Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Meni so v garanciji na M3 2014 letnik menjali touch screen, stro?ek 1200EUR, potem ?e "ubili" 2 ?ri?ka in sanirali rjo pri prtlja?nih vratih...?e nebi vozil na redne servise k poobla??encu, bi se za to lahko obrisal pod nosom, ?eprav so bile to stvari, ki niso imele nobene veze s servisom...

 

Rja pri 5 let "starem" avtu?? Ah mazda...

Napisano

?e je bila Mehi?ka, tisto ni bila rja ampak burrito.

33112_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Zdravo.

 

Sem nov na forumu tako da ne?no z menoj :)

 

Novembra sem kupil Mazdo 6 - 2.2d, avtomatik - 2015 letnik, faceliftana verzija (meni osebno ?e vedno najlep?a verzija).

 

Servis je bil narejen na 60k, po?asi se bli?amo 80k pa me zanima kak?na je pribli?no cena pri 80k za ta avtomobil (bom ?el tudi povpra?al v A-Cosmos)

 

Predvidevam da je treba menjat filtre, olje in to je to.

 

Najlep?a hvala ?e vnaprej.

Napisano

Zmeni se naprej za ceno olja, da ne bo presene?enj.

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Predvidevam da je treba menjat filtre, olje in to je to.

Ja pa kake zavorne plo??ice ti znajo tudi ?e zamenjati pri teh kilometrih. Avtomatik jih bolj pridno grize. =)

Napisano

Evo bil na ACosmos, povpra?al sem samo za kose, servis mi bo delal dru?inski mehanik, ker je avto ?e iz garancije

 

5l olja Dexelia DPF Ultra 5w30 so mi dali predra?un za 82.5?  :blink:  :blink:

 

Oljni filter 15?

 

Hvala lepa...

Napisano

Ja itq kaj si pa pricakoval :D. Isto (original) olje dobis na mimovrstah za 5?/l ali pa na motorna-olja. Oljni filter pa vzemi v bartogu, eurotoni od mahle (5-6?) pa je to to.

Napisano

Sej to na?rtujem.

 

A pole Mahle so kul? 

 

5l bo dovolj? V manualu sicer pi?e 5.1l, tle na predra?unu pa 5l

 

A kupim 6l za gvi?no? :D

 

Mislim sej je malo bolj premium avto sam ne me basat kere cene  ?zmeden?

Napisano

5l bo dovolj. Mahle je vodilna firma glede filtrov. Je tudi prva vgradnja pri bmw, Mercedes itd..

Napisano

Vzames 5 litrov olja na mimovrste pa filtre v kateri izmed trgovin z avtodeli in to je to.

 

Itak je bolje delati menjave olja vsakih 10.000 km "pod kozolcem" kot pa vsakih 20.000 km na uradnem servisu - pa se pred to kilometrino vecini zleze cez max oznako.

Napisano

Pozdravljeni,

 

prosim za nasvet, Mazda CX5, eno leto stara...prvi servis 18 000 km, menjava olja, filltrov, cena okoli 240 ?...naredila novih 14 000 km, pa ?e sveti lu?ka za servis...so mi rekli, da olje ni ve? viskozno, ter, da je to normalno za 30 000..Zopet menjava olja, ter filtrov, novih 240 ?....Ampak vse to je ?e bilo menjano pri prvem servisu ??? A na servisu sami nastavijo, da lu?ka zasveti ? Je mo?no, da ne zdr?i olje in filtri 20 000 , kot pri vseh drugih avtih?

 

Hvala vam, 

Napisano

Prosim definiraj lu?ka za servis - katero to misli?, ker ?e misli? lu?ko za olje, engine check...je lahko nekaj drugega, tudi serijska napaka gredi ali podobno. Pa ni slabo ?e napi?e? a je bencinar ali dizl. predvidevam pa da nafta....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ?e govorimo o dragi ceni servisa ima recimo Kia servis dra?jo uro.Mislim, da je cena servisa podobna vsem ostalim znamkam (ponavadi se prilagajajo kot recimo zavarovalnice).

Alex nebo dr?alo.... sem imel Mazdo in sedaj imam Kio pa je na mazdi bila za malenkost vi?ja urna postavka (Ferk MB)

Napisano

Ugibam, da mu sveti Service Due lu?ka.

 

Poglej na srednji konzoli tako da gre? pod Applications in potem Maintenance - Oil change in tam ima? Flexible in Fixed.

 

?e ima? na Flexible avto sam ra?una glede na vo?njo kdaj naslednji servis - lahko si pa tudi sam spremeni? tako da da? Fixed in nastavi? kilometre

 

?e koga zanimajo serijske oznake za Mazda 6, 2015, 2.2d  za oljni filter in filter kabine so slede?e:

 

Filter kabine: KD4561J6X9A

Oljni filter: S550143029A 

Napisano

Pozdravljeni,

 

prosim za nasvet, Mazda CX5, eno leto stara...prvi servis 18 000 km, menjava olja, filltrov, cena okoli 240 ?...naredila novih 14 000 km, pa ?e sveti lu?ka za servis...so mi rekli, da olje ni ve? viskozno, ter, da je to normalno za 30 000..Zopet menjava olja, ter filtrov, novih 240 ?....Ampak vse to je ?e bilo menjano pri prvem servisu ??? A na servisu sami nastavijo, da lu?ka zasveti ? Je mo?no, da ne zdr?i olje in filtri 20 000 , kot pri vseh drugih avtih?

 

Hvala vam, 

 

Glede na to, da je standard pri nekaterih znamkah 30.000 km (celo 50.000 km), se mi zdi nesprejemljivo delati servise pod 20.000 km pri CX5 in za to pla?evati tak?ne zneske. Pri moji ?estki nikoli ne naredim manj kot 20.000 na servisni interval. Sodobna olja bi morala zdr?ati vsaj 20.000 km in je argument s spremembo viskoznosti po 14.000 km precej na majavih tleh, razen, ?e je minilo ?e eno leto od zadnjega servisa. Kot je bilo omenjeno zgoraj, si lahko uporabnik sam nastavi servisni interval na "fixed".

Napisano

Tudi meni je pri 6 benz olje po 13.000 km kazalo samo ?e 10 %. Verjetno je relevanten tudi ?asovno interval in ga nekako vra?una zraven, saj je bilo to ca. 1 mesec in pol pred servisom. Res je, da sem delal precej kratke vo?nje, a pri bencinarju to ne bi smelo biti nek hud problem.

Napisano

Jah, a ni bolje, da ga menjas prej, ce je izrabljeno?

 

20.000 km v 100 ali 200 km dnevnih relacijah po AC ni noben bav-bav, bi slo olje tudi 30.000 km po takem rezimu.

 

20.000 km s 6 ali 7 km kratkimi voznjami in obcasna relacija pa se vrsta nedokoncanih regeneracij DPF pa pomeni, da je olje ze cisto fertik in se dela skoda motorju.

 

Naj vsak zase presodi, kako in kaj. Jaz menjam olje na svojih avtih med 15.000 in 20.000 km, ne glede na to, kaj pravi uradni interval.

Napisano

Pri avtu v garanciji nima? izbire. Tudi ko je slednja potekla, recimo izgubi? garancijo na prerjavenje ?e avta 1x letno ne zapelje? na uradni servis. Pa lahko to pomeni 3k kilometrov.

 

Proizvajalec se dobro za??iti. Varstvo potro?nikov pa je...na papirju mogo?e? :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.