Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne, ne pri?gejo se pri ve?ji hitrosti. Odvisno je od tega kolk ma gospodar rad avto. Jaz ga vsako jutro pobo?am pa se takoj pri?gejo.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Ce zej ze tako kompliciramo ti policaj lahko kamot napise kazen. Je ze res da je avto homologiran, ampak na tebi je da prizges luci ce le te ne gorijo na auto. Prav tako bi lahko 3/4 ljudem napisal kazen, ko se pri zmanjsani vidljivosti (dez) furajo z dnevnimi lucmi, ker "neznajo" rocno dati luci na ON

Napisano

Ljudje so tako odvisni od teh pomagal in elektronike, da jim je vsako tako opravilo kot obrniti ro?ko ro?no na kratke lu?i odve?. Va?no je, da se telefon pove?e z avtom v treh milisekundah, da so lahko "povezani" s svetom. Brez tega si mrzel in si out.

 

 

Napisano

Js bi pa pogledu z drugega zornega kota. Rad bi clovk, da se to dela samo, ker pac hoces napredvat v tehniki.

Zej pa, tudi js sm dans ugotovil, da se full adaptivne led luci pri najnovejsi mazdi, niso prizgane, dokler senzor ne presodi, da bi lahko ble. Se vec, v navodilih sem komaj nasel tabelo kdaj je kaj prizgano ... in zej 90% ludiem je gladko malo vseen za navoduila, majo auto stikalo in ima da dela! hkrati pa ko sedis v avtu ne ves kaj gori kaj ne, danes sm mogu zeno prosit, da mi je pogledala med tem ko sn se pelal.

Se vec v navodilih nic ne pise kje se da obcutljivost spremenit in kaksna vrednost obcutljivosti kaj dela.

Napisano

Ma ste zakompliciral. Ko se pelje? in ima? stikalo na Auto, gorijo dnevne spredaj. Ko se pri?gejo zasen?ene, se ti pri?ge lu?ka na armaturi. Kaj manjka?

Napisano

Ma ste zakompliciral. Ko se pelje? in ima? stikalo na Auto, gorijo dnevne spredaj. Ko se pri?gejo zasen?ene, se ti pri?ge lu?ka na armaturi. Kaj manjka?

Ni?, eni pa? ne vedo kaj je kaj.

Napisano

Ma ste zakompliciral. Ko se pelje? in ima? stikalo na Auto, gorijo dnevne spredaj. Ko se pri?gejo zasen?ene, se ti pri?ge lu?ka na armaturi. Kaj manjka?

Se strinjam . In kriv je ?lovek ki ne gleda katera Lu?ka mu Sveti.

 

Ampak... Ko se ob zategnjeni ro?ni ugasnejo ?e dnevne lu?i ... Pa lahko zgolj po branju navodil za uporabo (oziroma te teme) ve? , da si spredaj popolnoma neosvetljen.

Napisano

Pa ne ze spet no...  :mi pijemoo:

 

Nekako podobno kot ored casom, ko je nekdo pisal cez sistem ?Coming home? ali ?Leaving home? ali kaj je ze... da ne dela tako, kot pri drugem... in ce se prav spomnim, je celo Mazdo3 takrat prodal zaradi tega ;) ...

 

Manj kot se obremenjujes s tem, bolje je...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sej vidi? na armaturni lu?ki, ki ti da na znanje, da kratke lu?i delujejo. In, ko se nenadoma zmra?i(mogo?e sne?i, je full obla?no) pri?ge? lu?i in to je to.Razmi?ljatije treba malo ve? s svojo glavo.

 

 

Napisano

Sej vidi? na armaturni lu?ki, ki ti da na znanje, da kratke lu?i delujejo. In, ko se nenadoma zmra?i(mogo?e sne?i, je full obla?no) pri?ge? lu?i in to je to.Razmi?ljatije treba malo ve? s svojo glavo.

V sodobnem svetu je prepovedano razmi?ljati :)

Napisano

Ej a ?e ro?no med vo?njo zategnes, a pol tud ugasnejo lu?i ali je to samo ?e jo zategnes pri stoje?em vozilu?

 

Driftanje pa to....

Napisano

Uff ja to bi pa rad videl - driftanje z el. ro?no. Karambol zagotovljen.

33112_1.png

Napisano

Sej vidi? na armaturni lu?ki, ki ti da na znanje, da kratke lu?i delujejo. In, ko se nenadoma zmra?i(mogo?e sne?i, je full obla?no) pri?ge? lu?i in to je to.Razmi?ljatije treba malo ve? s svojo glavo.

Mimogrede, lepa slika, lepa MAZDA....
Napisano

Ro?no sprobu med vo?njo in ne dela, kot smo v temi v povezavi z ro?no ?e govorili. Samo kratek pisk se zasli?i in lu?ka posveti. Probu sem na zasne?eni cesti na ravnini za vsak slu?aj in seveda pri majhni hitrosti.

Napisano

Ro?no sprobu med vo?njo in ne dela, kot smo v temi v povezavi z ro?no ?e govorili. Samo kratek pisk se zasli?i in lu?ka posveti. Probu sem na zasne?eni cesti na ravnini za vsak slu?aj in seveda pri majhni hitrosti.

He, he, samo enim pa vam res ne da mir in morate stvar sprobati. :)

Dobro, tak?ne raziskovalce rabimo, tako, da sedaj vemo eno ve?.Dobro,da je bil sneg, da se v vsakem primeru ne more zgoditi kaj hudega.

 

 

Napisano

Pa ne no, da se ne bo kdo pojavu na 24ur na konc, v kakem ?lanku "zdrsnil s ceste zaradi zategnjene e-ro?ne" :P

Pa ?e na?li ga ne bodo v jarku , zaradi ugasnjenih dnevnih lu?i...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • 495 kg nosilnosti?   A je to kakšen hec? Zapoznela prvoaprilska?   Pa narejen za kitajske gasilce - vsaj po oznakah na zadnjih vratih...      
    • 260Nm navora? Toliko ga imajo 1,5 bencinarji. Tole nekaj ne klapa.
    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.