Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

lep pozdrav. zanimam se za nakup nove mazde 3. zanima me kak?ne so cene osnovni servisov na poobla??enem servisu mazde. .kot slisim da ima glede urne pastavke takoj za mercedesovo. in se  zanimajo me rezervni deli.. da so baje tud kr dragi v primerja z drugimi znamkami. hvala

Napisano

Ni? posebnega: cca. 200 EUR redni servis, velikega servisa ni, ?e pa mora? menjati zavore, ti jih seveda ni potrebno na uradnem servisu, da bi obdr?al garancijo (v primeru, da dela? dosti kilometrov in bo? potreboval nove zavore prej kot v 5 letih). Enako velja za ostali potro?ni material. Vzdr?evanje je enkrat letno oz vsakih 20.000 kilometrov, kar pride prej.

 

Rezervni deli: dokler je garancija, naj te ne skrbi, ko je ne bo ve? (?e bo? avto ?e imel), ima? na www dele po normalnih cenah.

Napisano

?e ?e govorimo o dragi ceni servisa ima recimo Kia servis dra?jo uro.Mislim, da je cena servisa podobna vsem ostalim znamkam (ponavadi se prilagajajo kot recimo zavarovalnice).

 

 

Napisano

Lahko da se razlikuje od servisa do servisa, ampak za mene so servisi za Mazdo oderu?ki. Vsaj tukaj kjer jo jaz vozim (ne ?elim javno objavljati). Ko sem jo kupoval je bilo to eno od vpra?anj, ki sem ga postavil prodajalcu. Re?eno mi je bilo od 130? pa nekje do max. 180? (govorim za redni servis). Lahko povem, da ?e nisem pri?el izpod 230?. Celo za drugi servis sem pla?al 275? za menjavo olja, pregled zavorne teko?ine in podobne osnovne stvari. Samo delo (1.5 ure) me je pri?lo ?ez 120?. Izgleda da Mazde "?raufajo" sr?ni kirurgi.

 

Za primerjavo lahko povem, da je za servis pasata (pri poobla??enem serviserju) sodelavec pla?al samo 30? ve? kot jaz samo za delo (mi je pokazal ra?un).

 

Sicer z avtom ni ni? narobe in sem z njim zadovoljen, vendar gre takoj po preteku garancije stran od hi?e. In to samo na ra?un oderu?kih servisov.

 

 

 

Napisano

Koliko pride prvi servis za CX 5 benzin? In kaj vse vklju?uje.

 

Jaz sem za prvi servis na 20.000 km lani jeseni dal 193,16? (CX-5 KF, bencin 2.5) - A Cosmos BTC Ljubljana... 

 

servis_-_20.000_-_racun-20190401-132922.

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

?isto odvisno kje servisira? in kako dober si z prodajalci tam.

 A Cosmos BTC Ljubljana je npr. z nekaterimi tukaj zelo obziren in pla?ajo normalno ceno, ?e bo pri?la naklju?na stranka iz ?tajerske jo ravno tako maznejo kolikor gre.

 

Imamo pa dobre izku?nje iz MS, kjer ni potrebno groziti z svojim oljem,.. in ?e prijazni so stalno.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Letos januarja, servis za 4. leto / 80k km.

M3 2,0 bencin letnik 2015.

Selmar Celje - 153?, s tem, da sem prinesel svoje olje (za 5l sem dal 30?).

Napisano

Letos januarja, servis za 4. leto / 80k km.

M3 2,0 bencin letnik 2015.

Selmar Celje - 153?, s tem, da sem prinesel svoje olje (za 5l sem dal 30?).

?e smem vpra?at kje si nabavil olje in katerega,pa kako si kaj zadovoljen pri Selmarju? Lp
Napisano

Sicer z avtom ni ni? narobe in sem z njim zadovoljen, vendar gre takoj po preteku garancije stran od hi?e. In to samo na ra?un oderu?kih servisov.

 

Saj po poteku garancije dobi? nekoga ki ti naredi servis ceneje. Tudi jaz sem po poteku garancije prej?nji avto vozil k "privatniku" servisirat. Redni servisi so bili vedno okrog 300?, potem pa dobro polovico ceneje.

Napisano

cene so oderu?ke, za 2. servis pri cca 20.000km mi je z zni?ano ceno olja v btc-ju naredil predra?un za 240?, 2.0 G165

Napisano

Nekdo je pisal, da je tudi pri Interclass pod 200 EUR servis, ?e se ne motim tudi nova CX-5.

Interclass je pod 200 ? z lastnim oljem, sicer zara?unajo (vsaj meni so) 25 ? na liter olja. 

Napisano

Interclass je pod 200 ? z lastnim oljem, sicer zara?unajo (vsaj meni so) 25 ? na liter olja. 

 

Kako je pa z garancijo, ?e prinese? svoje olje?

Napisano

Kako je pa z garancijo, ?e prinese? svoje olje?

Ce je originalno Mazda olje, potem bp.

 

Poslano z mojega LG-H815 z uporabo Tapatalk

Napisano

Meni so rekl, da pod opombe zabelezijo, da je stranka prinesla svoje olje tako da vprasanje kako je z garancijo. Konec koncev pa kaj sploh pomeni garancija? Ti lahko avto redno servisiras na uradnemu servisu in ti zacne zret olje pa ti bojo rekl, da je to normalno in da to pise v proizvajalcevih navodilih.

Napisano

Meni so rekl, da pod opombe zabelezijo, da je stranka prinesla svoje olje tako da vprasanje kako je z garancijo. Konec koncev pa kaj sploh pomeni garancija? Ti lahko avto redno servisiras na uradnemu servisu in ti zacne zret olje pa ti bojo rekl, da je to normalno in da to pise v proizvajalcevih navodilih.

Do liter olja  na 1000km, se po logiki nekaterih ponudnikov smatra za normalno. :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja no in kaj ima potem garancija veze? Vrjetno ce bos prinesel svoje olje in ti bo cez en mesec kasneje crknila npr. volanska letev ti nebojo zavrnili garancijo zaradi olja. Da bi pa masina zaribala in bi se potem izgovarjali na olje pa tudi dvomim. To pise v vseh navodilih in je po domace povedano cisti nateg, da se lahko zavarujejo, kljub temu da sami vejo da to ni normalna poraba.

Napisano

Edini pogoj je bil, da sem prinesel original olje: Dexelia Ultra 5W30 in to javil, ko sem se naro?il na servis.

Letos sem ga kupil na Mimovrste - 6? / liter, lani pa na motornaolja.com.

Glede storitve pri Selmarju pa nimam nobene pripombe.

 

Letos januarja, servis za 4. leto / 80k km.

M3 2,0 bencin letnik 2015.

Selmar Celje - 153?, s tem, da sem prinesel svoje olje (za 5l sem dal 30?).

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.