Skoči na vsebino

A COSMOS podjetje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz pa mislim,da je bezveze menjat olje na 10-15k, ker se je tako menjalo olje v ?asu jugecov pred 30 leti,olja so pa danes veliko bolj?e kvalitete kot takrat. S tem samo okolje onesna?uje?. Jaz trenutno menjam na eno leto,kilometrov je pa bolj malo zato se ne sekiram. Na slu?benem pa na 3 mesece in 30k.pa nimam nobenih problemov in delam po 400k.

Napisano

Jaz pa mislim,da je bezveze menjat olje na 10-15k, ker se je tako menjalo olje v ?asu jugecov pred 30 leti,olja so pa danes veliko bolj?e kvalitete kot takrat. S tem samo okolje onesna?uje?. Jaz trenutno menjam na eno leto,kilometrov je pa bolj malo zato se ne sekiram. Na slu?benem pa na 3 mesece in 30k.pa nimam nobenih problemov in delam po 400k.

Moje mnenje je, da je menjava olja odvisna od na?ina obremenjevanja avtomobila. Namre? ni enako naredit 10.000km po Ljubljani ali pa po avtocesti. Delat kratke vo?nje ali dolge,..... Intervali so na?eloma prera?unani na neko povpre?no uporabo, tako kot poraba. Ja, ?e si v slu?benem avtu in naredi? dalj?o vo?njo v eni uri delovanja avtomobila lahko naredi? 130km po avtocesti. Obratno pa v eni uri delovanja motorja v nekem zastoju skozi ljubljano lahko samo 20km. V obeh primerih pa motor dela eno uro. Zato razli?no menjate olje.

Napisano

Moje mnenje je, da je menjava olja odvisna od na?ina obremenjevanja avtomobila. Namre? ni enako naredit 10.000km po Ljubljani ali pa po avtocesti. Delat kratke vo?nje ali dolge,..... Intervali so na?eloma prera?unani na neko povpre?no uporabo, tako kot poraba. Ja, ?e si v slu?benem avtu in naredi? dalj?o vo?njo v eni uri delovanja avtomobila lahko naredi? 130km po avtocesti. Obratno pa v eni uri delovanja motorja v nekem zastoju skozi ljubljano lahko samo 20km. V obeh primerih pa motor dela eno uro. Zato razli?no menjate olje.

Se strinjam, ampak prepoloviti interval menjave olja pa je le malo prehuda.
Napisano

Jaz bom menjal olje na 10000. Predvsem zato, da dam noter bolj?ega. In tudi potem ga bom menjal na 10000.To ni nek stro?ek, da ne bi bilo noter vedno sve?e in dobro olje.

 

 

Napisano

No saj, ?e pred napis "oil" doda? "nano" bojo ljudje verjeli, da je zdaj pa olje dobro za ?e 1x ve? kilometrov kot v?asih. Jaz ne tvegam, ?eprav cena 5 litrov olja Castrol EDGE A5 za mojega 5 cilinderskega navornika  :lol: ni najcenej?a ampak ?e vseeno bolje preventiva kot kurativa. Itak ga menjam 1x letno, ne na kilometre. Po 30.000 kilometrih kot eni priporo?ajo je pa olje ?e zdavnaj izgubilo svoje lastnosti, pri enih je ?e zdavnaj notri polno nafte. Hvala ne.

Napisano

Ne bom pameten ampak mi lahko kdo pove koliko pa lahko zdr?i motor od Mazde, ?e ga menja? na 10k? Menim da bo odgovor 40-50k. In ?e ga menja? na 25-30k?

Napisano

Poznam kar nekaj lastnikov Mazd, ki so imeli na ?tevcih preko 400.000 km. Vozim eno Mazdo, ki ji redno menjamo olje na 20.000 km, pa ima prevo?enih blizu 285.000 km - ne zgolj po avtocestah. Glede na to lahko domnevam, da imajo tisti, ki menjajo na 10.000 namen voziti mazdo do milijona kilometrov...

Napisano

Poznam kar nekaj lastnikov Mazd, ki so imeli na ?tevcih preko 400.000 km. Vozim eno Mazdo, ki ji redno menjamo olje na 20.000 km, pa ima prevo?enih blizu 285.000 km - ne zgolj po avtocestah. Glede na to lahko domnevam, da imajo tisti, ki menjajo na 10.000 namen voziti mazdo do milijona kilometrov...

Mislim, da ima? prav. Glede na to, da prihajajo elektri?ne kosilnice na ceste, bomo te "starodobnike" vozili, dokler ne bodo razpadli na cesti. Verjetno bodo davki nenormalni, a vsaj vozili se bomo kot pravi.:)

 

 

Napisano

Moja prva generacija ima 350k km pa se je olje vedno menjalo na 20k km. Na letni ravni sem delal cca. 25 k km.

Napisano

Moja prva generacija ima 350k km pa se je olje vedno menjalo na 20k km. Na letni ravni sem delal cca. 25 k km.

Se pravi, da ?e ga menja? na 10000 km,ti traja motor ve?no.

V bistvu motor pre?ivi vse ostalo na avtu.

 

 

Napisano

In to pomeni,da nima smisla menjat olje na 10k,ker verjetno ni nikogar tu ali kje blizu,da bi imel za sabo dvakrat toliko kot tu pi?ete tukaj. Druga?e pa kot je napisal ?e negdo tu na forumu,vsak ve po svoje kaj dela......

