Skoči na vsebino

Problemi s stranskimi ogledali


Priporočeno sporočilo

Ja bo treba servis garancija 😁😁😁 tako so mi na moji Mazdi menjali oba motorčka z zobniki PVC 🙄😉..pohiti da se ne premislijo 😁😁😁😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je 50keda napisal:

PVC si zahteval sam ali so oni samo omenli, da zdej so PVC notri? In od takrat maš mir?

Meni so zamenjali že oba pa se spet desni nekaj milavo odziva in včasih se ne odpre do konca. Zopet malo WD40 in je za silo popravljeno. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm ... blo bi fajn, da to doteramo in najdemo rešitev. Jst dokler ga bom imel v garanciji pač ne smem šarit po njem, ampak potem bi pa rad našel neko trajno rešitev (in prosim, da se ne predlaga, da naj pustim ogledala pač odprta :D )?

 

Če ne bo treba WD-40 zahtevat pri nakupu nove mazde gratis xD In ja WD rešitev se mi tut ne dopade, ker nekam more odtekat odvečna količina pa nase vlečt še več svinjarije.

Popravljeno od 50keda
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je 50keda napisal:

Hm ... blo bi fajn, da to doteramo in najdemo rešitev. Jst dokler ga bom imel v garanciji pač ne smem šarit po njem, ampak potem bi pa rad našel neko trajno rešitev (in prosim, da se ne predlaga, da naj pustim ogledala pač odprta :D )?

 

Če ne bo treba WD-40 zahtevat pri nakupu nove mazde gratis xD In ja WD rešitev se mi tut ne dopade, ker nekam more odtekat odvečna količina pa nase vlečt še več svinjarije.

Mislim, da je scania to nekako rešil. Bi bilo fajn, če napiše kakšna rešitev je za to. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ma pvc zobnike ? Če je tako in je težava v obrabi in bi bilo smiselno da vam en strugar nrdi le te iz kovine..nism pa stručko za ogledala 😆

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Rečeno je bilo, da naj bi bili sedaj drugačni zobniki. Meni je potem levo spet začelo štrajkat. Potem sem našprical, ne vem s čim že, al je bil WD al je bil pa Crown, in od takrat je mir. Od tega je že pol leta sigurno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je 50keda napisal:

Aha, no bote poročali tisti ki ste menjali "sedaj" :D Sedaj bi naj pomenlo letos? Ali po zadnjem FL? Ali nič od tega 😕

Meni so tudi menjali oba z (naj bi bili) kovinskimi zobniki na FL. A ni problem v samih zobniki. Kot sem lahko ugotovil, je bolj problem v tem, da motorček nima dovolj moči, da premakne ogledalo do konca. Če recimo stisneš ročno odpiranje ogledala in mu pomagaš z roko, se bo vedno odprl do konca. Kot, da nekaj šteka(riba) in ga ne odpre vedno do konca. Ker sam motorček ima noter sklopko, da se vse skupaj ne polomi, če bi šlo na preveč na trdo. Zato pa potem ogledalo  deluje normalno, ko pošpricaš z wd 40 in ni več toliko trenja. Mogoče bi bilo res boljše poizkusiti z teflonskim sprejem, da bi bilo še manj trenja. Zna biti, da je na osovimi, kjer se vrti ogledalo kako tesnilo proti vodi ali vlagi in tam os riba. Se mi pa to dogaja največkrat po pranju avta. Kot da res voda naredi neko sranje. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je 50keda napisal:

PVC si zahteval sam ali so oni samo omenli, da zdej so PVC notri? In od takrat maš mir?

Ja oni na servisu so menjali oba motorčka z zobniki PVC pod garancijo in zdaj je ok...nič ti ne rečejo to je original 😁😁👍

Sem se pa pozanimal da so zdaj izboljšali sistem plus PVC material boljši ...res deluje meni ok 👍😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Aha, se prav šipco samo k sebi povlečeš  , najbrž je samo nataknjena gor? Bi mogu videt kako to zgleda, mogoče tudi jaz tako naredim enkrat ja. 

Zadnji del pokrovčka dol vzames, ogledla nisem dol jemal, samo zadnji pokrovcek ogledala ki je v barvi vozila.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 52 minutami je scania napisal:

Zadnji del pokrovčka dol vzames, ogledla nisem dol jemal, samo zadnji pokrovcek ogledala ki je v barvi vozila.

Kaj ga samo z lahkoto snameš, ali je kak trik, da ne polomimokake štifte  slučajno? 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Sem jo uvozil iz Nizozemske in ne velja več. Če prav pomislim, se je to začelo dogajati odkar imam Karcherja in sem pral pri odprtih ogledalih. V kolikor je avto dolgo zunaj na vročini in soncu jih samo do pol odpre, desni se v drug poizkus odpre ko jih zaprem in odprem, levi pa rabi prav rahlo premik s prstom. Jaz mislim, da sem znotraj na mehanizmu spral ''mazivo''.

Če je varianta podmazati in je mir bi probal tako, samo da ne naredim še večjo štalo glede tega 😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 12. 8. 2021 ob 10:04 je ziga_90 napisal:

Poleg silikonskega spreja je morda boljša varianta teflonski? 

Za ga prav popraviti, ga boš moral razdreti in potem zrihtati. Vse ostalo podmazovanje tako, mimo stekelca, je kratkoročna rešitev. Ima pa mazda to z zložljivimi ogledali res slabo rešeno.Čim pride malo več vode zraven, že trokira. Imam občutek, da so uporabili neke cheap plastične  komponente. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • in to se je zgodilo v demokraciji. pa ne katerikoli demokraciji. v Nemški Demokraciji!
    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.