Skoči na vsebino

Te?ave po regeneraciji DPF


Priporočeno sporočilo

Uradni Mazda Servis ali pa ?e raje:

 Pelko Simon (Medvode)

GSM 041 667 335

 

Tej motorji so delikatni, in ?e ga servisira nekdo ki ne pozna njegovih te?av je problem.

Olje in filter zna vsak menjat, ?e si stalno vozil k istem mehaniku in ti ni ni? nikoli omenil...samo kao pali vozi...bi mu kr dal roko...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Problem splo?nih mehanikov je da nekateri ne poznajo Mazdinih dizel motorjev, ki poleg menjave olja+filtra zahtevajo ?e pregled in ?i??enje oljnega sita v karterju in pri cca. 100k km menjavo podlo?k injektorjev.

Te dodatne malenkosti pri vzdr?evanju ne stanejo veliko, imajo pa hude posledice za motor, ?e se jih ne naredi.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uradni Mazda Servis ali pa ?e raje:

 Pelko Simon (Medvode)

GSM 041 667 335

 

Tej motorji so delikatni, in ?e ga servisira nekdo ki ne pozna njegovih te?av je problem.

Olje in filter zna vsak menjat, ?e si stalno vozil k istem mehaniku in ti ni ni? nikoli omenil...samo kao pali vozi...bi mu kr dal roko...

 

g. Pelko je ?al na dopustu, tako da ta opcija odpade. :/

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi tvoj mehanik, lahko vzame karter dol in o?isti sito, je pa res, da ?e ti ne bo verjel, vpra?anje, ?e bo res o?istil.

 

Ni noben problem, 10 klju? in malo ne?nosti. Tesnila ni ampak samo tesnilna masa, ki jo ima tako ali tako na polici v delavnici.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem se vsedel v avto in zalaufal, da bi se odpelal do Amzs in lu?ka trenutno ne sveti ve?. Sem se peljal 1 km in avto ugasnil, sedaj ?akam, da se olje ste?e in bom ?e to preveril, kak?no je stanje.

 

Sedaj razmi?ljam, ?e se ?em vsedit v avto in zapelat bli?je domu, ?e ne, kar domov. Drugega mehanika danes ziher ne bom dobil.

 

Sem pa poklical mehanika in mi je sporo?il, da je znamka olja, ki ga mam v ma?ini Fuchs Titan GT1, kar je po specifikaciji za mojo ma?ino.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko pokli?e? Mateja iz Gameljn, ki je delal pri Pelku in mu ?e vedno ve?krat prisko?i na pomo?. Ima tudi sam 2.2D 6-ko te iste generacije in pa kar nekaj jih je ?e tak?nih servisiral; 031 608 884

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za pomo? vsem.

 

Sem ?el z avtovleko do svojega mehanika, ki bo preveril zadevo in spucal, kar se spucat da. Sem preklicaru en kup mehanikov in je ravno tak cajt, da noben nima cajta oz. so na dopustih. Sem jim razlo?il problem in so mnenja glede tega problema deljena, je pa ve?ina rekla, da je potrebno spucati sito in zamenjati olje in filter in bo zadeva ?pilala dalje. Upam, da bo temu res tako in so stro?ki minimalni.

 

Javim, kako se bo zadeva nadaljevala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za pomo? vsem.

 

Sem ?el z avtovleko do svojega mehanika, ki bo preveril zadevo in spucal, kar se spucat da. Sem preklicaru en kup mehanikov in je ravno tak cajt, da noben nima cajta oz. so na dopustih. Sem jim razlo?il problem in so mnenja glede tega problema deljena, je pa ve?ina rekla, da je potrebno spucati sito in zamenjati olje in filter in bo zadeva ?pilala dalje. Upam, da bo temu res tako in so stro?ki minimalni.

 

Javim, kako se bo zadeva nadaljevala.

Pa ce se le da naj da dexelia olje...............

Dexelia je C1, on ti zliva C3...

Na tvoji lastni sliki v tej temi se jasno vidi nalepka za olje in predpis za olje.....

Tako da 'tvoj' mehanik ne daje predpisanega olja....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no tko kot je Jures napisal, naj ti da original Dexelia DPF olje ker mora biti Acea C1 Low Saps olje.

Tebi ?e ?e je dal Acea C3 je zajebal stvar ker je C3mid Saps, in ni primerno za tvoj motor, posledi?no ve? usedlin...

Upaj da ni motor preve? fasal, ker si se tak dolgo vozil z prenizkim oljnim pritiskom.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spletna trgovina ma poceni dexelia olje

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej, do petka se bo spucalo sito in pa menjalo pravo olje + filter. ?e bo to re?ilo problem, bo fenomenalno, druga?e bomo re?evali dalje.

 

Mogo?e bi bilo dobro kljub temu preveriti pritisk oljne pumpe, ampak nimam naprav (OBD) za kej takega. Se da to do petka to kje zrihtat, izposoja ali nakup? Hvala!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tolk, da javim situacijo.

Mehanik je razdrl karter in dejansko je bilo sito zabito do amena (slika) in iz tega naslova se je pri?gala lu?ka za olje.
Ni pa vmes bilo nobenih opilkov, tako da je ma?ina pre?ivela.

Grem ?e danes malce potestirat zadevo na avtocesto...

Bo pa potrebna menjava menjava podlo?k na ?obah, kar bom storil, ko pridem iz dopusta.

Hvala za vse nasvete vsem, bili ste mi v veliko pomo?!!

 

1ac235ab01df75c1e61dd54f20c950bd.jpg719b6201ebdb46936f4f71e646bb966c.jpg

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Daj podlo?ke ?ob ?imprej menjaj ker ?e so skurjene ti bo spet zabasalo sito.

Podlo?ke te pridejo 2? kom, to ni nek stro?ek.

Pa olje daj obvezno pravo SAE 5W-30 ACEA C1!

Da ne bo? dajal ACEA C3, ker ni vredu.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.