Skoči na vsebino

Tehnološka konferenca


scania

Priporočeno sporočilo

Vceraj je bil predstavljen na konferenci sistem mehkega hibrida. In sicer je bil omenjen tudi mild hybrud fead kit za novo mazdo 3. Sedaj pa me zanima a ima nova mazda 3 tudi alternatorsi zaganjac s funkcijo generatorja. Torej da ob start stop sistemu ne zazene motor starter ker ga ni ampak to vlogo prevzame alternator ki je ob enem starter.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mislim, da ja zraven pa pri StopStart sistemu ustavi motor v taki to?ki, da obdr?i kompresijsko me?anico in jo enostavno takoj lahko v?ge s sve?ko z minimalno podporo zaganja?a/alternatorja. Za bencinarje govorim, da se ne bo kdo od smeha dol zavalil, ker dizl nima v?igalnih sve?k.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aaaa,sedaj smo malo debatirali in mazda bi naj imela 12v in 24v sistem (vw 48v) 24v sistem bi naj napajal vse porabnike in bi naj bil polnjen preko alternatorja/generatorja. Baterije bi naj bile za sovoznikom na podvozju. Torej neka nadgradnja i-eloop sistema s tem da vecja zaloga energije in 24v sistem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmh, ni mi v?e? da sta 2 elektri?na sistema 12v in 24v, pri na?ih MB G270cdi-jih imamo eno me?anico 12v in 24v in je obup iskanje napake na elektriki.

Bi raje videl samo 24v sjstem in pol konverter za ostale stvari ?e ?e morajo biti na 12v.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, to zna bit kar naporno si mislim. Drugace pa zgleda gre res vse v hibridna in elektro vozila. Ze zf 8 stopenjski menjalnik je brez wandlerja z elektromotorjem in elektricno sklopko, vglavnem vsi vecji proizvajalci ki so bili delezni na konferenci so povdarjali elektrifikacijo. Zal :-(. Sem imel le malo upanja mogoce pa bo cng prisel v veljavo, ampak zgleda da ne :-/

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo, mogo?e bo komu pri?lo prav za preverjanje ali je hladilna teko?ina ?e ok ali je potrebna menjava, na konferenci je bil predstavljen zanimiv postopek preverjanja in sicer.

Pri hladnem motorju odpret? pokrov raztezne posode ali pokrov hladilnika in za?ene? motor, vzame? multimeter nastavi? pri Dc meritvi napestost 20V ali manj, ko motor dose?e delovno temperaturo vstavi? + sondo v hladilno teko?ino, - sondo pa na - pol baterije, obrate dvigne? na 2000 vrtljajev in od?ita? ?e je vrednost med 0,2 in 0,4 je ok, druga?e je potrebna menjava. 

Tehni?ni in?truktor SKF je opisal tudi vodne ?rpalke in sicer da ima vsaka ?rpalka majhen rezervoar kjer se nabira izhlapljena hladila teko?ina in da pri novo gradnji rahlo pu??anje do40km ni ni? kriti?nega ker se potem vstavi, ter da je uporaba tesnil prepovedana seveda za ?rpalke ki imajo tesnila zraven. 

Vglavnem zelo zanimivo, v torek grem na izobra?evanje Ate za zavorne sisteme, konec februarja pa na 4dnevno izobra?evanje o DSG menjalnikih. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Super informacije. ?e bo ?e ve? takih bo super.

 

ZA dsg pa tudi prosim za informacije koliko razli?nih tipov je kateri so vzdrzljivi in kateri ne.....

