Skoči na vsebino

Zaščita avtomobila s prozorno folijo


50keda

Priporočeno sporočilo

Pozdrav,

 

na hitro sem preletel strani tegale foruma, pa ?e nisem na?el podobne teme.

Zanima me, ?e ?e ima kdo izku?nje z za??itno folijo proti kamen?kom?

Soul Red barva je namre? zlo ob?utljiva in glede na to, da po samo 700 km ?e imam prve svetle pikice, me zanima, ?e je to ?e kdo delal, pa kje pa kako.

 

Vnaprej hvala za vse infote :)

 

PS: ?e pa je ?e kje podobna tema, pa prosim nekoga z pravicami, da to stla?i tja, hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Te nove barve na vodni osnovi so res bolj drek kar se trpe?nosti ti?e, zato jo je pametno za??ititi, samo ra?unja da bo? ?ez nekaj ?asa tudi folijo menjal ker se natrga.

Sodelavec je pred leti dal na takrat novega Cliota. Barvo ?e za??iti, vendar je pri mal ve?jih ostrej?ih kamen?kih tudi folijo natrgalo. Dal je pa delat tu v MB, neki foliatech ali nekaj takega.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo, da so ene vodne barve za endrek, ene pa niso.

 

Vse so slabe.Razlika je le ta, da se nekateri cijazijo po cesti z zavesicami, katere delajo upor in posledi?no je tu majhna brzina, drugi pa brzijo mimo v lepih avtih in posledi?no naredijo kamen?ki, ki letijo izpod zavesic ?kodo na premijskem laku.:)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse so slabe.

Pa? niso. Tako kot neko? niso bile vse slabe barve ki so bile na osnovi topil. Je pa zanimiv fenomen da imajo firme, ki so imele neko? te?ave z barvami na osnovi topil, sedaj prav tako te?ave z barvami na vodni osnovi. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aless, to pa ni res no. Nem?ke imajo bolj?o barvo. No, bolj obstojno. Vsaj nekaj :)

Jap, pa tudi kvaliteta avtov je doooosti bolj?a.Kaj pomaga, ?e imajo mogo?e malo bolj kvalitetno barvo, ?e pa jim pleh pod barvo gnije.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja kao prava nem?ka kvaliteta ki je ?e zdavnaj ni ve?.

Ljudski "kvalitetnej?i" Passati imajo isto sranje od barve, tu si tudi ?vabi ne zatiskajo o?i, razen kakih fanatikov znamke.

https://www.motor-talk.de/forum/ist-der-passat-lack-so-duenn-oder-ist-der-basis-lack-so-schlecht-kratzer-t1808191.html

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Jest je spremenil naslov v Zaščita avtomobila s prozorno folijo

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.