Napisano

Moje mnenje je, da je menjava olja odvisna od na?ina obremenjevanja avtomobila. Namre? ni enako naredit 10.000km po Ljubljani ali pa po avtocesti. Delat kratke vo?nje ali dolge,..... Intervali so na?eloma prera?unani na neko povpre?no uporabo, tako kot poraba. Ja, ?e si v slu?benem avtu in naredi? dalj?o vo?njo v eni uri delovanja avtomobila lahko naredi? 130km po avtocesti. Obratno pa v eni uri delovanja motorja v nekem zastoju skozi ljubljano lahko samo 20km. V obeh primerih pa motor dela eno uro. Zato razli?no menjate olje.

 

Tole je po mojem mnenju edini pravi odgovor. Bi pa izpostavu, da v tvojih obeh primerih motor ne dela enako, ker je pri mesti vo?nji veliko bolj obremenjen, sploh pa so dodatno obremenjeni vsi vitalni deli motorja (in avta).

 

Proizvajalci ravno zaradi tega priporo?ijo npr. 20.000 km ali 1 leto, ker ?e se ti vozi? po mestu 1 leto bo? verjetno naredu dost manj kot 20.000 km, olje bo pa ?e za?elo zgubljat svoje lastnosti. Drugo je, ?e naredi? recimo 1000 km v celem letu (nedeljski vozniki), takrat valda ne bo? menjal olja vsako leto. ?e pa jih nardi? recimo 5000 km, potem pa je ?e dobro menjat.

 

Sploh prej, ko sem vozil dizla, sem olje zamenjal ?e malenkost prej kot na 10kkm oz 1 leto, ker sem prakti?no vozil samo mesto in ac.

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Stara M6, 2003 letnik: menjam na 20k že ves čas, trenutno ima cca 340k km in dela kot urca. Potem ko je Pelko zamenjal podložke na šobah pokuri par dcl olja na 20k. Je pa rja krivec, da bo šla zdaj na odpad, žal.... P.S. če rabi kdo motor oz dele: kak mesec bo avto še doma podem gre pod prešo

 

2016 M6: trenutno 120k km. Olje nikoli ne "zdrži" 20k km do menjave, vedno se mi prižge lučka da je potrebno menjati olje nekje na 16k prevoženih od prejšnje menjave??? Menjamo, resetiramo in naslednjič spet isto. Dela pa avto 100 km na dan po AC (50 v eno stran).

Napisano
pred 7 urami je kastro napisal:

Stara M6, 2003 letnik: menjam na 20k že ves čas, trenutno ima cca 340k km in dela kot urca. Potem ko je Pelko zamenjal podložke na šobah pokuri par dcl olja na 20k. Je pa rja krivec, da bo šla zdaj na odpad, žal.... P.S. če rabi kdo motor oz dele: kak mesec bo avto še doma podem gre pod prešo

 

2016 M6: trenutno 120k km. Olje nikoli ne "zdrži" 20k km do menjave, vedno se mi prižge lučka da je potrebno menjati olje nekje na 16k prevoženih od prejšnje menjave??? Menjamo, resetiramo in naslednjič spet isto. Dela pa avto 100 km na dan po AC (50 v eno stran).

Prižge se ti res lučka, je pa to bolj približno in ne preveč natančno. Če spremljaš kvaliteto sproti boš videl, da kar hitro padajo procenti, ki  kažejo kvaliteto samega olja. Je pa po drugi strani tudi to res, da čeprav voziš veliko po AC verjetno včasih ugasneš motor med samo regeneracijo. Takrat steče nekaj nafte v olje. Posledično je jasno, da se kvaliteta olja slabša. Tega v stari 6-ki nisi imel(ni dpf filtra). 

Bdw, a imaš v ta stari 6-ki usnjene sedeže? Rabil bi namreč voznikovega, ker je usnje potrgano. 

 

 

Napisano

Zdajšnja olja so res bolj kvalitetna in bi lahko zdržala tudi daljše intervale, vendar so novejši avti zaradi ZelenihEkoTeroristov zelo obremenjujoči za olje, razni egr, dpfi,...

Zato v novejših avtih tudi najkvalitetnejša olja ne zdržijo več kot 20.000km. No saj olje bo nekaj še mazalo ampak ne zadosti, ne bo sposobno obdržat ustreznega oljnega filma na delih, ne bo sposobno držat nečistoče (posledično se naredi oljna brozga) , ne bo sposobno nevtralizirati kislin ki nastajajo pri izgorevanju (to se vidi v analizi olja ko je TAN večji od TBN)... 

Kot zanimivost sem enkrat bral eno interno VAG študijo kjer so testirali LongLife intervale in so ugotovili da je olje po 250 motourah na koncu in se poveča obraba.

Je pa tudi odvisno od same vožnje, kot so že prej pisali mestna vožnja bo olje prej uničilo kot pa umirjena vožnja po AC. 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
dne 14. 10. 2020 ob 11:53 je kastro napisal:

Stara M6, 2003 letnik: menjam na 20k že ves čas, trenutno ima cca 340k km in dela kot urca. Potem ko je Pelko zamenjal podložke na šobah pokuri par dcl olja na 20k. Je pa rja krivec, da bo šla zdaj na odpad, žal.... P.S. če rabi kdo motor oz dele: kak mesec bo avto še doma podem gre pod prešo

 

2016 M6: trenutno 120k km. Olje nikoli ne "zdrži" 20k km do menjave, vedno se mi prižge lučka da je potrebno menjati olje nekje na 16k prevoženih od prejšnje menjave??? Menjamo, resetiramo in naslednjič spet isto. Dela pa avto 100 km na dan po AC (50 v eno stran).

A vrata so vsa rjava? kakšne barve je avto in katera oblika?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.