Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

Imam vpra?anje glede zadnjih zavor na Mazdi 3, 2016 G120, prevo?enih 75000km. Ob menjavi gum sem preveril ?e stanje zavor. Prednje plo??ice sem menjal pred cca. pol leta in so OK.

Zadnjih ?e nisem menjal in so zelo neenakomerno obrabljene. Na obeh straneh je zunanja plo??ica povsem obrabljena (do kovine), notranja pa je ?e skoraj kot nova. Na eni strani se poznajo ?e po?kodbe na disku.

Je to opazil ?e kdo drug?

 

?e slike

 

ravno prej?ni teden sem menjal zadnje plo??ice na svoji mazdi 3 z istim problemom pa imam letnik 2015 in prevo?enih 66000km. Zgleda imajo res skoraj vse te te?ave :ne vem:

Napisano

Men pa rahlo cvilijo in je postalo kr precej nadle?no, sicer ?e nisem ugotovil ali prednje ali zadnje...pozna kdo re?itev ali bi bila potrebna menjava plo??ic ?eprav so stare le leto in pol. Ali pa je mo?no, da mi cvilijo diski?

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano
pred 21 minutami je Gregster napisal:

No vglavnem. Med korono se praktično nisem nič vozil in zavore ne cvilijo več👌

Mal razdret pa spihat pa zna bit že bolš. :)

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Da kr tole temo ponucam.

Sam imam mazdo 3 2015.

Avto sem kupil 2018 in sem moral že isto leto menjati zadnje diske in ploščice.

Torej original so zdržale 3 leta in 50kkm.

Čeljusti se takrat verjetno ni kaj dosti pipalo in so po 3eh letih in 45kkm ATE bli fuč.

Sem peljal potem na zavorni servis Košir, ponovno dal ATE diske in ploščice, on pa mi je obnovil čeljusti.

Za obnovo sem dal 80eur po čeljusti.

Vendar sedaj po dveh letih je ena stran ponovno fuč, toliko da sem komaj šel čez tehničnega (25% razlike levo/desno).

 

Tako, da bom verjetno spet moral menjati diske in ploščice.

Ali bi menjava čeljusti z novimi pomagala? Ima to samo original vgradnja take probleme?

 

Če je to klasika in neizogibno, potem bom začel kupovati najcenejše diske in ploščice k bom itak na 2 leti menjal.

 

Sprednje bremze sem pa menjal 2019 in so BP še zdaj.

Napisano
pred 32 minutami je Steinkauz napisal:

Da kr tole temo ponucam.

Sam imam mazdo 3 2015.

Avto sem kupil 2018 in sem moral že isto leto menjati zadnje diske in ploščice.

Torej original so zdržale 3 leta in 50kkm.

Čeljusti se takrat verjetno ni kaj dosti pipalo in so po 3eh letih in 45kkm ATE bli fuč.

Sem peljal potem na zavorni servis Košir, ponovno dal ATE diske in ploščice, on pa mi je obnovil čeljusti.

Za obnovo sem dal 80eur po čeljusti.

Vendar sedaj po dveh letih je ena stran ponovno fuč, toliko da sem komaj šel čez tehničnega (25% razlike levo/desno).

 

Tako, da bom verjetno spet moral menjati diske in ploščice.

Ali bi menjava čeljusti z novimi pomagala? Ima to samo original vgradnja take probleme?

 

Če je to klasika in neizogibno, potem bom začel kupovati najcenejše diske in ploščice k bom itak na 2 leti menjal.

 

Sprednje bremze sem pa menjal 2019 in so BP še zdaj.

WTF? :blink: kaj so bile bremze z lipovega lesa narejene? 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je Steinkauz napisal:

Vendar sedaj po dveh letih je ena stran ponovno fuč, toliko da sem komaj šel čez tehničnega (25% razlike levo/desno).

Hmmmm, za razliko niso krive izrabljene ploščice ali valoviti diski, to more bit krivda na čeljusti ali pa abs/esp enoti.

Napisano

Krive so celjusti. Mazda ima to narejeno katastrofalno. Tudi z aftermarket celjusti bos imel probleme. Ker celjust oz. cilinder steka posledicno zjebe tudi ploscice oz. diske.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano

Men pa pri zaviranju avto nekoliko trese pa imam nove vse diske in ploscice. Enako je bilo preden sem menjal zavore in tudi pri prejsnji M6. A to so tud celjusti krive al kaj je fora.

Napisano

Kolko je to novo?

 

Večina nas govori o valovitih diskih (warp). To se zgodi lahko ko vroč disk zapelješ v lužo.

Sem pa enkrat enga mojstra zasledil, ki je trdil, da je to larifari in da je to samo slab tovarniški material.

 

Žal v tovarnah več material ne odleži, da bi se silnice v jeklu poravnale. Tak material se potem hitreje zvije.

 

Na 175/65R14 sem čutil pri spustu iz brega, cukasto bremzanje. Ne znam razložit.

