Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Meni so v garanciji na M3 2014 letnik menjali touch screen, stro?ek 1200EUR, potem ?e "ubili" 2 ?ri?ka in sanirali rjo pri prtlja?nih vratih...?e nebi vozil na redne servise k poobla??encu, bi se za to lahko obrisal pod nosom, ?eprav so bile to stvari, ki niso imele nobene veze s servisom...

 

Rja pri 5 let "starem" avtu?? Ah mazda...

Napisano

?e je bila Mehi?ka, tisto ni bila rja ampak burrito.

33112_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Zdravo.

 

Sem nov na forumu tako da ne?no z menoj :)

 

Novembra sem kupil Mazdo 6 - 2.2d, avtomatik - 2015 letnik, faceliftana verzija (meni osebno ?e vedno najlep?a verzija).

 

Servis je bil narejen na 60k, po?asi se bli?amo 80k pa me zanima kak?na je pribli?no cena pri 80k za ta avtomobil (bom ?el tudi povpra?al v A-Cosmos)

 

Predvidevam da je treba menjat filtre, olje in to je to.

 

Najlep?a hvala ?e vnaprej.

Napisano

Zmeni se naprej za ceno olja, da ne bo presene?enj.

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Predvidevam da je treba menjat filtre, olje in to je to.

Ja pa kake zavorne plo??ice ti znajo tudi ?e zamenjati pri teh kilometrih. Avtomatik jih bolj pridno grize. =)

Napisano

Evo bil na ACosmos, povpra?al sem samo za kose, servis mi bo delal dru?inski mehanik, ker je avto ?e iz garancije

 

5l olja Dexelia DPF Ultra 5w30 so mi dali predra?un za 82.5?  :blink:  :blink:

 

Oljni filter 15?

 

Hvala lepa...

Napisano

Ja itq kaj si pa pricakoval :D. Isto (original) olje dobis na mimovrstah za 5?/l ali pa na motorna-olja. Oljni filter pa vzemi v bartogu, eurotoni od mahle (5-6?) pa je to to.

Napisano

Sej to na?rtujem.

 

A pole Mahle so kul? 

 

5l bo dovolj? V manualu sicer pi?e 5.1l, tle na predra?unu pa 5l

 

A kupim 6l za gvi?no? :D

 

Mislim sej je malo bolj premium avto sam ne me basat kere cene  ?zmeden?

Napisano

5l bo dovolj. Mahle je vodilna firma glede filtrov. Je tudi prva vgradnja pri bmw, Mercedes itd..

Napisano

Vzames 5 litrov olja na mimovrste pa filtre v kateri izmed trgovin z avtodeli in to je to.

 

Itak je bolje delati menjave olja vsakih 10.000 km "pod kozolcem" kot pa vsakih 20.000 km na uradnem servisu - pa se pred to kilometrino vecini zleze cez max oznako.

Napisano

Pozdravljeni,

 

prosim za nasvet, Mazda CX5, eno leto stara...prvi servis 18 000 km, menjava olja, filltrov, cena okoli 240 ?...naredila novih 14 000 km, pa ?e sveti lu?ka za servis...so mi rekli, da olje ni ve? viskozno, ter, da je to normalno za 30 000..Zopet menjava olja, ter filtrov, novih 240 ?....Ampak vse to je ?e bilo menjano pri prvem servisu ??? A na servisu sami nastavijo, da lu?ka zasveti ? Je mo?no, da ne zdr?i olje in filtri 20 000 , kot pri vseh drugih avtih?

 

Hvala vam, 

Napisano

Prosim definiraj lu?ka za servis - katero to misli?, ker ?e misli? lu?ko za olje, engine check...je lahko nekaj drugega, tudi serijska napaka gredi ali podobno. Pa ni slabo ?e napi?e? a je bencinar ali dizl. predvidevam pa da nafta....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ?e govorimo o dragi ceni servisa ima recimo Kia servis dra?jo uro.Mislim, da je cena servisa podobna vsem ostalim znamkam (ponavadi se prilagajajo kot recimo zavarovalnice).

Alex nebo dr?alo.... sem imel Mazdo in sedaj imam Kio pa je na mazdi bila za malenkost vi?ja urna postavka (Ferk MB)

Napisano

Ugibam, da mu sveti Service Due lu?ka.

 

Poglej na srednji konzoli tako da gre? pod Applications in potem Maintenance - Oil change in tam ima? Flexible in Fixed.

 

?e ima? na Flexible avto sam ra?una glede na vo?njo kdaj naslednji servis - lahko si pa tudi sam spremeni? tako da da? Fixed in nastavi? kilometre

 

?e koga zanimajo serijske oznake za Mazda 6, 2015, 2.2d  za oljni filter in filter kabine so slede?e:

 

Filter kabine: KD4561J6X9A

Oljni filter: S550143029A 

Napisano

Pozdravljeni,

 

prosim za nasvet, Mazda CX5, eno leto stara...prvi servis 18 000 km, menjava olja, filltrov, cena okoli 240 ?...naredila novih 14 000 km, pa ?e sveti lu?ka za servis...so mi rekli, da olje ni ve? viskozno, ter, da je to normalno za 30 000..Zopet menjava olja, ter filtrov, novih 240 ?....Ampak vse to je ?e bilo menjano pri prvem servisu ??? A na servisu sami nastavijo, da lu?ka zasveti ? Je mo?no, da ne zdr?i olje in filtri 20 000 , kot pri vseh drugih avtih?

 

Hvala vam, 

 

Glede na to, da je standard pri nekaterih znamkah 30.000 km (celo 50.000 km), se mi zdi nesprejemljivo delati servise pod 20.000 km pri CX5 in za to pla?evati tak?ne zneske. Pri moji ?estki nikoli ne naredim manj kot 20.000 na servisni interval. Sodobna olja bi morala zdr?ati vsaj 20.000 km in je argument s spremembo viskoznosti po 14.000 km precej na majavih tleh, razen, ?e je minilo ?e eno leto od zadnjega servisa. Kot je bilo omenjeno zgoraj, si lahko uporabnik sam nastavi servisni interval na "fixed".

Napisano

Tudi meni je pri 6 benz olje po 13.000 km kazalo samo ?e 10 %. Verjetno je relevanten tudi ?asovno interval in ga nekako vra?una zraven, saj je bilo to ca. 1 mesec in pol pred servisom. Res je, da sem delal precej kratke vo?nje, a pri bencinarju to ne bi smelo biti nek hud problem.

Napisano

Se malo pa vam bojo na servisu take buce prodajali, da ga boste menjali na 8.000km.

Napisano

Jah, a ni bolje, da ga menjas prej, ce je izrabljeno?

 

20.000 km v 100 ali 200 km dnevnih relacijah po AC ni noben bav-bav, bi slo olje tudi 30.000 km po takem rezimu.

 

20.000 km s 6 ali 7 km kratkimi voznjami in obcasna relacija pa se vrsta nedokoncanih regeneracij DPF pa pomeni, da je olje ze cisto fertik in se dela skoda motorju.

 

Naj vsak zase presodi, kako in kaj. Jaz menjam olje na svojih avtih med 15.000 in 20.000 km, ne glede na to, kaj pravi uradni interval.

Napisano

Pri avtu v garanciji nima? izbire. Tudi ko je slednja potekla, recimo izgubi? garancijo na prerjavenje ?e avta 1x letno ne zapelje? na uradni servis. Pa lahko to pomeni 3k kilometrov.

 

Proizvajalec se dobro za??iti. Varstvo potro?nikov pa je...na papirju mogo?e? :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.