Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

sem novi lastnik mazde 6 letnik 2011 z 2.2 motorjem 95KW. Avto ima prevoženih 200k km, doslej iz servisne zgodovine ne kaže, da je bilo z njim karkoli narobe oz. da bi menjali kakšne amortizerje, sklopko, končnike itd. Verjetno me marsikaj od tega prej kot slej čaka. Kako je s temi 2.2 dizel motorji, kakšne imate izkušnje? Na internetu sem glede mazda diesel motorjev našel marsikaj  😐 

 

Glede menjave olja doma, so kakšni zadržki? Je potreben kak priklop na tester ali kaj podobnega? 

Napisano

V Mazdino Digitalno servisno knjigo se žal ne vpisuje dodatno izvedenih del (sklopka, amortizerji....). To lahko ugotoviš le od lastnika ali pa od servisa kjer je bilo kaj dodatno menjano, imajo delovne naloge na keterih se vidi dodatno delo.

Glede Mazdinih dizlov pa na tvojem mestu bi prvo menjal podložke injektorjev in očistil sito oljne črpalke, da si pol zihr da je to ok. 

Pa pri tej R2 mašini še je fajn preverit verigo, da ni preveč raztegnjena. 

Menjava olja doma je enostavna kot vsak drug avto, servisni interval pa ja lahko resetiraš z obd vmesnikom in Forscan app ali pa prebrikaš konektor pod motornim pokrovom in se zresetira interval. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Hvala za informacije.

 

Glede servisne knjige vem, sem pa dobil poleg vso servisno zgodovino od prvega do zadnjega servisa v obliki računov. 

 

A pri teh motorjih so še vedno problem podložke injektorjev in sito črpalke? Imamo v bližini LJ kakšnega dobrega/normalno ugodnega mojstra, ki se teh stvari loti izven uradnega servisa?

Napisano

V blizini Medvod je Pelko, ki je strucko za Mazde... 

 

Tule ima delavnico:

staticmap?center=46.1516798%2C14.3863378
WWW.GOOGLE.COM

Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pelko je mojster in k njemu vozim že 10 let različna vozila, PRIPOROČAM! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ponavadi ima cca. teden čakalne dobe (5 delovnih dni), ima 6 ali 7 nadomestnih avtov, tako da to ni problem. Cene ima zelo ugodne, več se bo pa potrebno kar nanj obrnit in dogovorit. :)

 

Lokacija: Zgornja Senica nad Medvodami.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Torej najprej bomo preverili in po potrebi očistili sito, potem pa še podložke. 

 

Še eno vprašanje. Kot vidim, se čipajo vsi ti 2.2 dizel motorji na isto moč. A so torej enaki? 

Napisano
pred 1 uro je matjazy napisal:

Torej najprej bomo preverili in po potrebi očistili sito, potem pa še podložke. 

 

Še eno vprašanje. Kot vidim, se čipajo vsi ti 2.2 dizel motorji na isto moč. A so torej enaki? 

Samo ta tvoj motor ni  skayactiv dizel da, se razumemo. Skayactiv motorji se brez problema čipajo do 220konjev.

Za tvojega pa ne vem, na koliko. konjičev gre. :)

 

 

Napisano (urejeno)

Tudi R2 dizel v M6 GH gre brez problema na 215hp (163 in 185 osnovne verzije). 130hp osnovne verzije pa samo na 170, ker ima manjši turbo.

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
dne 21. 4. 2020 ob 16:27 je Alex napisal:

Samo ta tvoj motor ni  skayactiv dizel da, se razumemo. Skayactiv motorji se brez problema čipajo do 220konjev.

Za tvojega pa ne vem, na koliko. konjičev gre. :)

Si svojo že čipal?

Napisano
Pred eno uro je 323 BA napisal:

Si svojo že čipal?

Kdaj? Če pa ne morem čez 15 občin trenutno. Sva pa z mojstrom na vezi, da se prikažem pri njem, ko bo mogoče. 

 

 

Napisano
pred 10 urami je Scr3am napisal:

Alex, a to jo bos cipal na 210 hp pa 470 nm?

Ne. Verjetno bo malo manj. Se morava dogovoriti na licu mesta. 

 

 

Napisano

Kam jo boš pa dal čipat?

 

Sicer sem gledal malo po netu, pa naj bi se tudi ta švoh čipala na 200?

 

Vmes smo zamenjali podložke pod šobami in pregledali sito, ki ni kazalo nobenih znakov zapacanosti. Z obojim skupaj je bilo dobro uro dela. In 5€ stroškov. 

Napisano
pred 19 minutami je matjazy napisal:

Kam jo boš pa dal čipat?

 

Sicer sem gledal malo po netu, pa naj bi se tudi ta švoh čipala na 200?

 

Vmes smo zamenjali podložke pod šobami in pregledali sito, ki ni kazalo nobenih znakov zapacanosti. Z obojim skupaj je bilo dobro uro dela. In 5€ stroškov. 

Tunerc, novo mesto. 

 

 

Napisano
pred 14 minutami je dvorjan napisal:

Koliko pa računajo ti tunerji?

A je skupinski popust? 😃

Piši ali pokliči jih. Za ceno se da zment. 😏

 

 

Napisano

Ervin je uredu se da vse zment , tko da , cene so od 250+ .

No 250 evrićev sem dal JEST za atmosferca . Trajal je pa 4 ure . 👍 Priporoćam 👍:notworth:.

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je koroska18 napisal:

Ervin je uredu se da vse zment , tko da , cene so od 250+ .

No 250 evrićev sem dal JEST za atmosferca . Trajal je pa 4 ure . 👍 Priporoćam 👍:notworth:.

Res je. Sem slišal same pohvale o njemu. In kar je najbolj pomembno, da da avto na valje pred in po posegu. Vsak avto obravnava individualno. Jaz sem se zmenil za 270€.Samo čakam na termin, ko bo prost, ker sedaj ima veliko dela. 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Hvala 1

 

 

Napisano
pred 7 minutami je koroska18 napisal:

Ervin je uredu se da vse zment , tko da , cene so od 250+ .

No 250 evrićev sem dal JEST za atmosferca . Trajal je pa 4 ure . 👍 Priporoćam 👍:notworth:.

Kateri motor imaš in na koliko si jo mapiral pa kako si zadovoljen,če lahko poveš?:prstgor:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.