Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

sem novi lastnik mazde 6 letnik 2011 z 2.2 motorjem 95KW. Avto ima prevoženih 200k km, doslej iz servisne zgodovine ne kaže, da je bilo z njim karkoli narobe oz. da bi menjali kakšne amortizerje, sklopko, končnike itd. Verjetno me marsikaj od tega prej kot slej čaka. Kako je s temi 2.2 dizel motorji, kakšne imate izkušnje? Na internetu sem glede mazda diesel motorjev našel marsikaj  😐 

 

Glede menjave olja doma, so kakšni zadržki? Je potreben kak priklop na tester ali kaj podobnega? 

Napisano

V Mazdino Digitalno servisno knjigo se žal ne vpisuje dodatno izvedenih del (sklopka, amortizerji....). To lahko ugotoviš le od lastnika ali pa od servisa kjer je bilo kaj dodatno menjano, imajo delovne naloge na keterih se vidi dodatno delo.

Glede Mazdinih dizlov pa na tvojem mestu bi prvo menjal podložke injektorjev in očistil sito oljne črpalke, da si pol zihr da je to ok. 

Pa pri tej R2 mašini še je fajn preverit verigo, da ni preveč raztegnjena. 

Menjava olja doma je enostavna kot vsak drug avto, servisni interval pa ja lahko resetiraš z obd vmesnikom in Forscan app ali pa prebrikaš konektor pod motornim pokrovom in se zresetira interval. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Hvala za informacije.

 

Glede servisne knjige vem, sem pa dobil poleg vso servisno zgodovino od prvega do zadnjega servisa v obliki računov. 

 

A pri teh motorjih so še vedno problem podložke injektorjev in sito črpalke? Imamo v bližini LJ kakšnega dobrega/normalno ugodnega mojstra, ki se teh stvari loti izven uradnega servisa?

Napisano

V blizini Medvod je Pelko, ki je strucko za Mazde... 

 

Tule ima delavnico:

staticmap?center=46.1516798%2C14.3863378
WWW.GOOGLE.COM

Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pelko je mojster in k njemu vozim že 10 let različna vozila, PRIPOROČAM! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ponavadi ima cca. teden čakalne dobe (5 delovnih dni), ima 6 ali 7 nadomestnih avtov, tako da to ni problem. Cene ima zelo ugodne, več se bo pa potrebno kar nanj obrnit in dogovorit. :)

 

Lokacija: Zgornja Senica nad Medvodami.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Torej najprej bomo preverili in po potrebi očistili sito, potem pa še podložke. 

 

Še eno vprašanje. Kot vidim, se čipajo vsi ti 2.2 dizel motorji na isto moč. A so torej enaki? 

Napisano
pred 1 uro je matjazy napisal:

Torej najprej bomo preverili in po potrebi očistili sito, potem pa še podložke. 

 

Še eno vprašanje. Kot vidim, se čipajo vsi ti 2.2 dizel motorji na isto moč. A so torej enaki? 

Samo ta tvoj motor ni  skayactiv dizel da, se razumemo. Skayactiv motorji se brez problema čipajo do 220konjev.

Za tvojega pa ne vem, na koliko. konjičev gre. :)

 

 

Napisano (urejeno)

Tudi R2 dizel v M6 GH gre brez problema na 215hp (163 in 185 osnovne verzije). 130hp osnovne verzije pa samo na 170, ker ima manjši turbo.

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
dne 21. 4. 2020 ob 16:27 je Alex napisal:

Samo ta tvoj motor ni  skayactiv dizel da, se razumemo. Skayactiv motorji se brez problema čipajo do 220konjev.

Za tvojega pa ne vem, na koliko. konjičev gre. :)

Si svojo že čipal?

Napisano
Pred eno uro je 323 BA napisal:

Si svojo že čipal?

Kdaj? Če pa ne morem čez 15 občin trenutno. Sva pa z mojstrom na vezi, da se prikažem pri njem, ko bo mogoče. 

 

 

Napisano
pred 10 urami je Scr3am napisal:

Alex, a to jo bos cipal na 210 hp pa 470 nm?

Ne. Verjetno bo malo manj. Se morava dogovoriti na licu mesta. 

 

 

Napisano

Kam jo boš pa dal čipat?

 

Sicer sem gledal malo po netu, pa naj bi se tudi ta švoh čipala na 200?

 

Vmes smo zamenjali podložke pod šobami in pregledali sito, ki ni kazalo nobenih znakov zapacanosti. Z obojim skupaj je bilo dobro uro dela. In 5€ stroškov. 

Napisano
pred 19 minutami je matjazy napisal:

Kam jo boš pa dal čipat?

 

Sicer sem gledal malo po netu, pa naj bi se tudi ta švoh čipala na 200?

 

Vmes smo zamenjali podložke pod šobami in pregledali sito, ki ni kazalo nobenih znakov zapacanosti. Z obojim skupaj je bilo dobro uro dela. In 5€ stroškov. 

Tunerc, novo mesto. 

 

 

Napisano
pred 14 minutami je dvorjan napisal:

Koliko pa računajo ti tunerji?

A je skupinski popust? 😃

Piši ali pokliči jih. Za ceno se da zment. 😏

 

 

Napisano

Ervin je uredu se da vse zment , tko da , cene so od 250+ .

No 250 evrićev sem dal JEST za atmosferca . Trajal je pa 4 ure . 👍 Priporoćam 👍:notworth:.

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je koroska18 napisal:

Ervin je uredu se da vse zment , tko da , cene so od 250+ .

No 250 evrićev sem dal JEST za atmosferca . Trajal je pa 4 ure . 👍 Priporoćam 👍:notworth:.

Res je. Sem slišal same pohvale o njemu. In kar je najbolj pomembno, da da avto na valje pred in po posegu. Vsak avto obravnava individualno. Jaz sem se zmenil za 270€.Samo čakam na termin, ko bo prost, ker sedaj ima veliko dela. 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Hvala 1

 

 

Napisano
pred 7 minutami je koroska18 napisal:

Ervin je uredu se da vse zment , tko da , cene so od 250+ .

No 250 evrićev sem dal JEST za atmosferca . Trajal je pa 4 ure . 👍 Priporoćam 👍:notworth:.

Kateri motor imaš in na koliko si jo mapiral pa kako si zadovoljen,če lahko poveš?:prstgor:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.