kot tovarni?ka?

Hvala za odgovor in varno vo?njo.

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

?ivjo!

Da malce obudim temo...

 

Tudi jaz se odlo?am za chipiranje svoje M3, l. 2017, G120. Niso mi pomembne meritve in valji, ampak kvaliteta opravljene storitve. Kaj mi priporo?ate v poplavi poudnikov?

 

Gre pri G120 res samo za detunano G165 ali so tudi kak?ne druge tehni?ne razlike?

Napisano
  dne 29. 2. 2020 ob 6:41 je citam napisal:

Gre pri G120 res samo za detunano G165 ali so tudi kak?ne druge tehni?ne razlike?

 

Ne, to je to. Prav zato lahko dobis 170-180 konjev iz nje. 

Napisano

Za osnovno ceno ?ip tuninga imajo ve?ali manj vsi iste mape.

?e pa ho?e? individualno prilagoditev mape za tvoj avto bo pa dra?je. Za individualni tuning vem da dobro dela Tunerc in RSR, samo rsr nevem ?e dela Mazde(je bil bolj specijalict za Vag).

Za ostale Tunerje pa bodo drugi povedali.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Tunerc dela Mazde. Naredi individualno za vsak avto posebej.Ima tudi valje, kjer izmeri mo? pred in po posegu.

 

 

Napisano

Vpra?aj pri tunerc

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano
  dne 1. 11. 2020 ob 20:12 je Slash13 napisal:

Se je kdo potem opogumil in šel čipat skyactiv motorje?

Razširi  

Jaz sem imel vse zmenjeno, pa je najprej prišla korona vmes nato pa drugi plani. 

Bom pa to naredil čim bo mogoče. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Mogoče tisti, ki se malo spoznajo na vozila in dajo kaj na vzdržljivost motorja, uglajeno vožnjo, nočejo viseti pri mehaniku in avto kupujejo za 10 let, ter se hkrati ne tresejo za vsak deciliter goriva.
    • Ah, fejk. Covid ne obstaja, pravijo anticepilci. 😉
    • Ti hvališ svoje kljuse, jaz  svojega konja. Ne vem v čem je problem?  Ljudi hočem samo poučiti, da ne kupujejo mačka v žaklju oziroma deset in več let stare tehnologije, ko pa si lahko kupijo briljanten, nov tehnološko vrhunsko narejen  motor.  In, ko bodo tej ne srečneži ki jim tako trmasto ponavljate, da so to najboljši dino motorji, hoteli to prodat, bo problem. Kot je problem prodat 6-ke dinote. Kdo bo kupil tako kubikažo, da potem dobi ven enega povprečnega atmosferca.🤔
    • Pesa so vozliv naši bivši M2. Ampak samo v kuferaumu. Je kar bil podvig vsexdlake posesat.   Pa je 9.5 let pri nas pridno služla.   Kak te ti veš, če so kdaj seksali v avtu. Nosiš UV lučko sabo na oglede?
    • Se strinjam. In 2,5 G140 je odličen motor, tako kot 2,5 G194. Opazna razlika glede na 2.0 Mazdine bencinske motorje.   Glede te konkretne CX-30 ... od takega avta samo stran, škoda časa za ogled, ker je lepo povzel že @kacnje ... poleg tega je zelo drag za svoj letnik, tudi če bi bil odlično ohranjen, pa garancija mu je potekla. Pri nakupu rabljenega bi dal prednost takemu, ki je vsaj še nekaj mesecev v Mazdini garanciji (takrat je bila 5 letna). Ker 20.000 ni malo denarja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.