Skoči na vsebino

Zavorni diski in ploščice


Priporočeno sporočilo

pred 6 minutami je Janez007 napisal:

 

Sem se danes oglasil na enem Mazdinem servisu in vprašal glavnega mehanika glede zvijanja diskov. Odgovor je bil v smislu, da bo treba zamenjat še pesto z ležajem in seveda diske ... Ko se zvije pesto-ležaj bi pomagalo samo drejanje na samem avtu ... če se odmontira diske jih je treba postaviti nazaj na isti položaj.

Smo merili z merilno urico ze xx krat pa je pesta ok. Saj z prejsnjimi zimmerman je bilo vse ok sem naredil 80000km brez tezav, zdaj pa spet je...a

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je godlike napisal:

Potnik mi je reko, takrat ko je M2 sklopko rihtal, da so trenutno najboljši diski Textar, pakne pa ATE.

 

To je bilo marca.

Isto pravi moj mehanik, ki je bil prej mehanik na uradnem mazda servisu. 

Da prisega na textar. In sicer oboje-diski +ploščice. Takoj za njimi pa ATE- vse skupaj. 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ATE je ca. 7 let nazaj večino proizvodnje diskov premaknil na kitajsko in tudi prodajne cene nižal.

Že takrat je moj potnik rekel, da se boji, da bo padla kvaliteta.

 

Ta zvestoba eni firmi, pa pravi da kvaliteta niha in on gleda po trenutnih reklamacijah.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je scania napisal:

Update: naročil textar pro+ diske, ki imajo več karbona in ploscice, v pon prevzamem potem pa konc tedna menjam ko bom se kar gume, da bo avto perajt za jugo road trip konc oktobra. Upam da bo bolje.

Tej textar so fajn, ker sploh ne rjavijo in izgledajo vedno kot novi. Po moje boš zadovoljen z to kombinacijo. 

Jaz jih bom dal gor tudi na cx30, ko bo čas menjave 

Edino malo več je zavornega prahu na feltnah, kar pomeni, da dobro opravijo svoje delo. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

@scania mogoce bi pa moral iti na večje diske in ploščice, ne vem pa ali je potrebno zamenjati tudi nosilce čeljusti. Meni na cx5 ne delajo težav diski pa je avto težji z AT in pri 100.000 km ni bilo težav so bili obrabljeni prej. Će boš delal kakšne primerjave imam stare diske in ploščice se doma v arhivi

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je mazdaman napisal:

@scania mogoce bi pa moral iti na večje diske in ploščice, ne vem pa ali je potrebno zamenjati tudi nosilce čeljusti. Meni na cx5 ne delajo težav diski pa je avto težji z AT in pri 100.000 km ni bilo težav so bili obrabljeni prej. Će boš delal kakšne primerjave imam stare diske in ploščice se doma v arhivi

Mislim da je ravno to fora - scania je precej varčen voznik, mi z AT bolj obremenjujemo bremze in se “enakomerno obrabljajo” - bomo pa videli kako bo, pri meni zaenkrat bp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je mazdaman napisal:

@scania mogoce bi pa moral iti na večje diske in ploščice, ne vem pa ali je potrebno zamenjati tudi nosilce čeljusti. Meni na cx5 ne delajo težav diski pa je avto težji z AT in pri 100.000 km ni bilo težav so bili obrabljeni prej. Će boš delal kakšne primerjave imam stare diske in ploščice se doma v arhivi

Sem razmišljal tudi v tej smeri. Bom počakal da vidim kakšen bo zdaj rezultat s Textar diski. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnje sem na Focusu obarval vijolčno-modro na spustu z Rogle.

 

Kak mesec so rabli, da so se ščistli obarvanosti, malo so še zamazani po površini in delajo kot prvi dan.

 

Z večjimi ne bo nič rešil, razen če te pregreva in potem po lužah vozi, da jih warp-a. Druga možno pa je tudi krepko pregrevanje in potem nenadni postanek. Pa se disk v čeljusti počasneje ohlaja kot izven, ker se avto ne vozi več.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...
dne 19. 10. 2023 ob 7:02 je scania napisal:

Sem razmišljal tudi v tej smeri. Bom počakal da vidim kakšen bo zdaj rezultat s Textar diski. 

Kako se kaj obnesejo diski. Tudi sam jih bom moral zaradi tresenja zamenjati. Očitno je problem zvijanja diskov pri malo zaviranja in enakomerni AC vožnji :)

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Carot napisal:

Kako se kaj obnesejo diski. Tudi sam jih bom moral zaradi tresenja zamenjati. Očitno je problem zvijanja diskov pri malo zaviranja in enakomerni AC vožnji :)

 

Najboljše je, da zavore "zmerno" uporabljaš - to se pravi bremzaš k bremzaš, ne držiš iz hriba dol celo pot, če morš na AC zavrt - zaviraš rahlo intervalno.

 

Jaz imam Zimmermann po priporočilu @scania ampak navadne, ne športne - sem zelo zadovoljen po 40kkm prevoženih.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je NevLado napisal:

Najboljše je, da zavore "zmerno" uporabljaš - to se pravi bremzaš k bremzaš, ne držiš iz hriba dol celo pot, če morš na AC zavrt - zaviraš rahlo intervalno.

 

Jaz imam Zimmermann po priporočilu @scania ampak navadne, ne športne - sem zelo zadovoljen po 40kkm prevoženih.

 

 

Mislim, da ima sedaj scania gor diske Textar, prav tako tudi jaz (komplet s ploščicami) Zaenkrat (po prevoženih 30000 km) bremzajo ko kot morajo in se niso zvili tudi pri res brutalnih zaviranjih. So pa definitivno najboljša kombinacija do sedaj. Imel sem original diske in ploščice  (sranje) nato sem montiral narezane Brembo in Brembo ploščice (sranje, so se zvili). Upam, da tej Textar zdržijo. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Carot napisal:

Kako se kaj obnesejo diski. Tudi sam jih bom moral zaradi tresenja zamenjati. Očitno je problem zvijanja diskov pri malo zaviranja in enakomerni AC vožnji :)

 

Sedaj imam textar pro+ in zaenkrat vse ok. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je NevLado napisal:

Najboljše je, da zavore "zmerno" uporabljaš - to se pravi bremzaš k bremzaš, ne držiš iz hriba dol celo pot, če morš na AC zavrt - zaviraš rahlo intervalno.

 

Jaz imam Zimmermann po priporočilu @scania ampak navadne, ne športne - sem zelo zadovoljen po 40kkm prevoženih.

 

 

Saj po moje znam bremzat glede na to, da so mi diski pri prejšnjih avtih zdržali cca. 200kkm

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je Carot napisal:

Saj po moje znam bremzat glede na to, da so mi diski pri prejšnjih avtih zdržali cca. 200kkm

No, nč slabga nism mislu, bolj se gre za to da sem ti hotel povedat da so te diski in ploščice rak in rana mazde6, od 2018 so spremenili kataloško - izboljšani materiali in imajo na koncu kataloške še pripisan "A".. ugl ne šparat, pa bo, vozi normalno :D 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
    • No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč... Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to. V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
    • Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res  zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
    • Glede na forum, samo enega to moti, ampak tolk fejst da se mu je cist odpelal 😂  
    • Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih. Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.   @DINAMIK Glede plastik si priberi tukaj: Tema o plastikah   99% jih ta zadeva ne moti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.