Skoči na vsebino

Nakup Mazda 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kupil zadnjo mazdo6 od fizične osebe in mi je uredila super lizing. Pač, pozna prave osebe in je šlo. Drugače mazde nebi kupil... 

Če je bila pa karambolirana, je pa aparat za debelino laka...in oko specialista... 

Mene ne moti, če je bil razbit odbijač ali blatnik... 

Napisano
pred 19 urami je Boki-koki napisal:

Hvala ti, si res Kralj 😉,Bose ozvočenja in senzorjev spredaj nima sem preveril. do jutri se bom moral odločiti za ali proti.

še ena info me zanima, kakšno porabo imate?

Primer porabe, trenutno. :)

IMG_20201221_103652.jpg

Napisano
pred 10 urami je Janez007 napisal:

Saj bo vse razvidno iz računov, ki jih bo pokazal. Sicer je v tem oglasu nekaj meni motečih navedb (možnost financiranja,  ni napisano, da ni bil  karamboliran, ...),  kar pa še ne pomeni, da avto ni OK. Včasih so v Ljubljani tudi rekli, da ne kupuj avtov s CE ali NM tablico, ampak to bolj v hecu. Če ima avto 73.000 km  na dolge relacije CE-LJ-CE je verjetno bolje, kot bi jih imel 40.000 samo po mestu.

@Boki-koki, vsekakor poročaj, kaj se bo zgodilo,  .... držimo pesti! 🙂

Hvala sporocim, kako bo. 👍

  • 4 meseci kasneje...
Napisano
pred 52 minutami je dady napisal:

Pozna kdo tole Mazdo 3.

Ne zdi se mi toliko vredna, vendar se prodajalcu nič ne sliši nižanje cene pod 15.000.https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16287837&display=Mazda Mazda3 Sport G120 Takumi

Avto ima samo 30000 km. Po moje je vredna toliko. 

 

 

Napisano

Hmm, moja je ista še 10 jurju več ma pa bi jo ne dal pod 15k. Če bi jo pa prodal je pa druga😉

Napisano

Nova je bila kolk? 22jurjev?2 leti in pol je stara... Meni se ne zdi drago. Jebe jo edin to, da se je vmes zamenjala generacija. 

Napisano

Nova je bila takrat 19.590 + 600€ za soul rdeco barvo... Poleg tega je treba upostevati se CarPlay, ki tudi stane vsaj 200€ in komplet gum...

 

Meni se tudi zdi vredna toliko (okoli 15.000€)... sicer pa pise v oglasu, da cena ni zadnja :)... 

 

 

ceniki-20180601.pdf

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Prava cena je tolikšna, za kolikor ti stvar uspe prodati. Ni rečeno, da je ta tudi realna. A je bitkojn toliko vreden? 

 

 

Napisano

Poglejmo drugace...

 

Nekdo išče avto za max recimo enega otroka, ne rabi karavana.... Ne rabi /noče dizla in ne potrebuje močnega motorja in se zaveda prednosti tega, da avto nima turbine (če je ni, ne more crknit).

 

Pripravljen je dati 14-17 jurjev (recimo letni zaslužek, kar naj bi bilo pravilo pri nakupu avta, oziroma zgornja meja). Za 17jurjev se je par let nazaj dobilo nov avto v tem razredu, zdaj pa le še rang nižje... 

 

Avto ima nekaj opreme, je fajn za pogledati, mazda slovi kot zanesljiv avto, malo kilometrov... Meni se zdi zelo zanimiva opcija, če bi gledal avto zase. 

Napisano

Drži da je bila redna cena po ceniku višja, vendar je treba upoštevat še popust 1.000 eur ki ga je dobil in ima tudi račun.

Napisano
pred 1 uro je dady napisal:

Drži da je bila redna cena po ceniku višja, vendar je treba upoštevat še popust 1.000 eur ki ga je dobil in ima tudi račun.

Praviš, da cene ne spusti, tebi pa se zdi malo previsoka. Po moje boš moral poiskati drug avto. 🤔

 

 

Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Za orientacijo. Za M3 Revolution, pol leta starejšo, sem novembra lansko leto plačal 12.500, nastavljena cena je bila 14.500, ni pa rdeča in je imela 10.000 km več. Recimo, da sem jo dobil ugodno. 