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo. Glede izobra?evanja zavor ate. Znamka je top. Povedano toliko vsega da bi lahko tipkal dva dni. Naprimer zelo zanimivo, da zdajsnje ploscice ki so in morajo bit brez asbesta po treh polnih zavirannib posteklenijo in se priporoca menjavo ker ucinek ni vec enak. Diski z luknjicami pozitivni samo v odvajanju toplote, zavorni ucinek slabsi zaradi manjse povrsine in posledicno manjsega trenja. Potem govora je bilo o menjavi diskov in ze vpliv lista med pestom in disko (isto kot da je zvit). Aaa pa se za nase mazde katera dot tekocina, pise dot3 ali dot4. Kar pa ne drzi ker je to Ameriska oznaka, za nase mazde je olje z oznako dot4 sl6 kar je Eu standart in je enakovreden dot4 ameriskemu standardu. Predstavljen je bil tudi sistem odzracevanja novejsih vozil, ki pa brez diagnostike vec negre. Vglavnem top, znamka ate pa je samo se potrdila svoj sloves.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za novejse mazde 6 se da dobit samo spredaj diske in zadaj ploscice, druga ate ne dela.

Ima? prav. Spredaj so trw plo??ice,zadaj ate, sem preveril.Za diske ne vem. Sem mislil, da so vse ate...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Izobrazevanje za dsg menjalnike zakljuceno. Vglavnem tiptronic (klasicen avtomatski menjalnik) je zakon. Podatkov malo morje. Ce ze dsg pa z mokro sklopko. Ta vw 0am 7stpenjski s suho sklopko zna bit problem. Krmilni sistem ima svoje olje in se ne menja (lahko se ampak ni nivoja, pac zaupas da si tocno not nalil skoz oddusek) potem je se posebaj olje za zobnike. Vglavnem 6stopenjski z mokro sklopko ob rednem vzdrzevanju je kar trpezen. Ce bo kater kaj rabil okoli dsg-ja se lahko javi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Daj mi prosim povej malo ve? o tem zaviranju in posteklenitvi plo??ic. Ko sem se jaz u?il so nam rekli, da plo??ice pobrusimo in s te poravnamo.

 

A na teh novih jih ne more? ve? brusit? Bru?enje seveda na brusilnem stroju.

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nam je bilo receno da so stare ploscice vsebovale azbest ki zelo dobro prenese toplotne soke pri novejsih ga ni ker je nevaren s tem se pa izgubi ta lastnost in ce parkrat ornk zabremzas se pregreje in postekleni kar pomeni da je zavorni ucinek slabsi, vbistvo priporocajo menjavo ploscic. Samo razlozi to stranki ce lahko, ni sanse. Glede brusenja je en vprasal in odgovor je bil da ni sanse, tako kot brusenje diskov.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Zdravo. Glede izobra?evanja zavor ate. Znamka je top. Povedano toliko vsega da bi lahko tipkal dva dni. Naprimer zelo zanimivo, da zdajsnje ploscice ki so in morajo bit brez asbesta po treh polnih zavirannib posteklenijo in se priporoca menjavo ker ucinek ni vec enak. Diski z luknjicami pozitivni samo v odvajanju toplote, zavorni ucinek slabsi zaradi manjse povrsine in posledicno manjsega trenja. Potem govora je bilo o menjavi diskov in ze vpliv lista med pestom in disko (isto kot da je zvit). Aaa pa se za nase mazde katera dot tekocina, pise dot3 ali dot4. Kar pa ne drzi ker je to Ameriska oznaka, za nase mazde je olje z oznako dot4 sl6 kar je Eu standart in je enakovreden dot4 ameriskemu standardu. Predstavljen je bil tudi sistem odzracevanja novejsih vozil, ki pa brez diagnostike vec negre. Vglavnem top, znamka ate pa je samo se potrdila svoj sloves.

 

Ali lahko pove? ve? o tem zra?enju sistema? Kako ne gre ve? brez diagnostike?  ?zmeden?  :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nemores s pritiskom na stopalko ustvarit toliksnega tlaka da bi sel ves zrak ven. Zato se uporabi diagnostika in s pomocjo abs crpalke ustvarja tlak in te vodi na katerem kolesu odzracis. Sam postop lahko traja tudi do 1.5h (mercedes)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Jest je spremenil naslov v Tehnološka konferenca

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • https://www.slovenskenovice.si/bulvar/tuji-traci/tito-sploh-ni-bil-tito/
    • Po mojem, najboljših 6 minut, porabljenih na Youtube. Kapo dol ustvarjalcem!    
    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.