Na letnih 195/45R16 pa je volan treslo. To sem tako uspel ponovit, da sem na 90 kh/h prišel in krepko stisnil, še vedno pa majn kot abs. Pri nižjih hitrostih, je ta močan pojemek prehitro izginil, da bi lahko pošteno diagnosticiral.

 

Po menjavi pakn in doskov spredaj je pa 7 let mir.

 

Da se vrnem nazaj. Lahko so tudi novi diski problematični.

Sem pa nazadnjr slišal, da so enmu diske menjali na reklamacijo, na koncu pa je bilo nekaj drugega na podvozju zanič. Se ne spomnim več kaj.

Napisano

Ja, js mam m3 pa mi po petih letih zavore štimajo v nulo.Sem menjal samo prednje ploščice, ker so že piskale. Upam, da tako ostane.👍

Napisano

Meni v 13. letih od kar vozim mazdo niso zavore nikoli tresle. Pa so pri hisi tri mazde. Sem pa na vseh ze zamenjal sigurno po 3 pare celjusti, ker pac zastekajo...

Napisano
pred 14 urami je ignacij napisal:

Pa ni mi jasno, zadnjih 15let se nisem imel zavor da ne bi tresle, na vseh mazdah. Nazadnje mi ni treslo na golfu 3.

Jaz imam enake izkušnje. Najslabša stvar na Mazdah so zavore. Tudi meni so še pri vsaki tresle, zamenjam komplet vse, zdrži mogoče 20k km.

 

Pa sem v življenju dlje časa vozil že skoraj 10 avtov. Težave z zavorami pa samo pri Japoncih, npr. na Hondi Accord sem moral zadnje zavore menjati na 40k km, prednje na 60k km.

 

So pač poddimenzionirane. Za penzioniste in mestno vožnjo so menda okej ...

Napisano

Jaz sem na 6-tki prve generacije imel nekaj težav po cca 60-80.000 KM pri Cx5 AT teh težav ni


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano
On 6/10/2023 at 10:29 AM, Steinkauz said:

Da kr tole temo ponucam.

Sam imam mazdo 3 2015.

Avto sem kupil 2018 in sem moral že isto leto menjati zadnje diske in ploščice.

Torej original so zdržale 3 leta in 50kkm.

Čeljusti se takrat verjetno ni kaj dosti pipalo in so po 3eh letih in 45kkm ATE bli fuč.

Sem peljal potem na zavorni servis Košir, ponovno dal ATE diske in ploščice, on pa mi je obnovil čeljusti.

Za obnovo sem dal 80eur po čeljusti.

Vendar sedaj po dveh letih je ena stran ponovno fuč, toliko da sem komaj šel čez tehničnega (25% razlike levo/desno).

 

Tako, da bom verjetno spet moral menjati diske in ploščice.

Ali bi menjava čeljusti z novimi pomagala? Ima to samo original vgradnja take probleme?

 

Če je to klasika in neizogibno, potem bom začel kupovati najcenejše diske in ploščice k bom itak na 2 leti menjal.

 

Sprednje bremze sem pa menjal 2019 in so BP še zdaj.

 

Da kar tukaj nadaljujem.

 

Torej sem imel 120kkm servis in sem peljal k Pelkotu in rekel, da je leva zadnja čeljust fuč (da niti za obnovit ni). Kot rečeno mi jo je Košir obnovil 2 leti nazaj, očitno bi bilo bolje, če bi takrat menjal...

Diski so na srečo še ok, moram pa zadnje ploščice menjat.

 

Sedaj pa ne vem katero čeljust moram vzeti. Imam mehansko ročno zavoro.

WWW.AUTODOC.SI

 

Napisano

Še moje izkušnje zadnjih zavor na Mazdi 3 2016.

Lansko leto zašteka zadnja leva čeljust: na avtocesti opozorilo za neenakomeren tlak v pnevmatikah, ustavim na bencinski, platišče vroče in iz zavore se je malo kadilo.

Pelko zamenja čeljust z obnovljeno in na mojo željo zamenjamo še desno + nove diske in pakne, torej na zadnji osi vse komplet novo/obnovljeno.

Letos mi ponovno zašteka zadnja leva čeljust. Peljem do Koširja, mi jo obnovi in zaenkrat brez problema deluje.

Pove še, da se mi bo verjetno spet ponovilo, ker so bile obnovljene speskane, pri tem pa se malenkost spremenijo dimezije in nova tesnila ne nalegajo kot tovarniško.
Priporoča, da ko mi naslednjič zašteka, naj kupim na spletu nove čeljusti od Budweg, pripeljem do njega da zmonitra in nato naj bi bil mir.

  • Všeč 4
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)

Saj te čeljusti so v glavnem vse obnovljene.Budweg tudi malo preveč nabija cene, 400 eur za obnovljeno. 300 eur pa je nova original

Popravljeno od Brane
  • Všeč 3
  • Zmeden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.