Res si dobil ugodno. Zato pa pravim,da  če ne najdeš skupnega jezika poiščeš drugi avto. 🤔

 

 

Napisano

Dobil si jo realno... za 15.500 se da recimo novega Ceeda dobit, zdaj k ma KIA hude popuste.  :nevem:

 

Jaz resno za tega ne bi dal 13 jurjev in pol. Sploh, ker je bolj osnovna oprema. 3 leta star avto pa eni kr mislijo, da je vreden le kake tri jurje manj kot nov - svašta.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

Dobil si jo realno... za 15.500 se da recimo novega Ceeda dobit, zdaj k ma KIA hude popuste.  :nevem:

 

Jaz resno za tega ne bi dal 13 jurjev in pol. Sploh, ker je bolj osnovna oprema. 3 leta star avto pa eni kr mislijo, da je vreden le kake tri jurje manj kot nov - svašta.

Kia je sicer v redu avto, ampak jih je že  toliko na cesti, da so že malo nadležne. Jaz bi vseeno raje vzel vedno rabljeno 3-ko za isti denar kot pa  novo kio. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je Boss napisal:

Dobil si jo realno... za 15.500 se da recimo novega Ceeda dobit, zdaj k ma KIA hude popuste.  :nevem:

 

Jaz resno za tega ne bi dal 13 jurjev in pol. Sploh, ker je bolj osnovna oprema. 3 leta star avto pa eni kr mislijo, da je vreden le kake tri jurje manj kot nov - svašta.

Dobi se še celo kaj cenejšega novega :) Če pa hočeš za te denarje Mazdo, se moraš prilagoditi trgu rabljenih vozil in biti potrpežljiv, ker v osnovi imajo ljudje cene navite.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Uff, jaz pa niti pod razno... pač nov avto, nova garancija (KIA celo 7 let), 3 leta stara Mazda je pa verjetno že brez pa še prejšnji model.

  • Haha 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je Boss napisal:

Uff, jaz pa niti pod razno... pač nov avto, nova garancija (KIA celo 7 let), 3 leta stara Mazda je pa verjetno že brez pa še prejšnji model.

Garancije imajo Mazde 5 let. So pa ti zadnji modeli, tudi Takumi, bogato opremljeni :)

Meni je osebno všeč pri Mazdi motor G120, ki ima veliko prostornino. In ta model trojke je prav posrečen.

 

Za Kie ne vem, nazadnje sem se peljal z eno pred 17 leti in je bila "drvarnica". Si mislim, da so danes Kie že  primerljive z Japonci, če so na avtomobilskem področju Korejci naredili to, kar so v zabavni elektroniki. 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 4 minutami je Boss napisal:

Uff, jaz pa niti pod razno... pač nov avto, nova garancija (KIA celo 7 let), 3 leta stara Mazda je pa verjetno že brez pa še prejšnji model.

Samo pri kii moraš potem voziti na uradni servis 7 let in plačevati njihove  zlatarske roke in ure.In nič ne moreš 7 let "čarati" na njih. 🙄

 

 

Napisano

Lahko, če češ, saj redni servisi niso obvezni... pač se zavestno odpoveš garanciji, če jih ne opravljaš oziroma delaš DIY. Maš izbiro. Pa njihovi uradni servisi 1x letno niso nič kaj bolj zlatarski kot Mazdini.

33112_1.png

Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Garancije imajo Mazde 5 let. So pa ti zadnji modeli, tudi Takumi, bogato opremljeni :)

Meni je osebno všeč pri Mazdi motor G120, ki ima veliko prostornino. In ta model trojke je prav posrečen.

 

Za Kie ne vem, nazadnje sem se peljal z eno pred 17 leti in je bila "drvarnica".

 

 

Pred 17 leti je bil marsikateri avto drvarnica nove se pa vozijo enako dobro kot Mazda al pa Golf 🤪

 

Drugaš pa mislim da tri leta stare Mazde še niso imele 5 let garancije razen z doplačilom. Se pravi ostaja vprašanje ali ta ima ali pa nima še dodatni dve leti.

 

Takumi je srednja oprema in je pod opremo Revolution in Revolution Top. Pri Mazdi 6 pa je Takumi res najboljša oprema. Tako, da je tu kar nekaj zmede.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.