Skoči na vsebino

Mazda 3 2014 Chiptuning v Sloveniji

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo!

Imam Mazdo 3 Sport CD150 Revolution 2.2D 2014.
post-10496-0-88189800-1548163820_thumb.jpg

?elel bi jo ?ipirati na valarjih, kjer bi naredili nekaj custom profilov za npr. ve?jo mo?, ve?je pospe?ke ipd.

Kje v Sloveniji bi znali narediti kaj takaga?
Se to sploh spla?a?

Za vse informacije bom hvale?en.
 

Napisano

Hvala. Delujejo tapravi. Jih kontaktiram.

Gledam tule: http://www.css-tuning.com/osebna-vozila/mazda#3
Pi?e, da lahko pride? precej visoko. Iz 150 na 210 konj oz iz 380 na 470 nm. Sicer nisem ?isto ziher ali je to podatek za diesel.
 

Kar precej dober upgrade za cca 300-400e, ?e ima? pri tem mogo?e ?e ni?jo porabo.

 

Napisano

V galeriji CSS si oglej imajo nekaj avtov (glej tudi mazda 6, motor je identi?en), ki so blizu obljubljenim ?tevilkam. Mora pa biti 3ka z 200-210 PS res raketa, verjamem, da jo redkokater golf GTI 6 ali 7 dohaja, razen trakcija z mesta je verjetno precej boga. :)

Napisano
Napisano

Js bom pa vedno vozu na CarPro! Peljal tja ?e Mazdo 3 za odstranitev DPF iz softwarea, Pri njih ?ipiral Alfo...

https://www.carpro.si/sl/domov/

Ti zdaj vle?e kot naj bi turbo Diesel z 200 PS? Tisto takrat ni bilo OK! :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ti zdaj vle?e kot naj bi turbo Diesel z 200 PS? Tisto takrat ni bilo OK! :(

 

tisto so mi pa nekje drugje turbino narobe nastavli... najbr? wastegate, po eni strani tak uredu, vsak vztrajnik ne trpi :D

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Tunnka -Ernest Pan?ur v Lukovici 

Poznan tudi pod imenom Hemingway, mojster avto-moto scene. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Poznan tudi pod imenom Hemingway, mojster avto-moto scene. 

Hemi ja. Mojster v svojem poslu.Napravljeni ?e kar nekaj hudih projektov tako v daily kot v tekmovalni sceni. Ima tudi najbolj?e valje v Slo. in sedaj ko je prenovil svojo "delavnico" zgleda ?ist profi. Dyno room je res top.  :notworth:

326499491021625247612753.jpg

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

?ivjo,

 

odgovarjam na dve vpra?anji, ki mogo?e najbolj spadata v to temo (da ne bo preve? offtopica pri 2019 mazda temi). 

 

Svojo 120G letnik 2016 sem na 170 remapiral pri CLL v Ljubljani, z rezulatom sem izredno zadovoljen. ?e sem prav razumel gre za nekak?nega pogodbenika s CSS tuningom in izgleda tako, da prebere mapo, po?lje v CSS in uploada rezultat. ?e bi hotel meritve, bi se moral zapeljat dol, pa mi je bilo preve? priro?no uredit v LJ. Razlika je meni o?itna, tako da neke potrebe po meritvi niti nimam. Posledi?no je tudi cena ni?ja, ?e se prav spomnim 180 eur.

Napisano

?ivjo,

 

odgovarjam na dve vpra?anji, ki mogo?e najbolj spadata v to temo (da ne bo preve? offtopica pri 2019 mazda temi). 

 

Svojo 120G letnik 2016 sem na 170 remapiral pri CLL v Ljubljani, z rezulatom sem izredno zadovoljen. ?e sem prav razumel gre za nekak?nega pogodbenika s CSS tuningom in izgleda tako, da prebere mapo, po?lje v CSS in uploada rezultat. ?e bi hotel meritve, bi se moral zapeljat dol, pa mi je bilo preve? priro?no uredit v LJ. Razlika je meni o?itna, tako da neke potrebe po meritvi niti nimam. Posledi?no je tudi cena ni?ja, ?e se prav spomnim 180 eur.

?ivjo,

lepo, da si delil svojo izku?njo z tuningom , ker si ga tudi sam ?e dlje ?asa ?elim, vendar mi manjka informacij iz prve roke.

Zanima me, ali si opazil kak?no spremembo v porabi goriva pri normalni vo?nji? In kak?en je pospe?ek od 0-100, ?e si ga izmeril, sicer pa po ob?utku ali je veliko hitrej?a kot tovarni?ka?

Hvala za odgovor in varno vo?njo.

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

?ivjo!

Da malce obudim temo...

 

Tudi jaz se odlo?am za chipiranje svoje M3, l. 2017, G120. Niso mi pomembne meritve in valji, ampak kvaliteta opravljene storitve. Kaj mi priporo?ate v poplavi poudnikov?

 

Gre pri G120 res samo za detunano G165 ali so tudi kak?ne druge tehni?ne razlike?

Napisano

Gre pri G120 res samo za detunano G165 ali so tudi kak?ne druge tehni?ne razlike?

 

Ne, to je to. Prav zato lahko dobis 170-180 konjev iz nje. 

Napisano

Za osnovno ceno ?ip tuninga imajo ve?ali manj vsi iste mape.

?e pa ho?e? individualno prilagoditev mape za tvoj avto bo pa dra?je. Za individualni tuning vem da dobro dela Tunerc in RSR, samo rsr nevem ?e dela Mazde(je bil bolj specijalict za Vag).

Za ostale Tunerje pa bodo drugi povedali.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Tunerc dela Mazde. Naredi individualno za vsak avto posebej.Ima tudi valje, kjer izmeri mo? pred in po posegu.

 

 

Napisano

Vpra?aj pri tunerc

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano
pred 18 minutami je Slash13 napisal:

Se je kdo potem opogumil in šel čipat skyactiv motorje?

Jaz sem imel vse zmenjeno, pa je najprej prišla korona vmes nato pa drugi plani. 

Bom pa to naredil čim bo mogoče. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.